Ik ben in verwarring, harige poes of kaal?

03-03-2013 18:55 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Bij het kijken van seksfilmpjes op de welbekende filmpjes sites die er bestaan viel mij opeens iets op.

Harige kutjes.

Ze komen weer langzaam in.

Maar dat is toch helemaal niet fris? Ik krijg al rillingen bij het idee dat over een jaar of 10 alle chickies weer met harige poesjes rondlopen.



Van mij mag die modegril overwaaien.



Hebben jullie al plannen, stoere vivadames?
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:20:

[...]

Leg me dat "verspreiden" eens uit, want ik zie niet hoe iets levenloos als haar

wat dan ook kan verspreiden.door uit te vallen..... ofzo
quote:meerdereklanten schreef op 11 maart 2013 @ 12:24:

Zelfde principe als een spoelblok in de wc.Door het vergroten van de geurende oppervlakte, dàt zou kunnen inderdaad.
quote:waarbij schreef op 11 maart 2013 @ 12:26:

door uit te vallen..... ofzo Follow the trail...
quote:waarbij schreef op 11 maart 2013 @ 12:26:

[...]





door uit te vallen..... ofzoNee door mee te bewegen. Haartjes zijn wel levensloos van zichzelf, maar ze zijn zeer geschikt om schadelijke invloeden van buitenaf actief tegen te houden (net als bijv. neusharen dat doen) en sexueel interessante geuren en feromonen vast te houden en te verspreiden. Hierdoor dienen ze als sexueel lokkertje.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 12:29:

[...]



Nee door te bewegen. Haartjes zijn wel levensloos van zichzelf, maar ze zijn zeer geschikt om schadelijke invloeden van buitenaf actief tegen te houden (net als bijv. neusharen dat doen) en sexueel interessante geuren en feromonen vast te houden en te verspreiden. Hierdoor dienen ze als sexueel lokkertje.Knap dat je hier nog serieus op ingaat. Knap.
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:28:

[...]

Follow the trail...Ja precies, een soort van geurspoor
quote:meerdereklanten schreef op 11 maart 2013 @ 12:31:

[...]





Knap dat je hier nog serieus op ingaat. Knap.Ach ik geef Geve nog 1 kans om normaal te discussieren en daarna houdt het wat mij betreft op. Die wijsneuzerigheid in combinatie met letten op typefoutjes was eigenlijk al genoeg, maar goed, ik ben in een goed humeur.
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 12:29:

[...]



Nee door mee te bewegen. Haartjes zijn wel levensloos van zichzelf, maar ze zijn zeer geschikt om schadelijke invloeden van buitenaf actief tegen te houden (net als bijv. neusharen dat doen) en sexueel interessante geuren en feromonen vast te houden en te verspreiden. Hierdoor dienen ze als sexueel lokkertje.





Ehm tegen de tijd dat mijn man mijn feromonen kan opsnuffelen in mijn al dan niet aanwezige schaamhaar dan hebben we de lokkertjes al een tijdje daarvoor gehad hoor. Wellicht dat het in de oertijd zo werkte , dat je op je neus af moest gaan maar tegenwoordig is schaamhaar redelijk overbodig.



En het zal me een biet wezen wie een kale of een behaarde heeft, sterker nog, ik wil het niet weten
En dat van dat uitvallen was natuurlijk een grapje.
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 12:33:

Ach ik geef Geve nog 1 kans om normaal te discussieren en daarna houdt het wat mij betreft op. Die wijsneuzerigheid in combinatie met letten op typefoutjes was eigenlijk al genoeg, maar goed, ik ben in een goed humeur.Wat nou "normaal discussiëren"? Doe even normaal zeg, ik zag even niet in hoe dat "verspreiden" kon, dat is toch geen discussie?
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 11 maart 2013 @ 12:16:

[...]





Is die huid daar dan anders dan de huid van de rest van je lijf? Want je draagt toch kleding over je hele lijf?Er groeit downunder van nature veel meer haar dan op de rest van je lichaam. Omdat je het wegscheert/epileert/harst wordt de huid veel gevoeliger voor infecties t.g.v. schuren, transpiratie, stoffen uit zeep uit cosmetica, etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:36:

[...]

Wat nou "normaal discussiëren"? Doe even normaal zeg, ik zag even niet in hoe dat "verspreiden" kon, dat is toch geen discussie? Ah, maar ze geeft je nog 1 kans! Die grijp je dan toch met beide handen aan? Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:36:

[...]

Wat nou "normaal discussiëren"? Doe even normaal zeg, ik zag even niet in hoe dat "verspreiden" kon, dat is toch geen discussie? Ik heb een nichtje van vier en die stelt ook dit soort vragen. Maar die is vier. Jij, zo schat ik in, niet. Then again, never assume. Maar dan moet je wel bij mij op schoot komen zitten. Ik verhaaltje vertellen, jij luisteren. Maar alleen als je poes kaal is.
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:36:

[...]

Wat nou "normaal discussiëren"? Doe even normaal zeg, ik zag even niet in hoe dat "verspreiden" kon, dat is toch geen discussie? Lees je eigen posts eens even na en kijk naar de toon. Is dat normaal?
quote:meerdereklanten schreef op 11 maart 2013 @ 12:40:

[...]





Ik heb een nichtje van vier en die stelt ook dit soort vragen. Maar die is vier. Jij, zo schat ik in, niet. Then again, never assume. Maar dan moet je wel bij mij op schoot komen zitten. Ik verhaaltje vertellen, jij luisteren. Maar alleen als je poes kaal is.Geve is een man .
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 12:42:

[...]



Geve is een man .Zolang die maar geschoren is.
quote:meerdereklanten schreef op 11 maart 2013 @ 12:40:

Ik heb een nichtje van vier en die stelt ook dit soort vragen. Maar die is vier. Jij, zo schat ik in, niet. Then again, never assume. Maar dan moet je wel bij mij op schoot komen zitten. Ik verhaaltje vertellen, jij luisteren. Maar alleen als je poes kaal is.Never assume inderdaad, want ik ben een man. En bedankt voor je "spoelblok" vergelijking, zo werd het me tóch nog duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 11 maart 2013 @ 12:43:

[...]

Never assume inderdaad, want ik ben een man. En bedankt voor je "spoelblok" vergelijking, zo werd het me tóch nog duidelijk.



Nou je lult alsof je een poes hebt, pik.



;)
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 11 maart 2013 @ 12:38:Er groeit downunder van nature veel meer haar dan op de rest van je lichaam. Omdat je het wegscheert/epileert/harst wordt de huid veel gevoeliger voor infecties t.g.v. schuren, transpiratie, stoffen uit zeep uit cosmetica, etc. etc.Ah, okee, dat wist ik niet. Nou ben ik 'down under' eigenlijk nooit kaal maar wel eens geschoren, nooit last van gehad. En ik heb wel een keer met mijn schaamhaar klem gezeten in de rits van mijn broek
Wat betreft mannen die kaal geschoren zijn: op zich vind ik een getrimde schaamstreek wel iets mooier dan helemaal puur natuur, maar helemaal kaal vind ik wat onnatuurlijk staan.



En wat betreft kale ballen: ik heb me laten vertellen dat ze dan gevoeliger zijn voor de aanraking van de mond en tong en je krijgt natuurlijk zelf ook minder haartjes binnen bij het likken. Dat maak het wel wat makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 12:50:

Wat betreft mannen die kaal geschoren zijn: op zich vind ik een getrimde schaamstreek wel iets mooier dan helemaal puur natuur, maar helemaal kaal vind ik wat onnatuurlijk staan.



En wat betreft kale ballen: ik heb me laten vertellen dat ze dan gevoeliger zijn voor de aanraking van de mond en tong en je krijgt natuurlijk zelf ook minder haartjes binnen bij het likken. Dat maak het wel wat makkelijker.Dat heb je allemaal van horen zeggen? Sinds 1969?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 11 maart 2013 @ 12:50:

Wat betreft mannen die kaal geschoren zijn: op zich vind ik een getrimde schaamstreek wel iets mooier dan helemaal puur natuur, maar helemaal kaal vind ik wat onnatuurlijk staan.



En wat betreft kale ballen: ik heb me laten vertellen dat ze dan gevoeliger zijn voor de aanraking van de mond en tong en je krijgt natuurlijk zelf ook minder haartjes binnen bij het likken. Dat maak het wel wat makkelijker.



Yep, helemaal mee eens.

Precies zo heb ik het ook.



En wat een ander er van zal vinden maakt mij niet uit.
Ik sluit me bij Rob aan.



Bij zijn verhaal dan hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven