Leuke tips voor (gemakkelijke) verjaardagshapjes?

28-02-2008 09:39 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Aanstaand weekend vier ik mijn verjaardag. Aangezien er niet zo veel mensen komen en ik in principe veel tijd heb, lijkt het me leuk om eens wat aparte hapjes te maken.

Veel verder dan toastjes met brie, gevulde eieren en een kaasplankje ben ik nooit gekomen, dus wie ideetjes heeft; graag!



groetjes,

mieke
Op de site van Koopmans staat een instructie-film over hoe je bladerdeeghapjes kunt maken. klik hier
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk meestal gewoon op www.verjaardaghapjes.com Daar hebben ze altijd hele lekkere hapjes en geven ze je een duidelijke uitleg hoe je ze makkelijk zelf maakt..
Alle reacties Link kopieren
quote:jessicah schreef op 25 maart 2013 @ 22:01:

Ik kijk meestal gewoon op www.verjaardaghapjes.com Daar hebben ze altijd hele lekkere hapjes en geven ze je een duidelijke uitleg hoe je ze makkelijk zelf maakt.. Schat je ons zoooo dom in??? Een jaren oud en dood topic spammen met je site?
Ja, deze is van 2008, er moet toch wel een nieuwer topic met hapjes te vinden zijn, dan was het al minder opgevallen

Ik vind het wel echt een leuke website trouwens, dus dat scheelt weer (spammers hebben meestal stomme sites )
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer jullie creatievelingen alleen maar te helpen . Ik verdien er niks aan hoor..
Wat schattig dat je je daar speciaal voor aanmeld.

Het viel me wel op dat veel van de recepten in het Engels zijn, terwijl de rest in het Nederlands is, heb je die van andere blogs overgenomen?

Dat moet je er natuurlijk wel even bij vermelden
Alle reacties Link kopieren
ja het is eigenlijk een grote verzameling van recepten uit verschillende blogs. Bedankt voor de tip, ik zal 't zeker uitzoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven