Welke stad kies ik?!

11-03-2013 13:03 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ff jullie hulp nodig! Ik heb nog een bon liggen voor 2 nachtjes weg in één van de volgende steden:



Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Lissabon, Praag of Riga.



Ik moet een top 3 doorgeven maar ik kan niet kiezen! Wat zouden jullie mij aanraden?! Nu zeg ik erbij dat ik al eens in Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn en Istanbul ben geweest.
Edinburgh is iddd zooooo leuk
Alle reacties Link kopieren
Riga of istanbul
Alle reacties Link kopieren
Wauw dank je wel voor jullie reacties!!



Denk dat ik inderdaad voor één van de steden ga waar ik nog nooit geweest ben. Praag ben ik vroeger toen ik klein was wel eens geweest maar daar kan ik me niet veel van herinneren... Brussel ligt erg dichtbij dus daar kan ik zelfs met de trein een keer heen. Istanbul trekt me ook wel maar ik ga waarschijnlijk alleen en loop daar liever niet in mijn uppie rond...



Denk dat mijn top 3 als volgt wordt:

1. Lissabon (idd ook voor het mooiere weer!)

2. Praag (hoor ik goeie verhalen over)

3. Riga (het onbekende maakt me juist wel nieuwsgierig)
quote:HopeJoy schreef op 11 maart 2013 @ 18:21:



Denk dat mijn top 3 als volgt wordt:

1. Lissabon (idd ook voor het mooiere weer!)

2. Praag (hoor ik goeie verhalen over)

3. Riga (het onbekende maakt me juist wel nieuwsgierig)

Leuk, dat is ook mijn top 3 voor jou .



Lissabon is echt geweldig, Praag is klein maar wel heel mooi en Riga ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
.
Alle reacties Link kopieren
Je kan in Istanbul makkelijk alleen over straat hoor. Maar het is wel groot en een tikkie onoverzichtelijk voor 2 dagen.

Lissabon is makkelijker te behappen.

Ik zou kijken waar het weer het lekkerst is in de periode dat je weg kan.



En een stad kiezen waar je snel van het vliegveld in de stad bent en gunstige vliegtijden hebt, ook wel belangrijk als je maar 2 dagen hebt.
.
Alle reacties Link kopieren
Istanbul

Rome

Berlijn
Alle reacties Link kopieren
Lissabon lijkt me idd de beste gok qua schoonheid en aangenaam weer, gevolgd door Barcelona.
Alle reacties Link kopieren
Istanbul moet je echt niet laten wegens alleen gaan hoor. Ik had me ook een beetje bang laten maken door verhalen op internet, maar het is echt heel erg prima te doen. Op een willekeurige toeristische boulevard wordt je meer aangesproken dan in Istanbul. Maaaaar het is inderdaad wel echt groot, langer gaan is beter. Brussel vind ik persoonlijk echt te gek, maar wat je zegt, daar zit je toch zo. Dus ik zou inderdaad ook voor Lissabon gaan, of Rome of Barcelona.
Alle reacties Link kopieren
verkijk je trouwens niet op het weer in lissabon, het regent er vaker dan in barcelona, rome of istanbul.
.
Alle reacties Link kopieren
1. Lissabon

2. Rome

3. Rigga
Ik zou inderdaad ook voor de steden gaan, waar je nog niet geweest ben en dan Brussel weglaten.

Ik neem aan dan de vlucht inbegrepen is? Voor 2 nachtjes zijn de vluchttijden ook wel heel belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven