Schreeuw om hulp!

27-03-2013 19:36 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Daarom hoop ik dat mensen me advies kunnen geven want ik kan niet helder denken op dit moment, ik zit in een achtbaan van emoties/ gevoelens!!



Een jaar geleden leerde ik op me werk een jongen kennen. Toen we voor het eerst zoende gebeurde er iets, iets magisch, iets wat ik nog nooit had meegemaakt..

Vanaf dat moment was ik verkocht! De dates volgden en ik werd smoorverliefd. We zagen elkaar uiteindelijk bijna elke dag.

Ik zag in hem mijn man, de man van mijn kinderen.



De afgelopen weken zijn er veel dingen gebeurd waardoor ik niet weet wat ik moet doen. Moet ik kiezen voor verstand? Of gevoel? Of is t mijn onzekerheid?



We werken allebei in t weekend in een kroegje. Op een zondag kreeg hij een berichtje van een meisje. Ik wilde weten van wie. Uiteindelijk de berichtjes gelezen. Hij ontkende in die berichtjes dat we iets hadden en dat we elkaar bijna elke dag zagen. Na een ruzie heeft ie een bericht gestuurd dat we toch iets hadden en dit niet verstandig was.



Daarna ging t weer super. Geen vuiltje aan d'r lucht. We zijn zelfs naar huizen gaan kijken, omdat we samen iets wilde huren.

Tot ik op z'n verjaardag weer ineens een apart gevoel kreeg. Toen hij lag te slapen heb ik zijn telefoon geopend en zijn berichtjes gelezen.

Ik kwam een gesprek tussen hem en zijn ex tegen waarin hij zei dat hij haar miste, eruit naar voren kwam dat hij met haar afsprak, en hij bevestigde dat ze weer wat hadden!!

Ik heb mijn kleren aangetrokken en heb hem wakker gemaakt. Ruzie gehad en hij kwam met het verhaal dat ze labiel is, zegt zelfmoord te plegen als hij t stopt etc. Ik had in m'n woede een bericht gestuurd. Hij liet mij geloven dat ze zichzelf wat aan zou doen en heeft me zover gekregen dat ik haar een bericht heb gestuurd en gezegd dat ik dronken was en dat er niks van waar was.

Hij zou open kaart spelen en we zouden dit samen aanpakken.

Hij zegt nu dat ik hem moet vertrouwen en fat hij het afbouwt. Twee weken nadat dit gebeurd ia wilde ik weer in z'n telefoon kijken. Uiteindelijk na ruzie heb ik gekeken en trof ik weer een heel gesprek aan. Daarin vroeg ze of hij af wilde spreken en had hij een paar foto's gestuurd en zei hij: speciaal voor jou gemaakt, jou advies is me veel waard (zoiets)..

Weer ruzie gehad hierover.

Een paar dagen daarna kwam hij met het verhaal dat hij haar gebeld had en gezegd had dat hij t wilde stoppen.

Ik mag niet in z'n telefoon kijken want hij zegt dat ik hem moet vertrouwen.



Dit is nog niet alles. Vorige week belde hij me om 04 uur in de nacht wakker. Hij was klaar met werken en moet alleen nog schoonmaken. Meestal is hij om 6 uur dan thuis.

Nu nam hij ineens z'n telefoon niet op en negeerde hij mijn berichtjes.

Om 7 uur nam hij op en zei hij dat hij onderweg naar mij was maar dat hij eerst ergens eten was gaan halen.

De dag erna werd ik gebeld door een oude vriendin, die kwam met het verhaal dat hij ineens bij een vriendin van haar binnen was om 6 uur sochtends..

Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij zei dat het meisje een XTC pil op had en aan t spacen was en hij haar daarom naar huis gebracht had.

En dat hij daarna had gezegd dat hij niets van haar wilde en haar nr had geblokkeerd!



Nu weet ik t niet meer, ik geef zoveel om hem, wat we hebben voelt speciaal en uniek..

Maar ben ik te verliefd om te zien wat er aan de hand is? Moet ik hem vertrouwen en nog wen kans geven? Of niet?

Nu neemt hij weer z'n telefoon niet op en m'n gevoel zegt dat hij bij een ander is... :'(



Ik moest t kwijt... Hoop dat er mensen reageren..
quote:kmaria88 schreef op 27 maart 2013 @ 20:27:

Oke geweldig, door de tranen heen kan ik ook lachen om de reacties haha!

Ik moet er mee stoppen. Ik ben blij dat jullie dat ook allemaal zeggen. Het is duidelijk dat hij een spelletje speelt. En ik kan inderdaad beter nu verdrietig zijn dan over een jaar of over een paar jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 27 maart 2013 @ 20:35:

[...]









Goedzo TO



..en let even op het onderschrift van Grobbekuiken!
Alle reacties Link kopieren
Gossiemikkie die gaat ver!



Hij laat jou (zijn vriendin) aan zijn scharrel een bericht sturen dat jullie geen relatie hebben, dat je dronken bent om zijn neukertje te kunnen behouden?



Trouw met hem, want zonder hem kun je vast niet leven.
3x is scheepsrecht zeggen stuurlui die wachten tot ze kapitein van het schip zijn
Alle reacties Link kopieren
zoals iedereen al zegt, wegwezen.

iemand die zegt dat je niet in zijn telefoon MAG kijken verbergt iets.

heb t zelfde meegemaakt, en het verandert NIET!



tijdverspilling zulke mannen!
Alle reacties Link kopieren
Zo t lijkt mijn ex wel wat liegen zeg....wees niet zo dom als mij ren heel heel hard weg van hem
Alle reacties Link kopieren
En ik zou zijn ex niet bellen...dikke kans dat ze zelf niet weet dat ze zijn ex is.
Alle reacties Link kopieren
Drank, drugs, vreemdgaan en labiele mensen om je heen maken meer kapot dan je lief is. Ga bij deze jongen weg en doe iets zinnigs met je leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
dat klinkt niet als een heel betrouwbare knul,...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven