Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Haha Bubbelwijn!



Hier, een quote: Lotte (9 jaar): ”De neuspiercing is niet mooi. Dat lijkt een beetje op een stier! Josje was vroeger veel mooier. De tattoo vind ik minder erg, want dat zie je niet zo goed."



Goeie vergelijking wel, een stier.
Op het flatteuze en onflatteuze celebrities topic noemde iemand het haar plus- en minpool.



Ik vind het echt een 'keilelijke' piercing.
Weet even niet waar ik onderstaand berichtje moet plaatsen, maar ik wil jullie het ook niet onthouden....



Ik ben gelukkig niet de enige eind dertiger die elk weekend stad en land afloopt om een handtekening van Rob te bemachtigen...



Rob Geus is vrouwenmagneet

Rob Geus krijgt door zijn beroep veel aandacht van vrouwen. "Ze zien me op tv in die witte jas: verzorgd, bezig met hygiëne..."



Het komt regelmatig voor dat de presentator in de kroeg handtekeningen staat uit te delen aan meiden van eind dertig. "Ik voel me dan hartstikke opgelaten", vertelt Rob in Grazia. "Ik realiseer me dondersgoed dat veel mensen alleen maar contact met je zoeken omdat je op tv bent. Gelukkig had ik voor die tijd ook niet over aandacht te klagen, maar ik ben er wel anders in gaan staan, ik prik er keihard doorheen."



Soms denkt Rob dat hij te nuchter is voor het tv-wereldje en dat hij op de verkeerde plek zit. "Niet qua tv-werk, want het is hartstikke leuk om mijn kunstje zo succesvol aan een groot publiek te laten zien. Maar de wereld er omheen is zo snel."



Gerelateerde artikelen



Haha, ik las het ook net op de Telegraaf en wilde het ook delen, maar wist ook niet bij welk topic. Dacht aan onflateuze foto's, maar blijkbaar ben ik de enige die hem onflateus vind en is het blijkbaar een vrouwenmagneet......;-)
hahaha, zouden er echt dames op hem afkomen??
Alle reacties Link kopieren
yeeee dream on rob...god''s gift to women...proest
Alle reacties Link kopieren
Meiden van eind 30. Juist. Meiden.



Klinkt leuker zeker dan bijna veertigjarige vrouwen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
O god, ik pies in mijn broek! Hij een vrouwenmagneet? Mijn tv zapt vanzelf als hij op komt!
Follow your heart, but take your brain with you....
O, dat is het. Ik ben nog te jong. Als ik over een paar jaar een meid van eind dertig ben zie ik vast wel wat in Rob.
Ik ben eind dertig. Precies de doelgroep
Alle reacties Link kopieren
Is het met ruim 3100 posts niet eens tijd voor een nieuw topic trouwens?



(Om even het beeld van Rob Geus in een sexy pose van mijn netvlies te krijgen, ril.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven