Soa vraag pijpen

10-03-2013 20:16 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aantal weken leuk contact met een jongen wat steeds meer en meer serieus aan het worden is.

Een jaar geleden heb ik nog een soatest laten doen en was er niks aan het handje (mijn 'vriend' was destijds vreemd gegaan dus ik vertrouwde het niet meer, maar godzijdank voor HEM, had ik niks ;)



Nu ben ik dus ongeveer 2-3 maanden weer aan het daten en is alles heel gezellig, hebben gewoon seks met condoom maar ik pijp hem wel zonder.

Ik ben dus soa-vrij, hijzelf zegt dat ook te zijn maar heeft nooit echt antwoord gegeven op de vraag of hij ooit een test heeft gedaan.

Gok dus zo dat hij maar dénkt dat hij geen soa heeft. Nu is het zo dat ik heb gezegd niet zonder condoom te vrijen totdat hij een test heeft gedaan... maar punt is nu: ik heb hem dus al een aantal keer onveilig gepijpt en de laatste paar keren had ik erg last van mijn verstandskies die doorkomt.

Als ik poets bloeit het heel erg, het doet ook gewoon pijn en lijkt ontstoken te zijn. Dom dom dom dus, want mocht hij een soa hebben heb ik die nu alsnog in mn mond......



Heb zelfs een keer geslikt en paar keer heb ik voorvocht geproefd dus lekker risicovol

Als hij geen test gaat doen, ga ik die een doen maar dan denk ik ja ik moet eigenlijk alleen een 'uitstrijkje' van mijn mondslijmvlies maar doen ze dat bij de GGD? volgens mij zien hun dat niet zo erg als 'risicovol'?



Ik vraag me dus af in hoeverre je zo snel een soa in je mond oploopt en waar je dat kan testen? Laatste keer test bij de HA gedaan en durf eigenlijk nu niet terug........
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 11 maart 2013 @ 20:16:

Nou ik ben het niet met je eens dat je dat wel een beetje kunt inschatten na drie maanden.



Daarin verschil ik dan van mening met je. Zo iets kun je niet inschatten en daarbij zal iemand over het algemeen een beetje onveilig al snel afdoen als dat hij altijd veilig vrijt.









Wederom; theoretisch kan ik niets tegen je argumenten inbrengen. Maar als je zo denkt kan iemand ook wel zeggen dat hij getest is terwijl dat niet waar is of juist aan jou vragen of je getest bent om daarmee de indruk te wekken dat hij er zich zorgen om maakt. Je kunt ook getrouwd zijn met een vreemdganger die het onveilig doet.



Absoluut veilig ben je alleen als je niets doet.



Maar zo te lezen ga jij er vrij relaxed mee om en snappen we van elkaar wel wat we bedoelen
Alle reacties Link kopieren
We denken ook hetzelfde met als enige uitzondering dat jij uitgaat van het positieve (en ik met je eens ben dat het meestal wel mee zal vallen) en ik niets uit sluit omdat je nu eenmaal het niet uit kunt sluiten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven