Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Alle reacties Link kopieren
d_nies schreef op 05 april 2008 @ 18:40:

haihai zou je mijn toppic Hvyes?! kunnen verwijderen a.u.b alvast bedankt!
Heb jij de FAQ's gelezen bij je aanmelding?
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel1 schreef op 05 april 2008 @ 19:27:

[...]





Heb jij de FAQ's gelezen bij je aanmelding?
uhu maar ik kan niet altijd alles onthouden is niet mogenlijk dus of wel??
Alle reacties Link kopieren
is het eventueel wel mogenlijk een slotje erop te plaatsen.. i.v.m herkenning van persoon en het mischien krijgen van problemen?
Alle reacties Link kopieren
Is het les- bi kletstopic niet meer iets voor Overige?
Alle reacties Link kopieren
d_nies schreef op 07 april 2008 @ 16:33:

is het eventueel wel mogenlijk een slotje erop te plaatsen.. i.v.m herkenning van persoon en het mischien krijgen van problemen?
Als er een slotje op komt, blijft het leesbaar. Dat doet aan de privacy niets af.
Alle reacties Link kopieren
loomii schreef op 08 april 2008 @ 11:07:

Is het les- bi kletstopic niet meer iets voor Overige?
Ik vind dit een lastig te beoordelen topic. Inhoudelijk gaat het toch wel over relaties. Ik laat hem maar staan. Hij vreet tenslotte geen brood. Maar bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel1 schreef op 08 april 2008 @ 21:00:

[...]





Als er een slotje op komt, blijft het leesbaar. Dat doet aan de privacy niets af.
zou je hem dan pleaseeee willen verwijderen? :sigh: :~)
Alle reacties Link kopieren
d_nies schreef op 09 april 2008 @ 21:08:

[...]





zou je hem dan pleaseeee willen verwijderen? :sigh: :~)
Wij verwijderen geen topics meer. Je kunt je verzoek eventueel nog doen aan de hoofdmoderator op forum@viva.nl. Maar je moet wel een hele zwaarwegende reden hebben. Ik geef je dus niet de garantie dat hij wordt verwijderd. Het is namelijk erg frustrerend en het ontneemt forummers een hoop forumplezier als steeds maar weer bepaalde topics om wat voor reden dan ook worden verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel1 schreef op 10 april 2008 @ 21:02:

[...]





Wij verwijderen geen topics meer. Je kunt je verzoek eventueel nog doen aan de hoofdmoderator op forum@viva.nl. Maar je moet wel een hele zwaarwegende reden hebben. Ik geef je dus niet de garantie dat hij wordt verwijderd. Het is namelijk erg frustrerend en het ontneemt forummers een hoop forumplezier als steeds maar weer bepaalde topics om wat voor reden dan ook worden verwijderd.
nee ok dat snap ik maar mijne had alleen toen een vraag dus niemand heeft er prezier van :) ik ga even mailen dankjewel...
Alle reacties Link kopieren
Hallo Angel,



Wegens gretig chipsgraaien heb ik enkele spelfouten gemaakt in mijn topictitel "Nederlandse mannen en vrouwen....anders" (zo had het er uit moeten zien althans) Zou je een n kunnen toevoegen aan vrouwe en een r aan andes?



Alvast bedankt! :)
Alle reacties Link kopieren
minny schreef op 11 april 2008 @ 18:53:

Hallo Angel,



Wegens gretig chipsgraaien heb ik enkele spelfouten gemaakt in mijn topictitel "Nederlandse mannen en vrouwen....anders" (zo had het er uit moeten zien althans) Zou je een n kunnen toevoegen aan vrouwe en een r aan andes?



Alvast bedankt! :)




Ik zie het helemaal voor me. X-D

Ik ga het aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
:-$



Dankjewel! :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo One,



Er is een oproepje voor een onderzoek ten bate van de studie van _tigersushi: Enquête internetdating.



Het is een oproepje en dat mag niet, maar mag het even blijven staan? Ik heb erg mijn best gedaan om haar een advies te geven over haar introductie van het onderzoek en zou het zonde vinden als ze dat niet meer zou lezen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Poezewoes schreef op 11 april 2008 @ 22:13:

Hallo One,



Er is een oproepje voor een onderzoek ten bate van de studie van _tigersushi: Enquête internetdating.



Het is een oproepje en dat mag niet, maar mag het even blijven staan? Ik heb erg mijn best gedaan om haar een advies te geven over haar introductie van het onderzoek en zou het zonde vinden als ze dat niet meer zou lezen.
Je hebt geluk gehad dat ik nu pas weer on line ben. Ik had hem anders helaas toch moeten verwijderen. Er zijn andere manieren om haar te adviseren. Maar goed, hij is nu pas weg.
Dag Engel 1,

Ene JJ65 maakt op verschillende topics reclame voor online hulpverlening. Het is telkens hetzelfde bericht, vermomd als meelevend tekstje. Zie onder andere het topic van Elmervrouw en dat van Micmic.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva Angel1,



Zou je het topic "mijn viend heeft een kind... help!!" willlen sluiten en verwijderen?



Dank je wel!!



Banneltje
Alle reacties Link kopieren
korenwolf schreef op 15 april 2008 @ 10:46:

Dag Engel 1,

Ene JJ65 maakt op verschillende topics reclame voor online hulpverlening. Het is telkens hetzelfde bericht, vermomd als meelevend tekstje. Zie onder andere het topic van Elmervrouw en dat van Micmic.
Kun je me de toictitels even geven?
Alle reacties Link kopieren
Banneltje schreef op 15 april 2008 @ 13:33:

Hoi Viva Angel1,



Zou je het topic "mijn viend heeft een kind... help!!" willlen sluiten en verwijderen?



Dank je wel!!



Banneltje
Wat is precies de reden?
Alle reacties Link kopieren
Vief 1 bedankt voor al je inzet !

ik vond het gezellig met je.
Alle reacties Link kopieren
sky68 schreef op 23 juni 2007 @ 20:52:

[...]

van mij mag het hoor...



sky
Is verstuurd.
Alle reacties Link kopieren
Yamuna schreef op 18 april 2008 @ 10:53:

Vief 1 bedankt voor al je inzet !

ik vond het gezellig met je.
Dank je wel! Dat was insgelijks! :)
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel dat het tijd wordt dat ik stop. Ik heb een verzoekje van juni vorig jaar ingewilligd. 8-O
Alle reacties Link kopieren
ah beter laat dan nooit toch. X-D
Viva Angel1 schreef op 17 april 2008 @ 19:45:

[...]





Wat is precies de reden?
Men was het niet met haar eens.
Alle reacties Link kopieren
Banneltje schreef op 15 april 2008 @ 13:33:

Hoi Viva Angel1,



Zou je het topic "mijn viend heeft een kind... help!!" willlen sluiten en verwijderen?



Dank je wel!!



Banneltje
Ik ben tegen. Gewoon laten staan. Dat gedoe altijd..... X-@

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven