Terug van wereldreis

21-02-2013 21:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Nederlands brood. Ben dan wel niet op wereldreis, maar mis t wel! Gatverdamme die kleffe zoete bende hier is niet te kanen.
Alle reacties Link kopieren
Nederlands brood heb ik ook enorm gemist toen ik in het buitenland woonde.



En ik heb een keer een groot pakket met pepernoten e.d. laten opsturen XD.



Stroopwafels verkochten ze daar gewoon in de supermarkt, import uit NL. Compleet met schattig blauw blikje met molentjes.
Alle reacties Link kopieren
Hollands brood is idd een misser als je in het buitenland bent! dat vieze engelse brood zonder smaak bah!



En normale koffie!



Als ik weer op schiphol land ren ik altijd door naar de Hemarookworsten-stand!!
Alle reacties Link kopieren
Brood met kaas! en filet american, dat heb je ook nergens anders. Net als broodjes bapoa en goede satesaus.



Als ik met de trein naar huis ga koop ik in Hannover op het station altijd een broodje filet, dat is het eerste station waar ze het hebben.



NLse kaas kan ik wel krijgen waar ik woon, maar aan dat rare zure brood ga ik nooit wennen.



Mijn NLse collega had nog dropjes over laatst, nou dat waren net goudklompjes, had ze goed geld mee kunnen verdienen.
Alle reacties Link kopieren
In Japan droomde in 's nachts over kaassoufle's en satekroketten van de Febo..Ja,vraag me niet waarom,maar waarschijnlijk omdat ik het eten daar zo zat was met al die sojasaus :D
Alle reacties Link kopieren
Chocoladestroopwafels, die mis ik het meest. En goed bruinbrood met kaas. Je kunt hier wel een sort duitsachtig brood krijgen. Mijn Duitse vriendin hier zegt dat dat het lekkerste brood van de wereld is en dat iedereen dat vindt. Ik ben het niet met haar eens. Ik wil gewoon donkerbruin hollands brood
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, Nederlands brood! Ik kon het zoete brood hier ook niet aan dus ben m'n eigen brood maar gaan bakken. En ik heb iemand die op bezoek kwam in de herfst gevulde speculaas mee laten nemen, omnomnom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven