Tussendoor pijpen?

08-03-2013 18:01 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een paar vriendinnen werd de conversatie een beetje erg openhartig, en toen het onderwerp "pijpen" aan de orde kwam, bleek dat iedereen het deed (en met plezier) maar dat het ook nogal "not done" werd gevonden om tijdens de seks (dus als je partner al bij je naar binnen is geweest) zijn piemel weer in je mond te nemen "omdat je dan je eigen nattigheid proeft".



Nou pijp ik best vaak tussendoor, en zijn pik is inderdaad nat als hij uit me komt, maar ik heb nog nooit gedacht van "he, ik proef mezelf". In de geiligheid denk je daar sowieso niet over na, en ik proef ook eigenlijk helemaal niets bijzonders.



Ik wilde niet meteen als een seks-extremist naar voren komen, dus heb geen verdere onthullingen gedaan - maar ik vraag me wel af, hoe ongewoon het is om je vriend te pijpen als hij al in je vagina is geweest. (heb het dus niet over anaal, dat lijkt me een ander verhaal)
Het is niet ongewoon, doe ik ook wel. En dat terwijl ik geen "vrouwenliefhebber" ben, maar ben dus niet vies van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Dus als hij gebeft heeft zoenen ze vast ook niet meer. Want dan proeven ze ook zichzelf. Je zal maar zo bedachtzaam seksen.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dus wel vies om te pijpen nadat ik geneukt ben en zoenen doen we idd niet meer na beffen.

Ik vind mezelf echt vreselijk smaken , echt ranzig goor eigenlijk.

Zou willen dat ik dat niet vond, want ik vind het wel opwindend om tussendoor te pijpen maar ik kan het gewoon niet.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet ongewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juiste lekker en opwindend om te zoenen na beffen en tussendoor te pijpen. Dus ja, ik doe dat ook hoor. Niks geks aan.



Voorvocht daarintegen vind ik echt vies.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hoor/lees/zie dat er mensen zijn die er een probleem mee hebben.



Ik schaar het in de categorie: niet ongewoon.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik had er ook nooit problemen mee. Vond mezelf ook niet vies smaken ofzo. TOT ik zwanger werd. Gat-ver-damme! Of mijn smaak is nu compleet veranderd, of de boel down under is wat veranderd, maar ik vind het echt niet fijn meer nu.



Hopelijk verandert dat na de bevalling weer een beetje.
Seks-extremist
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 08 maart 2013 @ 18:01:

In de geiligheid denk je daar sowieso niet over na,



(heb het dus niet over anaal, dat lijkt me een ander verhaal)Dit snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
@winkelfanaat: pijpen na anale seks lijkt me geen succes, neem aan dat TS dat bedoelt.



verder: ik heb er geen moeite mee, maar soms ook gewoon even geen zin in. Dus het hangt van mijn bui af.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlaatje schreef op 08 maart 2013 @ 18:23:

Seks-extremist sextremist?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Mwah, vind het ook niet raar eigenlijk. Trouwens, als jij er geen problemen mee hebt, is er toch ook helemaal niks aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 08 maart 2013 @ 18:01:

(heb het dus niet over anaal, dat lijkt me een ander verhaal)quote:winkelfanaat schreef op 08 maart 2013 @ 18:30:

Dit snap ik niet.Is gewoon een leuk rijmpje, valt niks aan te snappen. Net zoiets als Kortjakje.
Is gewoon.



Aanvulling; na anaal hoef ik zijn piemol ook echt niet in mijn mond te hebben! Er zijn grenzen..
Ik zou het niet doen.
Voor degene die zichzelf vies vinden smaken..is het geen probleem als er gebeft wordt door de partner?

Want als jullie jezelf vies vinden, dan kan ik me niet voorstellen dat er dan relaxt van een befbeurt genoten wordt..
Alle reacties Link kopieren
quote:del_speciaal schreef op 08 maart 2013 @ 19:30:

Voor degene die zichzelf vies vinden smaken..is het geen probleem als er gebeft wordt door de partner?

Want als jullie jezelf vies vinden, dan kan ik me niet voorstellen dat er dan relaxt van een befbeurt genoten wordt..Nou mijn gedachte.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef mezelf ook niet te proeven hoor. Net zoals mijn ex ook zijn eigen spema niet wilde proeven.
Alle reacties Link kopieren
Lekker juist :P
quote:Swinta schreef op 08 maart 2013 @ 19:47:

Ik hoef mezelf ook niet te proeven hoor. Net zoals mijn ex ook zijn eigen spema niet wilde proeven.

Waar ben je bang voor? Over het algemeen weet een vrouw toch wel of het te doen is wat betreft de smaak..

Als het naar een rotte makreel of oud bloed ruikt kan ik het me heel goed voorstellen.

Maar een goede flora van de poes is niet vies.
quote:del_speciaal schreef op 08 maart 2013 @ 19:30:

Voor degene die zichzelf vies vinden smaken..is het geen probleem als er gebeft wordt door de partner?

Want als jullie jezelf vies vinden, dan kan ik me niet voorstellen dat er dan relaxt van een befbeurt genoten wordt..

Ik heb met gebeft worden lang moeite gehad, ja. Pas toen hij me heel vaak verzekerd heeft dat het écht niet vies is en dat hij het héél graag doet was het goed.



Maar, dat hij mij beft betekent toch niet dat ik dus ook maar mezelf graag moet willen proeven?
Alle reacties Link kopieren
quote:del_speciaal schreef op 08 maart 2013 @ 19:54:

[...]



Waar ben je bang voor? Over het algemeen weet een vrouw toch wel of het te doen is wat betreft de smaak..

Als het naar een rotte makreel of oud bloed ruikt kan ik het me heel goed voorstellen.

Maar een goede flora van de poes is niet vies.Niet dat ik vies van mezelf ben, maar om nou te pijpen tussendoor of te zoenen als de man nat is van mezelf, liever niet. Doet me trouwens denken aan een uitzending van Sex in the city toen Miranda de mond van Steve droog maakte nadat hij haar gebeft had. Hij begreep er niets van. Bij navraag bij mijn toenmalige vriend vond hij het niet vreemd dat ik dat bij hem deed. Hij vond juist dat Steve zo raar reageerde.
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem mee. Ik ben niet vies van mijzelf en daarbij ga ik er zo in op dat ik er niet bij stilsta.
quote:del_speciaal schreef op 08 maart 2013 @ 19:30:

Voor degene die zichzelf vies vinden smaken..is het geen probleem als er gebeft wordt door de partner?

Want als jullie jezelf vies vinden, dan kan ik me niet voorstellen dat er dan relaxt van een befbeurt genoten wordt..

Ik zie het verband niet???



Ik vind mezelf niet lekker smaken, wel lekker ruiken trouwens. Maar ik geniet echt wel van een befbeurt hoor, ik zie niet in waarom ik daar dan opeens niet van zou genieten. En tussendoor pijpen doe ik ook, gewoon eerst de smaak wegzuigen en je kunt er gewoon tegenaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven