oh oh...

01-03-2013 22:13 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanmiddag na het badderen mijn dochter weer netjes aangekleed, tot ik kwartiertje later, toen ze nog even lekker bij mij op schoot zat, besefte (en voelde dat ik haar luier was vergeten. Hoe dom kan je zijn?



Wat is jou domme moment



(Topic staat op overig dus kan algemeen dom iets zijn)
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Bij gebrek aan bergruimte, mijn strijkplank in de meterkast gezet. Helaas vergeten de deur op slot te draaien waarbij ik, toen ik het huis verliet, de voordeur iets te hard dichtsloeg en de strijkplank diagonaal uit de kast viel tegen de gangmuur..en mijn voordeur compleet gebarricadeerd was, door de meterkast deur . Helaas voor mij woonde ik op de 3e etage van een complex..zonder ramen bij de voordeur

Samen met een buurman..mijn hele complete voordeurpost eruit moeten slopen om binnen te kunnen komen ...de meest stupid thing Ik ever did!
Hier waakt de enige echte Barones
Alle reacties Link kopieren
haha barones, wat een grappige pech! Hoe is het mogelijk :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:barones schreef op 01 maart 2013 @ 23:40:

Bij gebrek aan bergruimte, mijn strijkplank in de meterkast gezet. Helaas vergeten de deur op slot te draaien waarbij ik, toen ik het huis verliet, de voordeur iets te hard dichtsloeg en de strijkplank diagonaal uit de kast viel tegen de gangmuur..en mijn voordeur compleet gebarricadeerd was, door de meterkast deur . Helaas voor mij woonde ik op de 3e etage van een complex..zonder ramen bij de voordeur

Samen met een buurman..mijn hele complete voordeurpost eruit moeten slopen om binnen te kunnen komen ...de meest stupid thing Ik ever did! hahaha dat had ik kunnen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Yellow!!! He he ik heb je gemist :-)
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit hoogzwanger een emmer met 25 liter latex op mijn achterbank vervoerd. En die was gekanteld en open gegaan. Een grote witte bende. Ik ging ergens lunchen, zag dat het gebeurt was toe ik mijn auto parkeerde. Ik heb net gedaan alsof het niet gebeurt was en vertelde het pas aan mijn disgenoot bij het afrekenen. Ik wilde het gewoon niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg, twee taalfouten, gebeurd met een d natuurlijk.
Zojuist een sollicitatieverstuurd en begonnen met "geachte mevrouw" en daarna teruglezen dat het gericht moest worden aan een meneer hihi
Alle reacties Link kopieren
Ja..en wil je geloven dat dat zelfs de tweede keer al was?? De eerste keer kon ik nog net bij de scharnieren om die door te zagen! De tweede keer stond de strijkplank zo vast, dat het onmogelijk was! Het ezel en steen verhaal is bij mij iig niet van toepassing! Uberdom!
Hier waakt de enige echte Barones
Alle reacties Link kopieren
Yellow!! Wat goed je weer te lezen
quote:norma_jeane schreef op 02 maart 2013 @ 06:54:

Yellow!!! He he ik heb je gemist :-)



Je hebt een BEEB! Gefeliciteerd!!



En wederzijds, ook voor jippie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven