Werk & Studie alle pijlers

Vakantiewerk in Frankrijk

03-03-2013 16:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een meisje van 19 (in de zomer 20) en ik ben op zoek naar vakantiewerk in Frankrijk voor deze zomer. Ik heb al op veel sites rondgekeken maar ik kan toch niet helemaal vinden wat ik zoek..

Weet iemand misschien een website (waar bijvoorbeeld advertenties van eigenaars van campings opstaan ipv via organisaties) ?

Of kent iemand Nederlanders die een camping/hotel/winkel oid in Frankrijk hebben en nog op zoek zijn naar personeel voor de zomer? (ik ben beschikbaar in juli en augustus)

Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Frans (deze talen studeer ik ook). Ik wil graag als receptionniste / verkoopster oid aan de slag, animatiewerk spreekt me niet aan.

Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag

Groetjes,

Gerbrich
verkeerde link!
?
Ik ken wel Nederlanders met een camping in Zuid-Frankrijk (zelf 2x gewerkt), maar daar is animatiewerk wel onderdeel van je takenpakket...
Oh en nog een website: www.wereldwerk.eu
Voor 2 maanden vakantiewerk zou je je eisen toch wat moeten bijstellen denk ik.

Gaat het je primair om geld te verdienen, of wil je je Frans oefenen? Op een camping zullen ook (met name?) veel andere nationaliteiten komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
www.seizoenwerk.nl

travelactive.nl

wil je vrijwilligerswerk doen of betaald werk?
http://www.eurocamp.nl/hulp-en-contact/vacatures.html

Lang, lang geleden gedaan. Zwaar, maar leuk.

En daar heb ik pas Frans geleerd, veel beter dan mijn schoolfrans.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:patricia1987 schreef op maandag 04 maart 2013 21:36 Ik heb dit ook, toen ik laatst een week goed ziek was, had ik twee werkdagen wachttijd. Daarna 70 procent van het gemiddelde dat je over 52 weken gewerkt had. Ik werkte nog niet zo lang, zo veel, dus dat werd 18 euro voor mij. Echt balen. Het mag echter wel. "Ik heb dit ook, toen ik laatst een week goed ziek was, had ik twee werkdagen wachttijd. Daarna 70 procent van het gemiddelde dat je over 52 weken gewerkt had. Ik werkte nog niet zo lang, zo veel, dus dat werd 18 euro voor mij. Echt balen. Het mag echter wel."
Eigenlijk ben je voor de meeste organisaties al te laat. Maar denk eens aan Eurocamp, clubmed (hele mooie franstalige organisatie)
Joehoe... meisje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
www.nederlanders.fr

een veel gelezen site door NLers in Frankrijk, onder hen ook campingeigenaren, etc. Er staan ook regelmatig oproepjes.
Op Grenzelooswerk staan ook vaak vacatures voor in Frankrijk, misschien kun je daar even op kijken!

Groetjes en succes

Wouter
Je leeft maar één keer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven