Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Ik ben voor beiden gelukkig te oud
Wibi is toch zo'n soort MJ, met zijn egen neverland?

Nee, ik zou het op allebei niet kunnen. Zij op mij denk ik ook niet, ik ben ook al te oud
quote:calvijn1 schreef op 09 maart 2013 @ 16:25:

Ik lig geloof ik liever met PJR in bed dan met WS







Ik heb het filmpje ook gezien en vond het ook vreselijk onecht dat de tranen mij in de ogen stonden, maar ik dacht dat dat mijn cynische houding was....



Is er ook een derde optie....ik wil niet kiezen tussen PJR en WS
Rafael is weer vrij
Bij nader inzien ben ik ook te oud.....veel te oud.....



Rafael? Nee dank je, ik heb absoluut geen zin in Sylvie. Ik heb nu al medelijden met de toekomstige vriendin van Raf.
Mm, RAF heeft wel veel geld, en is vaak van huis. Je hebt er dus niet al teveel last van zeg maar. Ik zie het wel zitten!





Oh wacht, ik heb al een man...

Na, voor iemand anders toch maar dan.
Veel geld is niet erg en vaak van huis ook niet, maar ik moet er niet aan denken dat Raf de hele tijd op zijn mobiel wordt gebeld door Syl omdat ze wat wil vragen/mededelen of dat ze wil vragen of Damiaantje goed heeft gegeten...



Daarom ben ik blij dat mijn man geen exen heeft, of althans geen exen die hem nog dagelijks opbellen....
Alle reacties Link kopieren
Wibi heeft die vriendin al jaren maar komt er nu pas mee naar buiten. Hij heeft nogal wat vrouwelijke fans (hoe is het mogelijk) en wilde die niet voor het hoofd stoten
Zou het werkelijk?



Voeg ik deze ook nog even toe:

Jan de Hoop grapt over Wibi Soerjadi



van onze redactie

AMSTERDAM -

Jan de Hoop kon het niet laten om een grapje te maken over Wibi Soerjadi en zijn nieuwe relatie.



Wibi onthulde exclusief aan Wilma Nanninga dat hij tot over zijn oren verliefd is op kunsthistorica Celine van Riemsdijk, met wie hij al geruime tijd goed bevriend is.

Jan werd zaterdag wakker en had blijkbaar zijn lolbroek aan. "Wakker worden met het goede nieuws dat Wibi verliefd is. Waarschijnlijk op Katrien Duck :-), twitterde hij. De Disney-fanaat beantwoorde Jans tweet: "Jij zeker op Eucalypta #jandeheks."

Een twitteraar reageerde op het gesprek tussen de twee mannen. "Was denk ik leuk bedoeld hoor Wibi, kom op joh! Wees blij!" Volgens Jan is er geen vuiltje aan de lucht. "Ik denk niet dat Wibi boos is hoor."



Beetje wereldvreemde retourgrap ook van Wibi, denk niet dat Jan snel op Eucalypta zou vallen, eerder op Paulus
Alle reacties Link kopieren
quote:lilja4ever schreef op 10 maart 2013 @ 10:01:

Wibi heeft die vriendin al jaren maar komt er nu pas mee naar buiten. Hij heeft nogal wat vrouwelijke fans (hoe is het mogelijk) en wilde die niet voor het hoofd stoten



Ja, dat heb ik ook gehoord van mensen die hem in real life tegenkwamen. Althans dat hij een vriendin had, weet niet of het dezelfde dame was.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

AMSTERDAM -

Rogier Komproe en Noortje Fassaert gaan scheiden.



Dat meldde Albert Verlinde maandag in RTL Boulevard.

De musicalsterren hebben samen twee kinderen, dochter Alfie en zoon Noah. Hun derde kindje overleed ongeveer een jaar geleden tijdens de bevalling.

Rogier en Noortje waren ruim anderhalf jaar getrouwd.





Wat een verdrietig bericht zeg....
'George Clooney en Stacey Keibler uit elkaar'

George Clooney is naar verluidt weer vrijgezel. De 51-jarige acteur en zijn vriendin Stacy Keibler zouden hebben besloten uit elkaar te gaan omdat ‘hun relatie geen toekomst heeft'.



Dat meldt de Britse tabloid The Sun vrijdag.

Een insider vertelt de krant: “Ze wisten beide dat het nooit zou eindigen in een huwelijk en baby’s, en Stacey wil juist wel een echtgenoot en kinderen in de komende jaren.” Clooney en Keibler waren bijna anderhalf jaar een stel.

Om de pijn van de breuk enigszins te verzachten zou Clooney de 33-jarige voormalig worstelaarster een appartement en een lading juwelen cadeau hebben gedaan, aldus The Sun.
Alle reacties Link kopieren
Rob de Nijs had tijdens huwelijk met Belinda 20 jaar geheime affaire met Henriëtte



Rob de Nijs had 20 jaar een geheime affaire met zijn huidige vrouw Henriëtte toen hij nog getrouwd was met Belinda Meuldijk.



Henriëtte en Rob ontmoetten elkaar twintig jaar geleden voor de eerste keer tijdens een concert. Volgens Henriëtte was dit het begin van het einde van Rob’s huwelijk met Belinda. “Er waren drie vriendinnen die het wisten van Rob en mij. Verder niemand. Ook mijn ouders vertelde ik het niet. Het is heel erg dat Rob getrouwd was en mij als vriendin had, maar ik stemde er zelf mee in, want ik hield van hem,” vertelt ze in een interview met Fabulous Mama.



Rob en Henriëtte zijn inmiddels al een getrouwd en hebben samen een zoontje: Julius.



wat een triest setje mensen is dit toch. Nog even lekker natrappen naar Belinda, als er geen haan meer naar kraait.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 maart 2013 @ 14:39:

Rob de Nijs had tijdens huwelijk met Belinda 20 jaar geheime affaire met Henriëtte



Rob de Nijs had 20 jaar een geheime affaire met zijn huidige vrouw Henriëtte toen hij nog getrouwd was met Belinda Meuldijk.



Henriëtte en Rob ontmoetten elkaar twintig jaar geleden voor de eerste keer tijdens een concert. Volgens Henriëtte was dit het begin van het einde van Rob’s huwelijk met Belinda. “Er waren drie vriendinnen die het wisten van Rob en mij. Verder niemand. Ook mijn ouders vertelde ik het niet. Het is heel erg dat Rob getrouwd was en mij als vriendin had, maar ik stemde er zelf mee in, want ik hield van hem,” vertelt ze in een interview met Fabulous Mama.



Rob en Henriëtte zijn inmiddels al een getrouwd en hebben samen een zoontje: Julius.



wat een triest setje mensen is dit toch. Nog even lekker natrappen naar Belinda, als er geen haan meer naar kraait.Inderdaad, driewerf bah: bah-bah-bah
conversation = awareness
Dan was Henriëtte ook nog jong, ze moet 22 zijn geweest, en Rob, 50?
Walgelijk zeg, zó lang je huwelijkspartner bedriegen.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik dacht dat Belinda daar altijd wel vanaf wist toch? Ze had wel vermoedens.
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam - Boer Aad, de agrariër die bekend werd door het KRO-programma Boer zoekt vrouw, is weer vrijgezel.



Zijn relatie met Jeannet hield geen stand, zo meldt de Telegraaf.

De KRO bevestigt in de krant dat het stel uit elkaar is, maar verder willen ze er niets over kwijt, aldus een woordvoerster van de omroep.



Na de laatste uitzending van Boer zoekt vrouw zochten Aad en Jeannet de anonimiteit op. Volgens de Telegraaf begon Jeannet zeven weken geleden te twijfelen. Een week geleden zou zij de knoop hebben doorgehakt en vertrok ze uit Aads kwekerij in Noordwijkerhout.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Mariska van Kolck is gevallen voor de charmes van de vermogende zakenman Rick Meijer. ze is weer verliefd....mensch........ tis net 3 maanden uit met Peer en nu al weer een ander leuk voor haar kids
Alle reacties Link kopieren
Josje Huisman van K3 zorgde maandagavond voor een verrassing bij de première van de film Valentino. Ze verscheen hier namelijk met een piercing in het tussenschot van haar neus.



Het K3-lid was bij de première aanwezig omdat haar vriend Johnny de Mol een rol in de film heeft.



Het is niet de eerste keer dat Josje in het nieuws is met iets wat niet helemaal bij het imago van K3 past. Zo zou ze haar exen Gert Verhulst en Levi van Kempen allebei hebben bedrogen met andere mannen.



Oei. Ik zie een nieuwe zoektocht aankomen binnenkort in mijn glazen bol.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die rooie K3 heeft een tongpiercing, dat is toch ook niet helemaal eh in lijn met de regenboogjurkjes (ik heb een peuterdochter, dus ik kijk wel eens mee ja )
Lebowski : maar die zie je niet continu, eigenlijk bijna nooit want mij is het nog nooit opgevallen
Alle reacties Link kopieren
Die tongpiercing was mij wel opgevallen en die rooie (Karen) heeft ook een tatoeage op haar arm.



En op de laatste cd staat een nummer "niet normaal" waarin ze zingen (ja ja, ik zit er middenin...):



Heb je een keileuke tattoo

of vind je een oorbel al taboe



Ik heb vlechtjes in m’n haren

En een piercing in m’n navel niet normaal



Volgens mij is K3 helemaal niet zo "braaf".. Oorsponkelijk waren ze ook geen groep voor kinderen, maar volwassenen.
Mijn kleuterdochter mocht voor haar verjaardag oorbelletjes. Uit alle mooie gekleurde bloemetjes, diamantjes, lieveheerstbeestjes koos ze saaie zilveren bolletjes. Later vroeg ik waarom ze nou perse die wilde. Nou, omdat Karin (of kristel weet ik veel) die ook heeft, maar dan in haar tong. Maar dat vond ze nu nog wel een beetje eng haar tong....

Laat haar maar niet naar Josje kijken met haar neusring.





maar goed ik dwaal af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven