Geld & Recht alle pijlers

Co-ouderschap opgelegd gekregen en de gevolgen hiervan

16-02-2013 11:32 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd wegens herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
Ok. Ik ben net uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor verkoopmedewerker. Dit is via via gegaan. Maar nu komt het. De functie is voor 20 uur in de week, op de donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag. Maar dat zijn precies de dagen dat ons kind (in ieder geval de donderdag en vrijdag) bij mij is. Dat betekent voor mijn gevoel dat ik ons kind dan helemaal haast niet meer zie. Want dan is kind op maandag, dinsdag bij papa, woensdag om en om, donderdag en vrijdag bij mij (maar dan zou ik dus werken), zaterdag en zondag om en om (dus in het weekend dat ik kind bij me heb, ben ik er niet). Dusssss....je voelt hem al aankomen.....dat voelt niet goed! En heb dus de neiging om het te laten lopen. Aaargh. En nu?

Ik weet haast wel zeker correctie: ik denk te weten dat ex er niet voor open staat om de dagen te veranderen, hij heeft het net allemaal geregeld op zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Je bent uitgenodigd voor een gesprek. Eerst maar eens gaan en kijken of je de baan krijgt, lijkt me! Je hoeft de beren niet zelf de weg op te slepen hè.



Heeft het consequenties voor de financiële afwikkeling van de scheiding (alimentatie e.d.) als jij een baan krijgt?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja Dubio dat ben ik ten voeten uit. Ik sleep ze er zelf wel op, die beren. Je hebt gelijk. Eerst maar eens naar het gesprek. Ja, dit heeft waarschijnlijk wel consequenties. Maarja, liever een stukje zelfstandigheid dan deze afhankelijkheid. Het is al bewezen dat dit een erg onbetrouwbare ex is.
Alle reacties Link kopieren
Net uitgenodigd voor een ander soll.gesprek, voor schoonmaakwerk in de avonduren. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ga je naar dat gesprek (naar beide gesprekken). Je gaat je goed voorbereiden en zorgt dat je beide banen krijgt!

Dan wisselt je ex maar van dagen hoor, het is ook zijn kind.

Hoeveel uur zijn de banen samen?
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaak weet ik niet precies. Dat is volgens een rooster. Winkel is 20 uur in de week.



Maaaarrrr....krijg net een telefoontje van een tandarts dat ik op gesprek mag komen als assistent! en ik heb helemaal geen diploma's! maar dat werd ook niet gevraagd en heb hier dus een leuke brief aan geschreven en nu mag ik komen! Ik was helemaal verbaasd toen ik haar net aan de lijn had! Ben helemaal enthousiast! lijkt me zo leuk!



Ineens 3 gesprekken!
Alle reacties Link kopieren
Super! voor hoeveel uur is dat?
Alle reacties Link kopieren
Wel een probleempje want heb nu 2 gesprekken op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip :S
Alle reacties Link kopieren
Welke 2?
Alle reacties Link kopieren
Winkel en tandarts :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 11 maart 2013 @ 18:52:

Super! voor hoeveel uur is dat?Assistente is voor 3,5 tot 4 dagen in de week :-)
Alle reacties Link kopieren
Winkel opbellen om te vragen of het op een ander moment kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 11 maart 2013 @ 18:57:

Winkel opbellen om te vragen of het op een ander moment kan.Zat ik ook al aan te denken.
Alle reacties Link kopieren
En lees je zelf alvast wat in over tandartsen enz, zorg dat je je sterke en zwakke punten kent bereid een super motivatie voor.
Alle reacties Link kopieren
:-) geeft de burger moed :-)
Alle reacties Link kopieren
Flashy ga ik doen!
Alle reacties Link kopieren
En ga ervoor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Absoluut :D
Alle reacties Link kopieren
Wow!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
En nog een uitnodiging voor een gesprek! Dat is de vierde...!
Alle reacties Link kopieren
Heb je goeie karma ofzo?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het. Ik vind dat ik het wel verdien eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Haha, je gaat als een speer ineens!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrspotatohead schreef op 12 maart 2013 @ 16:31:

Ik hoop het. Ik vind dat ik het wel verdien eigenlijk

That's the spirit!



Goed zeg. Hoop dat er een leuke baan uit komt.
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven