zwanger worden na prikpil en zaadbalkanker

23-03-2013 18:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen



mijj riend had eind 2006 zaadbalkanker. Na lange strijd toch overwonnen.. Sinds 2008 tot 2010 aan de prikpil geweest nu zijn we sinds eind 2011 proberen zwanger te worden van de derde... Wie heeft dit ook dat niet lukt??? We hebben gelukkig al twee gezonde kinderen van voor de zaadbalkanker werd vastgesteld.



Hoop hier mensen te ontmoeten met hetzelfde



groetjes
heeft je vriend zijn zaad aleens laten testen na de zaadbalkanker en behandeling (chemo?)
Alle reacties Link kopieren
hoi



nee ben er wel aan het denken maar goed misschien heeft iemand hier ook ervaring mee,



groetjes
Er is een hele grote kans dat je vrien geen tot weinig zaad heeft, dit moet je ook wel verteld zijn ten tijde van de behandeling. Is er toen niet aangeboden wat in te vriezen? Dat is wel standaard bij chemotherapie (ga er vanuit dat hij dat gehad heeft).

Dus het is wel de eerste stap zijn zaad te laten nakijken, zeker als je al ruim een jaar bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens laten onderzoeken hoe de kwaliteit van het sperma is. Dat is erg makkelijk om te doen en geeft misschien wel duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Is jouw cyclus regelmatig? Gebruik je al ovulatietesten? Het kan best een tijd duren voor cyclus weer normaal is nu prikpil is mij verteld door huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook eerst vriend laten testen of hij niet steriel is geworden na de chemo's.



Bij familielid werd dit ook verteld voorafgaande aan de chemo's en heeft toen zaad voor de zekerheid laten invriezen.



Succes ermee en fijn dat partner de strijd tegen kanker heeft gewonnen.
Ik zou überhaupt even in overleg met oncoloog, stel dat er nog wel levend zaad is, wat kan die chemo dan gedaan hebben met kwaliteit er van?

Zouden jullie niet eerst eens gaan informeren?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven