Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
@sneeuwwitje, tuurlijk ken ik je nog!! Balen van je terugval, maar je weet dat je het kunt!!! Me inhalen wordt misschien lastig nu haha, maar je hebt iig de motivatie!! Goed man nog steeds aan t hardlopen. Ik heb laatst voor t eerst de 15 km gelopen! Lekker gevoel he als je terug komt?



Thanks jooois! Ja soms vervelend he? Ik merk vaak dat mensen me erg licht vinden maar die bedenken niet dat wij ook lichter moeten zijn om er slank/dun uit te zien wat is jouw streefgewicht? Ja die 17 kilo was een flinke strijd, maar makkelijker dan die laatste kilo's!! Die kosten zoveel meer energie...



Nou ik ga maar eens naar de sportschool, op naarde 53!
..................
Alle reacties Link kopieren
Wow, mooi topic, met tabel! Ziet er goed uit. Fijn dat je dat gedaan hebt, sneeuwwitje1. Reageer later verder!
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook mee mogen doen? Ben sinds vorige week begonnen met afvallen en volg een heel streng dieet en merk toch wel dat ik er nu moeite mee begin te krijgen. Ik ben 1.73, week momenteel 92,5 kilo en mijn streefgewicht is 65!
Sneeuwwitje, als je het goed vindt geef ik mijn gewicht pas door als ik echt kan starten.

Ik ben in ieder geval 1.80 lang, streefgewicht is 79 (al zou iets minder beter zijn, maar niet realistisch) en ik ben 40.



Gisteren had ik een feestje waar ik braaf Spa heb gedronken en niets gesnackt.



Nu ga ik me (voor de nodige beweging) naar de zolder slepen om de was te doen
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, als het goed is doe ik graag mee! ik ben 21 jaar. 164cm groot/klein ;) en ben begonnen met een gewicht van 84 kilo. momenteel weeg ik nog 80.8 dus is er 3.2 af. Mijn streefgewicht zal rond de 64 zitten. Ik heb jammer genoeg ook al van alles geprobeerd. Proteinedieet, brooddieet, soepdieet, vasten, sporten, vervangers,... Maar door een vroege boulemia/binge diagnose ben ik nu gewoon al heel blij als ik gezond kan eten zonder in een vreetbui te vallen. Ik doe dit door het nieuwe systeem van de WW want dit geeft mij echt wel wat houvast en ik hoop dat ik dan hier ook de nodige steun vind en jullie kan steunen. Groetjes en succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:runrunrun schreef op 17 maart 2013 @ 12:31:

@sneeuwwitje, tuurlijk ken ik je nog!! Balen van je terugval, maar je weet dat je het kunt!!! Me inhalen wordt misschien lastig nu haha, maar je hebt iig de motivatie!! Goed man nog steeds aan t hardlopen. Ik heb laatst voor t eerst de 15 km gelopen! Lekker gevoel he als je terug komt?





Haha, ja inhalen gaat nu wel lastig worden Maar ik weet inderdaad dat ik het kan en hoe het voelt als je zoveel kilo lichter bent. Ik merk nu al na een week goed sporten dat mijn lichaam strakker wordt, mijn spieren worden weer wakker! Ik ben ook weer begonnen met hardlopen, nu nog niet zoveel kilometers. Wil in juni meedoen met de ladies run (6 km) en in oktober weer met de 4mijl. Dan heb ik ook echt iets om naartoe te trainen!



@ nieuwelingen: welkom. Ik ga kijken of ik jullie vanavond nog in de tabel kan zetten.

Ik las (nog op ons vorige topic zonder de tabel) iemand die was begonnen met Weight Care. Daar ben ik ook weer mee begonnen. Morgen doe ik de 5-daage mini kuur. Zal wel even zwaar worden, maar dan hoop ik op een mooi getal op de weegschaal vrijdag.

Ik heb zo een verjaardag en heb met mezelf afgesproken dat ik me in ga houden!!
Alle reacties Link kopieren
@runrunrun: Mijn eerste streefgewicht is rond de 65 kilo, die hoop ik als ik halverwege juli op vakantie ga bereikt te hebben dat lijkt me een redelijk gezond doel ;) weeg nu 78, dus als ik de 65 red ben ik al erg blij! En daarna kijk wel verder, ideaal zou onder de 60 kilo zijn maar wil mezelf ook niet gaan martelen om daar te komen
Alle reacties Link kopieren
Succes sneeuwwitje!!! Denk eraan he, niets smaakt beter dan een goed uiterlijk!!



Gelijk heb je hoor jooois, mijn eerste streef was 69, toen 65, 60, toen 58 en uiteindelijk 56. Maar je moet idd denken in kleine stapjes, anders is het veel te groot!



Ik ben net terug van de sportschool, voelt goed om weer ff te hebben gezweten! Nu met een lekker kopje thee op de bank
Alle reacties Link kopieren
Ik vind weightcare goed vol te houden. De kant en klare shakes zijn heerlijk, vooral de appel yoghurt versie. Echt een aanrader. Helaas kan ik door een enkelblessure niet sporten, alleen paardrijden en fietsen iedere dag. Nou rij ik wel vrij fanatiek paard



Sport iedereen hier bij zijn dieet? En zijn er nog meer weightcare volgers?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe geen weightcare leukemode, ook nooit gedaan! Wel sporten en vrij veel ook, toen ik die 17 kilo afviel 3/4 keer in de week.. Nu laatste weken wat minder en merk dat ik weer wat meer ging eten, zat er dus zo 3 kilo aan, ik heb dat sporten echt hard nodig! Maar iedereen is daar anders in :-)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, val je van paardrijden niet af?! Lijkt me dat je daar ook je spieren flink mee traint!!
Alle reacties Link kopieren
He leukemode, ik moet ook een beetje opletten met sporten. Heb een hele zwakke voet. Er staat hier een crosstrainer waar ik soms opging maar de laatste tijd is het altijd half 7 als ik thuis kom. eten, schoolwerk,.. en dan wil ik alleen nog m'n bed in dus staat beetje op pauze.



Ik weet toen ik enkele jaren terug nog BBB, aerobic, steppen ( 3X in de week ) deed ik nadien dit altijd voelde alsof ik moest compenseren door nadien meer te eten. Dus ik moet echt zelf een beetje kijken hoe alles verder gaat Als het vakantie is heb ik natuurlijk geen excuus om niet te sporten ;)
Alle reacties Link kopieren
Run : nou ik heb het idee van wel! Alleen mar een uurtje per dag rijden is natuurlijk niet veel( staat nu even op een laag pitje deze week, lees mijn vorige topic )



Isis: crosstrainer staat hier ook haha ik ga er soms op maar mijn enkel werkt af en toe niet zo lekker mee. 2 jaar geleden open botbreuk gehad daar+ complicaties en de hele reutemeteut blijft een rot plek



Vakantie is voor mij ook altijd een excuus
Alle reacties Link kopieren
Isis, ik ben ook altijd laat thuis, maar je moet goed plannen en gezond koken en sporten een onderdeel van je leven/dagindeling maken.. Of nouja, moeten... Klinkt zo gemeen, zo bedoel ik t niet natuurlijk



Leuke mode, ik kan ff niet loepen, maar uurtje per dag is netjes toch? Crosstrainer is wel hetgeen waar je het meest mee verbrand en werkt aan je figuur!! Maar wat naar van die breuk en dat je daar nog steeds last van hebt joh..
Alle reacties Link kopieren
Wat goed sneeuwwitje!



Hier mijn ontbrekende gegevens voor de tabel:

leeftijd: 27 lengte 170. en huidig gewicht 95 (0,3 eraf sinds woensdag ! jeeh!
Alle reacties Link kopieren
@Leukemode: ik loop drie keer in de week hard, ben aan het trainen voor de Marikenloop (10 km). Verder fiets ik gemiddeld 3x in de week naar school (op en neer 15 km) en probeer ik verder ook vaker met de fiets te gaan dan met de bus en maak ik regelmatig een wandelingetje



Ik zal ook mijn weegmoment naar vrijdag verplaatsen dan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Zou ik hier ook weer in de tabel mogen?

Ik stond ook in de tabel bij het vorige topic, maar ik ben nu weggehaald.



Mijn gegevens:

Leeftijd: 20

Lengte: 1.77m

Startgewicht: 95,2

Huidige gewicht: 85

Streefgewicht:70



Het ging een paar dagen heel goed, maar nu weer iets minder. Blijft moeilijk om van lekkere dingen af te blijven. Alleen ik ben er wel bewuster mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
Wat is weightcare ? Geen weight wachters dus als ik het goed begrijp ?



Ik loop bij Newfysic. Op zich is afvallen meestal het probleem niet maar op gewicht blijven wel. Vandaar dat ik nu bij Newfysic loop, ik hoop dat op gewicht blijven straks makkelijker gaat ( het is toch anders als je ergens anders moet wegen en niet alleen thuis ). Bij Newfysic weeg ik op woensdag maar thuis eigenlijk iedere dag, erg hè !

Verder probeer ik veel thuis te sporten, iederendag 30- 40 minuten.
Alle reacties Link kopieren
Meiden, de tabel is aangepast. Voorlopig kom ik er even niet meer aan!



@ Leukemode: ik ben vorige week weer begonnen met Weight Care. Vind het wel zwaar soms, maar de producten zijn lekker!

@ Jammie: Weight Care is een lijn met maaltijdvervangers. Ze hebben vanalles. Ik begin morgen met een 5 daagse kuur, dan eet ik alles van hun. Daarnaast neem ik natuurlijk ook nog fruit en salade erbij. Anders val ik om en krijg ik niet genoeg voedingsstoffen binnen.



Ik heb me vanmiddag trouwens goed gedragen op de verjaardag. Heb een gebakje en wat komkommertjes gehad. Ben van de chocoladerozijntjes (mijn grote favoriet ) afgebleven. Dat voelt dan echt goed!



Morgen heb ik qua sporten een rustdag. Dan dinsdag weer hardlopen, woensdag sportschool, donderdag hardlopen en vrijdag een rustdag! Ik ben er klaar voor, laat de nieuwe week maar komen
Alle reacties Link kopieren
Wow sneeuwwitje wat klink je positief, zo ken ik je weer!!! Thanks voor het bijwerken. Weeg nu alleen 59, oooops, maar laat die 56 maar lekker staan, hoop dat heel snel weer te wegen!! En vind t wel motiverend



Goed dat je overal afgebleven bent!!
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwwitje, bedankt voor het bijwerken en super dat je je in hebt gehouden op de verjaardag.

Succes allemaal komende week !
Alle reacties Link kopieren
Jammie: ja weightcare geen watchers, ik weet eigenlijk niet wat het verschil is!

Ik gebruik de shakes en fruit en dat is goed vol tehouden!



Succes allemaal deze week en vrijdag hopen op mooie cijfers
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag appeldag. Bij Newfysic heb je een dag per week appeldag. Dan eet je overdag alleen maar appels (5-7) en savonds wel gewoon warm eten. Meestal ben ik dan wel gelijk een paar ons lichter de dag er na. Is bedoeld om weer back om track te komen na het weekend.



Zal eens even googlen op weightcare.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

Ik doe ook graag mee!

Leeftijd:30

lengte: 1m70

Startgewicht: 73

streefgewicht: 67



groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven