Grrrrrr! Dit is toch niet nodig?!

28-03-2013 14:54 104 berichten
Ik kom ff zeuren hoor want ik vind dit echt ff gewoon zwaar kut!

Gisteren rijd mijn vriend naar zijn werk bel tie halverwege dat zijn spiegel van de auto eraf ligt, scooterrijder reed ertegenaan en reed daarna door.... Ik over de piss, verdorie! Weer verzekering, rompslomp etc alsof we geen betere dingen te doen hebben....Ik vond zijn verhaal alleen vaag, ik ken hem Door en door en de ondertoon beviel me niet dus ik ben zo "gemeen" geweest om m uit zichzelf te laten bekennen Door te zeggen dat ik t kan natrekken ivm camera's via een bedrijf.... Eerst belt tie op van ah joh laat zitten de verzekering regelt t toch etc, daarna geef ik aan dat ik er toch achteraan ga.... Belt hij daarna weer op en de aap komt uit de mouw.... Hij had t dus zelf gedaan.... Ik kan hier heel pissig om worden! Je kan met mij alle kanten op als je maar eerlijk bent, daarbij vertrouw ik m de laatste tijd niet zo erg (weer ivm dat ondertoontje) Ik ga vanavond echt ff met m praten want ik hou hier echt niet van! Daarbij geeft t me verre van een goed gevoel, ik twijfel veel aan mezelf of t niet mijn hormonen zijn, maar Door deze bevestiging gaan mijn haren alleen maar meer omhoog staan.... Hijs altijd zo eerlijk geweest en de laatste tijd merk ik dat hij veel om dingen heen draait, dingen achter houd of extreem grote verklaringen heeft op bepaalde dingen....



Brrrr!
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 16:02:

even algemeen plaatje 26 weken zwanger bekkeninstabiliteit verplichte bedrust ivm dreigende vroeggeboorte (verzakking baarmoederhals)....nesteldrang waar je u tegen zegt maar niets mogen.......weet je het wordt in een keer allemaal zo helder voor me.... ik denk dak vanavond wel ff extra lief voor m ben oh oh oh want ben ik ook een doosGewoon even je dag niet. Adem in adem uit. Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:camomille schreef op 28 maart 2013 @ 15:15:

Ik zeg ook wel eens dat mijn nieuwe schoenen/jas echt in de aanbieding was of veel goedkoper dan werkelijk en dan is het nog mijn eigen geld ook. Maar echt geen zin in zijn standaard 'weet je hoeveel dat in guldens is/kan je dat niet beter sparen' etc etc preken.

Herkenbaar mijn uggs zijn ook altijd wat goedkoper dan in werkelijkheid haha!



Maar jemig, je liegt zelf ook dus vind niet dat je iets kan zeggen over je vriend hiervan. En dan de toon in de OP...ook ik word er zo al bang van. Buiten dat zou ik dit ook best zo kunnen zeggen. Als ik iets zelf stuk heb gemaakt en ik schaam me er heel erg voor, kan ik me best voorstellen dat je het zo verteld. Het is geen leugen waardoor de wereld vergaat ofzo.
morguh mensen, zo nieuwe ronde nieuwe kansen.



gisteren met m gepraat en allebei eens even goed ophartig geweest, dat scheelt een hoop. dat van die auto komt wel weer goed, ben allang blij dat hij niets heeft. ik heb wel gezegd dat hij gewoon eerlijk kan zijn ook om dat soort dingen. hij zei ook dat hij nieteens wist waarom hij er zo moeilijk om deed, t was eruit voordat hij er erg in had. ach ja ksnap t ook wel. tis wel een wijze les voor ons allebei geweest. ik moet ook niet zo'n hormonale k*t zijn er bestaan ergere dingen maar ik heb m wel op t hart gedrukt dat hij dit niet meer moet doen als hij niet wil dat hormonella haar akelige hoofd weer laat zien, gewoon alles open en eerlijk



ik heb gemerkt dat ik gisteren aardig voor mezelf in de bres heb moeten springen, jammer! maar ik heb geen spijt van hoe ik het aan heb gepakt, dit is ook weer een wijze les geweest. daarbij is het zoiezo simpeler om op een forum je ongezoute mening te geven op iemand logisch ook! daarom vindt ik dit forum zo fijn! gewoon zeggen hoe het is zonder gezeik....



anyway, ik zal me eens gaan aankleden, vandaag naar de gyn om te kijken of er verbetering is of niet... ben beniewd hoelang deze kleine blijft zitten





fijne dag weer dames en heren!
Alle reacties Link kopieren
Goed zo, fijn dat jullie het uitgepraat hebben. Beter hier je boosheid opgeschreven dan nog meer afgereageerd op je vent. Hou vol, ook aan deze tijd komt een einde.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven