Rollenspellen

03-04-2013 09:14 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd of hier mensen zijn die rollenspellen leuk vinden. Wat zijn jullie ervaringen? Zo had ik ooit een tijdje terug een zeer spannende bij de bijenkorf , bij de liften.Ik kende die vrouw nog maar pas, maar we hadden dus afgesproken om in de pauze af te spreken.Het leuke was dat we EN niet veel tijd hadden EN we op het moment dat de lift naar boven ging alleen maar elkaar konden grijpen als er niemand bij stond, en zodra de deuren weer open gingen dat we weer netjes bleven staan, we deden ook net of we elkaar niet kenden zodra er mensen bij stonden. Erg leuk en opwindend.
Alle reacties Link kopieren
Ja wel leuk. Ik doe dat altijd met mijn man, dan speel ik zijn vrouw die eten heeft gekookt en hij schuift dan aan en dan eten we samen. Soms gaan we nog wat leuks doen en dan slapen. We doen het nooit andersom, dat lijkt me ook echt niet leuk.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Is dat een rollenspel? Oh ja, jullie speelden dat jullie pubers waren!
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 03 april 2013 @ 09:19:

Ja wel leuk. Ik doe dat altijd met mijn man, dan speel ik zijn vrouw die eten heeft gekookt en hij schuift dan aan en dan eten we samen. Soms gaan we nog wat leuks doen en dan slapen. We doen het nooit andersom, dat lijkt me ook echt niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Kortom iemand stelt een voor hem/haar een serieuze vraag die verder onschuldig is en er wordt door sommigen alleen maar puberaal gereageerd ...
Alle reacties Link kopieren
Dat van de Bijenkorf is toch geen rollenspel maar seks op een openbare locatie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi GiB, daar heb je gedeeltelijk gelijk in, maar het rollenspel erachter was dat we elkaar zogenaamd niet kenden, we zeiden ook niks tegen elkaar.We hebben natuurlijk ook geen sex gehad natuurlijk in de lift;-)
Alle reacties Link kopieren
- 1 x natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Dan nog vind ik het geen rollenspel. En dus is je vraag naar soortgelijke ervaringen misplaatst.
Dat is toch geen rollenspel?! Je doet vieze dingen en als er dan andere mensen bij zijn, doe je alsof er niets is gebeurd. Je doet dus allebei hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen dat regelmatig. Mijn man verkleedt zich dan als verpleegstertje. Of ik doe alsof ik de loodgieter ben die de wc komt ontstoppen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen rollenspel. Dit is improvisatietoneel.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik snap de lol niet zo. Je spreekt af met een vreemde vrouw bij de lift van De Bijenkorf, jullie stappen samen in die lift, je hebt géén sex (dus alleen wat snelle handtastelijkheden ofzo?) en vervolgens stappen jullie uit de lift alsof jullie elkaar niet kennen (wat ook zo is, want jullie zijn vreemden van elkaar). Wat is daar leuk aan dan? En wat heeft dat met rollenspel te maken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pejeka, nee klopt, rollenspel is in dit geval niet het juiste woord.Maar dit was gewoon de hele spanning erom heen.
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen rollenspel. (iets met klok en klepel)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wij spelen heel vaak rollenspellen thuis.

Dit houdt het seks leven heel spannend.



Van meester/meesteres met slaafje, doctortje ;) en hoertje etc.



Zeker aan te raden.



miss wat ideeen op:

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2013 12:52
Reden: link verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Debbie, klopt , of als dienstmeid?
Alle reacties Link kopieren
ja, dienstmeid nog niet gedaan ;)



Maar wel vele ondertussen.

ook lekker je fantasie laten spreken.

En om en om wat verzinnen is het leukst.



Was even wennen aan het begin, veel gelachen, maar na een paar keer wordt het steeds spannender en opwindender.
Alle reacties Link kopieren
Net doen alsof je slaapt is ook super, het uitproberen waard.en dan in een sexy outfit in bed gaan liggen met laarzen aan, dekens iets opzij, en je vriend/man die jou vervolgens neemt. het is ook lachwekkend soms, maar het heeft ook iets spannends.
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste wat je omschrijft is wederom geen rollenspel hoor Dennis. Speciaal voor jou: http://www.encyclo.nl/begrip/rollenspel
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit hoe je het noemt
Alle reacties Link kopieren
Nou, best veel. Als TO gewoon geile verhaaltjes wil over hoe je de ander zou kunnen verleiden, hebben we toch echt een heel ander topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:CCake schreef op 03 april 2013 @ 10:52:

Nou, best veel. Als TO gewoon geile verhaaltjes wil over hoe je de ander zou kunnen verleiden, hebben we toch echt een heel ander topic.Ook leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:cortado schreef op 03 april 2013 @ 09:28:

Kortom iemand stelt een voor hem/haar een serieuze vraag die verder onschuldig is en er wordt door sommigen alleen maar puberaal gereageerd ...Dit is het Viva Forum. Wat verwacht je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven