Mode & Beauty alle pijlers

voor 5 uur besteld, volgende dag in huis?

21-03-2013 12:30 29 berichten
Als ik iets op de H&M site bestel voor 17:00, krijg ik het dan de volgende dag al in huis? En zo niet, zijn er andere webshops waar dit wel geldt, ik moet een zwarte spijkerbroek hebben, zsm.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren om 23.00 uur iets online besteld en vandaag al in huis! Dus het kan wel.
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je wel veel geluk gehad!
Alle reacties Link kopieren
quote:hyale schreef op 21 maart 2013 @ 12:30:

Als ik iets op de H&M site bestel voor 17:00, krijg ik het dan de volgende dag al in huis? En zo niet, zijn er andere webshops waar dit wel geldt, ik moet een zwarte spijkerbroek hebben, zsm.H&M absoluut niet want bij dit bedrijf duurt het meestal één tot drie weken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 21 maart 2013 @ 15:16:

Ik heb gisterenochtend iets bij de h&m besteld en vandaag in huis hoor dus het kan wel!Serieus? Ik heb dit echt nog nooit gehad en bestel daarom ook weinig tot niets meer bij de H&M.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven