Entertainment alle pijlers

De grote improvisatie show.

10-03-2013 09:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het grote theatersucces komt op tv! Ruben en Tijl improviseren verder op de zaterdagavond samen met gastspelers als Jamai Loman, Rick Paul van Mulligen, Mimoun Oaissa, Wilko Terwijn en Tygo Gernandt.

Onder presentatie van Jojanneke van den Berge zorgen de mannen weer voor hilarische tv door middel van gloednieuwe spellen die soms zelfs best een tikje extreem zijn....Nieuwsgierig? Vanaf 9 maart 22:10 kun je 8 weken lang genieten van deze show op RTL 4!





Hebben jullie gekeken?

Leuke show?

Totaal aantal stemmen: 17

Gewoon de Lama`s (24%)
Slecht (41%)
Geweldig gelachen (12%)
Ik miste wel Ruben Nicolai (12%)
Bij gebrek aan beter wel gekeken (6%)
Ging wel (6%)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Vond er geen ruk aan. Vond de lama's vele malen leuker....
Vond het ook slapjes..
Alle reacties Link kopieren
Weer heerlijk gelachen
Alle reacties Link kopieren
Ik mis nog altijd Sara Kroos. Haar show vind ik ook veel leuker.
Alle reacties Link kopieren
Niet écht,heb 5 minuten gekeken toen man zei; dit gaan we toch niet kijken hé?..

Dus weet niet of het leuk was..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sara Kroos dus echt allesbehalve grappig. Wat mij betreft slaat ze altijd de plank mis. Maar over humor en smaak valt niet te twisten



Deze nieuwe show heb ik nog niet gezien en denk ook niet dat ik ga kijken. Het principe is wel een beetje uitgemolken.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het kort gezien en vond het echt een 1 op 1 kopie van De Lama's. Niet origineel, allang uitgemolken en daarom ook snel weer doorgezapt.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb ik wel humor en heb ik dus verschrikkelijk om ze gelachen. Geweldige show!
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 10 maart 2013 @ 10:44:

Ik heb het kort gezien en vond het echt een 1 op 1 kopie van De Lama's. Niet origineel, allang uitgemolken en daarom ook snel weer doorgezapt.



Ik heb vanochtend de herhaling gezien en ik dacht ook meteen, oh weer de Lama`s. Die vond ik ook soms heel grappig maar niet alles.

Jammer dat het gewoon een kopie is van de Lama`s. Ze hadden dan op zijn minst Ruben Nicolai erbij moeten nemen. Laat ik nou ook nog verkeerd stemmen in mijn eigen poll .



Nou ik zou er niet voor thuisblijven iig en op de herhaling op de achtergrond even een paar stukjes zien vind ik het nog wel te behappen. Maar niet dat ik hier tranen met tuiten zit te lachen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2013 @ 11:26:

[...]



Ik heb vanochtend de herhaling gezien en ik dacht ook meteen, oh weer de Lama`s. Die vond ik ook soms heel grappig maar niet alles.

Jammer dat het gewoon een kopie is van de Lama`s. Ze hadden dan op zijn minst Ruben Nicolai erbij moeten nemen. Misschien juist niet. Omdat Ruben van der Meer en Tijl Beckand erin zitten had ik al helemaal zo'n Lama's flashback. Misschien dat dat met anderen of onbekenden de zaak nog iets veranderd had.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 10 maart 2013 @ 10:03:

Weer heerlijk gelachen+
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik had me erop verheugd, zat er met mijn bakje chips klaar voor, onder ene plaidje.... en na 10 minuten zei ik teleurgesteld: ik denk dat ik maar ga zappen... De opbouw ontbreekt, wat doet die domme jojanneke er eignelijk, als Jamai het spel mag leiden? Wolter Kroes was na de eerste scene veroordeeld tot de bank... nee, ik vind het jammer. Lama's was veel strakker, gelikter en professioneler. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 10 maart 2013 @ 10:14:

Ik vind Sara Kroos dus echt allesbehalve grappig. Wat mij betreft slaat ze altijd de plank mis. Maar over humor en smaak valt niet te twisten



Deze nieuwe show heb ik nog niet gezien en denk ook niet dat ik ga kijken. Het principe is wel een beetje uitgemolken.Precies!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ruben/tijl/lama's= geen ene ruk aan. Tijdens het zappen nog geen seconde blijven hangen dus.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Het is wel rommelig die show vond ik gister. En die Jojanneke of hoe heet de presentatrice is ook overbodig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven