Mode & Beauty alle pijlers

voor 5 uur besteld, volgende dag in huis?

21-03-2013 12:30 29 berichten
Als ik iets op de H&M site bestel voor 17:00, krijg ik het dan de volgende dag al in huis? En zo niet, zijn er andere webshops waar dit wel geldt, ik moet een zwarte spijkerbroek hebben, zsm.
Alle reacties Link kopieren
H&M niet...Wehkamp volgens mij wel.
Alle reacties Link kopieren
Dat soort dingen staat normaal gesproken op de site vermeld.
Bij H&M geldt eerder: voor 17.00h besteld, de volgende week in huis. Als je geluk hebt.



Andere webshops heb ik geen ervaring mee. Alleen met Bol.com, maar ik denk zomaar dat dat niet de categorie is die je zoekt
Alle reacties Link kopieren
En naar de winkel gaan is geen optie?! Kun je gelijk even passen!
Alle reacties Link kopieren
Wehkamp wel, maar dan moet je wel een account hebben. Als je die nog moet aanvragen duurt het volgens mij langer.



Ik bestel in zo'n geval iets gewoon in drie maten en stuur wat niet past terug.
Alle reacties Link kopieren
wehkamp kan snel zijn, als je daar al eerder besteld hebt. Als je ze belt krijg je eerlijk antwoord.



Edit: haha tegelijk
.
quote:slagroomvla schreef op 21 maart 2013 @ 12:32:

En naar de winkel gaan is geen optie?! Kun je gelijk even passen!Ik heb eigenlijk geen tijd om naar de stad te gaan, maar denk dat het zo haasten wordt. De enige winkel die ik ken die zo snel levert, is topvintage, maar die heeft geen spijkerbroeken.
Alle reacties Link kopieren
ken je misschien iemand in de buurt met een wehkampaccount? Je moeder ofzo? Dat je op haar rekening kan bestellen?



Of misschien kan je wel met een creditcrad betalen tegenwoordig.



En zalando? Heb ik zelf alleen geen ervaring mee, je zou ze kunnen bellen.
.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, grappig... Bij H&M iets besteld is ooit wel eens thuiskrijgen. Kan een week zijn. Of een maand. Of 2 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Hangt ook van de bezorgdienst af. Ik zit gloeiendegloeiendegloeiende al sinds vrijdag op een boek te wachten wat door DHL bezorgd moet worden. Het lijkt wel alsof iedere schakel het boek ook moet lezen...



Verzender woont hier 75 km vandaan, ze had het lopend kunnen brengen en dan was ze alweer een paar dagen thuis geweest
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op de site een actie dat er tot 27 maart geen verzendkosten betaald hoeven te worden. Ik zie bij de klantenservice: "als de artikelen op voorraad zijn, wordt je bestelling binnen 3-5 werkdagen na bevestiging van je bestelling verstuurd. Bij afrekening van je bestelling wordt aangegeven wat de precieze levertijd is".

Ik denk dat je die broek morgen niet in huis hebt ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb je misschien een stad in de buurt waar het vanavond koopavond is? Dat geeft je misschien de benodigde extra tijd om toch even te gaan winkelen.
Alle reacties Link kopieren
Wel:

Zalando

Vimodos

V&D

Sans-online

Wehkamp

Neckermann

Fashionchick

Etc.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Bijenkorf is het voor 19:30
Alle reacties Link kopieren
quote:slagroomvla schreef op 21 maart 2013 @ 12:58:

Wel:

Zalando

Vimodos

V&D

Sans-online

Wehkamp

Neckermann

Fashionchick

Etc.Bij Zalando niet, dat duurt een paar dagen
Alle reacties Link kopieren
H&m kan ook zomaar twee weken zijn



Wehkamp

M&s



Leveren zeker de volgende dag



Zalando ook wel, maar niet 100% zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Sssenta schreef op 21 maart 2013 @ 12:46:

Ha ha, grappig... Bij H&M iets besteld is ooit wel eens thuiskrijgen. Kan een week zijn. Of een maand. Of 2 maanden.Dat ze daar dan niets aan doen, begrijp ik niet. Ik koop dan liever ergens anders. Ookal weet ik dat ik een week moet wachten, vind ik ook goed, maar bij de H&M is het inderdaad afwachten wanneer je het lrijgt, en dat kan wel eens maanden duren.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte spijkerbroek dames vandaag besteld morgen in huis intoetsen bij google. Vimodos kan tot 21 uur. Onlinespijkerbroeken kan het ook , rest heb ik niet bekeken.

kon je dit zelf niet bedenken?
Alle reacties Link kopieren
maar het is maar afwachten of het waar is. Ik ben al vaak teleurgesteld hierin, dus ff checken op het forum kan geen kwaad.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 21 maart 2013 @ 12:44:





En zalando? Heb ik zelf alleen geen ervaring mee, je zou ze kunnen bellen.Zalando duurt een dag of 2/3/4
Alle reacties Link kopieren
Wehkamp tot 2200 uur bestellen is de volgende dag in huis.



heb het vrijdag nog gedana. netjes zaterdag in huis.



dat met dat account hebben heeft er alleen mee te maken als je achteraf wil betalen.



als je dat al eerder hebt gedaan geen probleem. anders inderdaad eerst een check. Maar als je gewoon via Ideal betaald krijg je de kleren de volgende dag..account of niet..dat maakt niet uit.
Puck
Alle reacties Link kopieren
quote:Sssenta schreef op 21 maart 2013 @ 12:46:

Ha ha, grappig... Bij H&M iets besteld is ooit wel eens thuiskrijgen. Kan een week zijn. Of een maand. Of 2 maanden.

Maar dat vertellen ze je pas Nadat je de bestelling geplaatst hebt.

Wehkamp heb ik tot nu toe 99% goeie ervaringen mee, qua afspraken. Als het misgaat, komt het door Selektvracht
Ik heb nu bij Vimodos bestelt, dus bedankt voor die tip! Bij wehkamp hadden ze niet de spijkerbroeken die ik in gedachten had.



Bedankt allemaal!
Ik heb gisterenochtend iets bij de h&m besteld en vandaag in huis hoor dus het kan wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven