Entertainment alle pijlers

Gouden Kooi

21-05-2008 21:41 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie naar de Gouden Kooi?

De finale is morgen en ik zie overal artikelen en nieuwsberichtjes over het programma.

Gaan jullie stemmen? Op wie?
Brááááááák!!!! Naar die waardeloze shit kijk je toch niet? ;-)
Nou, ja dus ;o)

Ik keek het alleen nooit via de tv, alleen via internet, en nu snap ik waarom sommige mensen het zo'n stom programma vinden.

Wat wordt de boel verknipt zeg voor de tv uitzendingen!
Ahum, ik heb het heel lang geboycot. Maar 2 maanden geleden is de tv er toch een keer op blijven hangen en sindsdien zit ik me bijna iedere avond te verwonderen, dat mensen zo verknipt kunnen zijn.

(IK KIJK ALLEEN,ALS IK ALLEEN THUIS BEN EN KOM ER IN HET OPENBAAR NIET VOOR UIT DAT IK DE GOUDEN KOOI VOLG :))) )

Stemmen doe ik niet zonde van mijn geld en eigenlijk gun ik het niemand dat ze winnen.
Ethervervuiling, ik besteed daar geen seconde van mijn kostbare tijd aan.
Ik keek al nooit naar het programma, maar hee, als mensen het leuk vinden, a la. Ik zoek wel een ander net.

Echter, sinds er in de villa iemand werd aangerand, en dat ook nog via internet (want op TV eruit geknipt) door de hele wereld kon worden bekeken, had de hele show geboycot moeten worden. Walgelijk, dat het daarna voor de sensatiebeluste kijkcijfers nog werd doorgezet. Effe kijken of het nog verder kon gaan dan dat.

Na die aanranding had de stekker er gewoon uit gemoeten.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik vroeg het eigenlijk om te zien of er mensen op Brian gaan stemmen.

Eindelijk komt er eens iets negatief naar buiten, wat de mensen die het op internet volgen natuurlijk allang weten -die spoort echt niet, en dan niet op de grappige manier.

http://www.imageposter.com/storage/96/56241blz1.jpg

http://www.imageposter.com/storage/96/65583blz2.jpg

Lees dit en ja, het was live te volgen dus het is niet een roddel-blad roddel.

(Hopelijk houdt dit mensen tegen die Brian willen stemmen -

Ja, Huub is een etterbakje, maar geloof mij, op tv wordt het gigantisch verknipt - Brian is 10 keer slechter.)
Het kan mij niet schelen wie er wint als het die walgelijke Huub maar niet is.
Poezewoes schreef op 21 mei 2008 @ 22:07:

Ik keek al nooit naar het programma, maar hee, als mensen het leuk vinden, a la. Ik zoek wel een ander net.

Echter, sinds er in de villa iemand werd aangerand, en dat ook nog via internet (want op TV eruit geknipt) door de hele wereld kon worden bekeken, had de hele show geboycot moeten worden. Walgelijk, dat het daarna voor de sensatiebeluste kijkcijfers nog werd doorgezet. Effe kijken of het nog verder kon gaan dan dat.

Na die aanranding had de stekker er gewoon uit gemoeten.

Ja, dat is het hem dus.

De dingen die door Amanda en Brian gedaan worden, worden simpel weg niet op tv gezien.

Ik kan dat écht niet uitstaan, dat zo iemand dan gaat winnen.
superstar_2 schreef op 21 mei 2008 @ 22:10:

Niet jouw type, Suup??? X-D

(sorry maar ik het 't nog nooit gezien...)
superstar_2 schreef op 21 mei 2008 @ 22:10:

Geloof me, Huub is geen engeltje, maar lang niet zo slecht als andere bewoners daar.

Maar kom ik nu heel fanatiek over? LOL

Ik wilde alleen even als punt maken dat zoals het op TV is, niet eens in de buurt van de waarheid komt.
Ik gun ze allemaal de hoofdprijs, maar denk dat ze meer hebben aan een psychiater... Ik heb het nog nooit langer dan een minuut kunnen volhouden om te kijken, maar als slechts de helft klopt van wat er in de krant en op het internet staat hebben ze meer aan een psychiater dan aan een smak geld. Moet je voorstellen dat die lui zo de maatschappij weer in stappen, brrrr....
kletsbets schreef op 21 mei 2008 @ 22:12:

[...]

Niet jouw type, Suup??? X-D

(sorry maar ik het 't nog nooit gezien...)
Nee als ik die arrogante kop alleen al zie ben ik al misselijk. |-( X-D
Oh en wellicht ten overvloede: ik ga niet stemmen. Zonde van mijn sms-tegoed!
Ik heb toen het programma begon de eerste paar afleveringen met pijn en moeite bekeken en vond en vind het verschrikkelijk,zag vanavond bij boulevard ook weer wat beelden en dat was die Brian maar die ziet er ook uit als een of andere geflipte speedfreak zeg...vind die Huub ook een verschrikkelijke eikel trouwens en ik "ken" ze alleen van de programma's waar ze dan af en toe voorbij komen.Die meid die vanavond bij boulevard was en zei dat ze 20 was???ik had er zo 10 jaar bijgeteld....

Ik ga morgen dus ook niet kijken en zeker niet stemmen en hoop na morgen of in elk geval na een paar dagen die rotkoppen(want dat vind ik) nooit meer te zien,niet op tv of op internet of in de bladen.....
Van mij mag die walgelijke Huub het winnen. Hij was de enige die in opstand kwam tegen die aanranding.

Aanranding
musicfreakyme schreef op 21 mei 2008 @ 22:09:

Ik vroeg het eigenlijk om te zien of er mensen op Brian gaan stemmen.

Eindelijk komt er eens iets negatief naar buiten, wat de mensen die het op internet volgen natuurlijk allang weten -die spoort echt niet, en dan niet op de grappige manier.

[afbeelding]

[afbeelding]

Lees dit en ja, het was live te volgen dus het is niet een roddel-blad roddel.

(Hopelijk houdt dit mensen tegen die Brian willen stemmen -

Ja, Huub is een etterbakje, maar geloof mij, op tv wordt het gigantisch verknipt - Brian is 10 keer slechter.)
Je links werken niet volgens mij?
Poezewoes schreef op 21 mei 2008 @ 22:22:

Van mij mag die walgelijke Huub het winnen. Hij was de enige die in opstand kwam tegen die aanranding.

Inderdaad.

Amanda loopt nu ook op de radio en op tv te vertellen dat Huub haar aangerand heeft terwijl dat gewoon pure onzin is, iedereen heeft kunnen zien dat ze alles vrijwillig heeft gedaan.

Ze heeft zelf letterlijk gezegd dat het geen aanranding was, maar vriendjelief Brian heeft haar woorden een beetje verdraaid.

Die gasten zijn niet wijs.
prulletje schreef op 21 mei 2008 @ 22:26:

[...]

Je links werken niet volgens mij?

Je hebt gelijk!

Waardeloos, vrouwen en internet he! haha

Voor wie ze wil lezen, moet ze dan zelf maar even kopieren en de www en de rest aan elkaar plakken in de adresbalk.

http://www. imageposter.com/uploads/get/392668

http://www. imageposter.com/uploads/get/392669
haha dat werkt ook niet bij mij, maar zo boeiend vind ik het nou ook weer niet, dan maar niet :)
Eigenlijk mogen ze van mij al die deelnemers naar huis sturen met een 50 euro-bon van de V&D.

Troostprijs, voor dieptriest gedrag.
Ik volg de streams en de vaste topics op Fok! en Vol. En iedereen die daadwerkelijk ziet wat er écht in die villa gebeurt die kan niet met droge ogen zeggen dat ze voor Brian of Amanda zijn, wat zijn die mensen in en in laag!! Ik ben blij dat er steeds meer naar buiten komt (wat ze angstvallig niet op tv laten zien) hoe zij in elkaar zitten. Neem bijv. het stuk van Party wat vandaag uit is gekomen met daarin Brain en de paardelul van Fries. Ik ben blij dat dat soort dingen eens worden getoond over een jongen die door de programma makers neer word gezet als eerlijk, sociaal en de leuke jongen next door.

Huub is de Gouden Kooi, hij verdient het om dat geld te winnen en verder niemand anders.
Poezewoes schreef op 21 mei 2008 @ 22:22:

Aanranding
Hij had toen ook een relatie met haar?
Vertel Boarn,wat stond erin dan?
Dat is Lieke, de ex-vriendin van Huub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven