Internet relatie

31-03-2013 06:35 59 berichten
5 maanden geleden heb ik via internet een man leren kennen. Hij woont in een ander land.

Dit begon als af en toe een chatgesprekje, maar werd al snel iets dagelijks.

Hij zette whatsapp op zijn telefoon, dus toen werd het nog meer, daarna begon het skypen.

Nu skypen we meestal tijdens de koffie in de ochtend en dan 's avonds nog een tijdje. Soms even snel tussendoor als hij aan het werk is. Veel contact dus.

We vinden elkaar erg leuk, en een tijdje geleden hebben we dan ook besloten dat het tijd werd dat we elkaar maar eens in het echt ontmoeten.

Die plannen zijn gemaakt, de tickets zijn geboekt en over een aantal weken is het zover.

Maar de laatste week merk ik dat hij wel erg druk is met andere berichtjes, ik hoor ze veel binnenkomen als we skypen, of ik zie hem even snel zijdelings zijn telefoon checken. Zijn whatsapp status (uitvinding van de duivel) zegt dat hij daar heel veel is.

En ja, ik geef toe dat ik niet op kan houden het te checken nu...

Door zijn reacties, of zijn gebrek daaraan, denk dat hij contact heeft met een andere vrouw. En dat mag hij, want hij is single.

Maar ik merk toch dat ik er gek van word.

Ineens, en die gedachte heb ik voorheen nooit gehad, vraag ik me af of hij precies dezelfde dingen tegen weet ik hoeveel vrouwen zegt.

Ineens zit ik hierover te stressen als een puber.

De manier waarop hij met mij omgaat is niet verandert, hij vertelt me nog steeds hoe erg hij ernaar uitkijkt om me te ontmoeten, en we tellen samen de dagen af.

Hij lijkt nog steeds oprecht.

Maar o, ineens die twijfel in mij.

Wat moeilijk zo'n relatie die nog geen relatie is.

Wat vinden jullie?

Moet ik dit bij hem aankaarten, of moet ik, zoals 2 van mijn vriendinnen mij vertellen, mijn kop houden en gewoon genieten van wat het nu is, een leuk contact met evt uitzicht op meer?
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 31 maart 2013 @ 12:15:

[...]



Aflevering heet Kya & Alyx. Maar ik kon hem niet zo snel niet vinden als torrent.Klik!
Alle reacties Link kopieren
McClean, wat stoer van je om een ander land door te reizen met iemand die je kent, maar eigenlijk ook niet kent.



Ik heb nu 3 weken best intensief contact met een jongen die gelukkig een stukje dichterbij me in de buurt woont en ik ga hem donderdag ontmoeten. Ik weet hoe je al aan iemand kan wennen/hechten door alleen maar wat chat en skypecontact. Het is niet mijn eerste internetdate, voor hem wel. Ik hou mezelf voor dat het tegen kan vallen (uit zelfbescherming) maar zal ons contact wel gaan missen als dat gebeurt. Verder ben ik vooral blij dat ik niet nog langer hoef te wachten tot we elkaar zien, ik begin nu al 'verliefd' te worden op een illusie (wat het in feite is, omdat je veel onbewust zelf invult als je elkaar nog niet hebt gezien (behalve via webcam))



Ik leef met je mee en kom svp terug om te vertellen hoe het was! Verder helaas geen tips. De tip om chat te onderbreken als hij druk is met andere dingen vind ik wel een hele goede. Succes en veel plezier
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 31 maart 2013 @ 11:29:

[...]

Ik heb twee andere afleveringen gezien die een beetje 'ghetto' waren, maar deze is echt een pareltje.Heb 'm net gezien... inderdaad een pareltje
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 31 maart 2013 @ 12:28:

[...]



Heb 'm net gezien... inderdaad een pareltje Moest je ook bijna huilen?
Dank je Naommi.

Ik herken idd alles wat je schrijft, over al gehecht raken aan iemand voor je hem hebt ontmoet.

En ik vertel mezelf ook dat het ook op niets uit kan lopen, omdat je wellicht die klik niet voelt als je tegenover hem staat.

Heel veel succes en plezier donderdag.
Alle reacties Link kopieren
hey niet alemaal tegelijk gaan kijken he. Krijg nu bufferproblemen



En tranen? Neuh nog niet. Ik vind het een beetje sneu allemaal. Zoveel projectie op een onbekende. Maar ik weet hoe gemakkelijk dat kan gaan. Is mij ook wel gebeurd. Iedereen wel, die contacten legt op internet denk ik. Maar irl is het altijd anders.



Ok afgelopen. Toch wel schattig hoor. Maar het zijn allebei mensen met issues. Zoals meestal, bij mensen die zich verliezen in een internetcontact. Maar mensen met issues willen en kunnen ook wel een relatie aangaan. Ze zijn allebei (uiteindelijk) wel oprecht denk ik. En ze lijken wel bij elkaar te passen. Toch een happy end.
.
Alle reacties Link kopieren
Dank je McClean
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 31 maart 2013 @ 12:29:

[...]





Moest je ook bijna huilen? Ja... toen ze elkaar voor het eerst omhelsden.. -
Alle reacties Link kopieren
Jankerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven