knuffelen

11-03-2013 20:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit is geen seks vraag maar ik wist niet waar ik hem kwijt moest..



ik hou van knuffelen, mijn vriend zegt 'niet zon knuffeleaar te zijn'. Ik weet dat ik er niet op hoef te wachten tot hij mij uit zichzelf gaat knuffelen. En dat is niet vaak. Ik heb het in mijn hoofd dat als ik hem knuffel, ik terug geknuffeld wil worden. gewoon dat hij ook zijn armen om me heen slaat. Voor de rest is alles in orde. we hebben seks, en veel ook. we hebben lol etc. het gaat goed. We wonen samen. Mijn manier is dan om gewoon te vragen 'he wil je met me knuffelen' meestal is het anwoord dan 'nee', want dat vind hij niet spontaan.Echter, hij is niet het spontane typ, dus die spontane knuffel komt er zelden. Misschien kies ik vaak het verkeerde moment...geen idee...
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt het toch al zelf: hij is niet zo'n knuffelaar..
Alle reacties Link kopieren
Die van mij ook niet maar die moet gewoon af en toe. Hé moet dat nou? JA zeg ik dan, IK moet idd ff. Ik grijp hem gewoon af en toe dus en dan moet hij even. Gelukkig heb ik een heel knuffelig kind waar ik veel aan kwijt kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog net geen grondige hekel aan knuffelen, ik vind het dan ook vreselijk als mijn man mij knuffelt en zal hem nooit spontaan knuffelen. Ik begrijp je vriend dus volledig.
Alle reacties Link kopieren
Bestaan er zulke mensen???? Ik ben dol op knuffelen en heb gelukkig alleen maar vriendjes gehad die dat ook hadden. Vooral mijn huidige vriend. Dat is echt de beste knuffelaar die ik ooit heb gehad
Alle reacties Link kopieren
Die van mij kan niet knuffelen zonder het op seks uit te laten draaien
Home is where your wifi connects automatically.
Je moet het ook niet vragen, mijn man is geen knuffelaar dus ik ga gewoon bovenop hem zitten en zeg dat ik nu geknuffeld wil worden.
Je kunt dit gewoon aangeven hoor. Ik zeg gewoon dat ik aandacht, lieve woordjes en knuffels nodig heb en ook dat dit niet altijd tot sex hoeft te leiden.



Een man heeft weer zo zijn eigen behoeftes en als jij probeert daar enigszins aan tegemoet te komen kom je er samen wel uit denk ik.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor jullie reacties. Ik ben idd de plakkerd, frunniken aan hem om zijn nek hangen, kan zijn dat hij dat in zijn hoofd ook assoscieert met knuffelen, ik zit immers al zoveel aan hem...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven