Sex met andere man

03-05-2012 07:01 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben al bijna 20 jaar getrouwd. Mijn huidige man is eigenlijk ook mijn eerste vriendje. Ervaring met andere mannen heb ik niet. Over mijn mannetje heb ik niets te klagen. Hij is lief,geduldig en houdt rekening met mijn grenzen. Wij zijn gelukkig.

Echter nu heb ik wel de behoefte om het eens met een andere man te doen. Gewoon uit nieuwsgierigheid en voor 1 keertje.

Mijn man heeft er wel moeite mee en wil eigenlijk liever partnerruil doen, maar dit wil ik niet. Ik ben best wel bang dat hij die andere vrouw leuker gaat vinden dan mij.

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Hoe vind ik bijvoorbeeld een man die betrouwbaar is en begrijpt wat ik zoek.

Heeft iemand ervaring of tips.
Alle reacties Link kopieren
@Iris:als ik het zo tussen de regels door lees, begrijp ik het goed dat je de controle wilt behouden? Jullie hebben er over gepraat, wat goed is en aan geeft dat je binnen je relatie met je man veel kunt bespreken. Je man begrijpt je, heeft aangegeven er moeite mee te hebben en doet desondanks een tegenvoorstel.

Wat is er nu 'veiliger' dan met z'n 2-en dit te beleven onder voorwaarden en afspraken? Zet eens een profiel op een flirtsite, doe eens foto's maken en zet die erbij; hebben jullie beiden alvast wat erotisch voorpret en kan je tegelijkertijd samen ontdekken wat de grenzen zijn etc.



Zoals het nu te lezen valt van je moet ik bovenstaande alleen maar beamen: jij wel en hij niet? Of maakt dat dan onderdeel uit van je zoektocht naar ( eenmalige) spanning?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 03 mei 2012 @ 09:37:

Daarom heb ik ook altijd gezegd: Nooit met je eerste (bed)vriendje trouwen....Maar straks was de eerste toch de beste ?
Alle reacties Link kopieren
Als je zoiets wilt moet je t hem ook gunnen



Overigens jij komt met die nieuwsgierigheid.

Ik weet t jaloezie logisch ik zou t ook met een ander willen zonder dat mijn mannetje het met een ander mag doen



Het is spannend dat kan ik je wel alvast garanderen



Ook al vind je man de ander niet leukeraar spannender dan zijn eigen vrouwtje zal t altijd wel zijn. Ik zal er niet aan beginnen komt geen eind aan. Alleen maar ellende in je huwelijk.



Als is en blijft t spannend en leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:irisbloem schreef op 15 februari 2013 @ 06:36:

[...]

Het gaat in een relatie om meer dan klaarkomen. Mijn vent is heel erg lief en kan goed luisteren en de sex is/was prima.

Ik had spanning nodig en die kan mijn man niet geven en ik wil dat niet van hem.......

Maar blijkbaar kan niet iedereen dat voorstellen?

Zijn jullie in de relatie dan wel altijd trouw?



Ik denk dat je jezelf grenzen oplegt die helemaal niet nodig zijn.

Klaarkomen is niet het belangrijkste in een relatie, maar laten we eerlijk zijn... het is ook niet verkeerd ;) Toch wil je niet dat je man je laat klaarkomen, omdat er daarvoor wat machtspelletjes gespeeld moeten worden in de slaapkamer.

Je wilt spanning en je man wilt je die ook geven, maar jij wilt dat niet van hem, en zoekt het daarom buiten de deur.



Begrijp me goed, ik snap het juist volkomen dat je "meet met twee maten", want elk persoon is anders en heeft andere grenzen. En ik snap ook best wel dat je het een keertje met iemand anders wilde proberen, ik heb een vriendje gehad die voor mij nog niemand anders had gehad, en tegen hem heb ik ook gezegd dat er over te praten viel (overigens hoefde ik daarvoor "in ruil" ook absoluut geen eigen escapade terug).



Maar ik vind het wel een beetje oneerlijk dat je dingen buiten de deur zoekt, terwijl je man ze je wel wilt geven.

Nu je er achter bent hoe je tot een hoogtepunt met iemand wilt komen, is het toch hartstikke leuk om dat eens over te doen met je man? Dat je je in de slaapkamer onderdanig opstelt betekent helemaal niet dat je voortaan ook drie meter achter je man moet gaan lopen. Ik hou ook van een dominante man in bed, maar in de rest van de relatie ben ik juist degene die wat meer het voortouw neemt.



Je kan het ook zo zien: een relatie waarin er maar 1 klaarkomt, dat is juist een ongelijkwaardige relatie.

En door dit gedeelte van jezelf niet te delen met je man, laat je ook niet het achterste van je tong zien. Als het goed is wil je toch alles, of in ieder geval alle leuke gedeeltes met elkaar delen? Ik zeg: go for it!!
Alle reacties Link kopieren
quote:irisbloem schreef op 14 februari 2013 @ 11:21:

Hij was heerlijk dominant, wat ik bij mijn eigen man niet zal accepteren, omdat ik voor een gelijkwaardige relatie ben.

Wat heeft het een nou met het ander te maken? Dominant (mogen/kunnen) zijn in bed heeft niks met de relatie te maken. Ik vind het af en toe heerlijk als mijn vent een beest is in bed en me bij wijze van alle hoeken van de kamer laat zien. Mag ook best een beetje ruw en bepalend. Een andere keer zal het weer andersom zijn. Of we hebben vanilleseks of geen seks. Dat zegt toch niks over onze relatie. Of, nou ja, toch wel, dat we nl. al onze facetten van onszelf in onze relatie mogen laten zien en dat dat ok is.
Alle reacties Link kopieren
quote:irisbloem schreef op 15 februari 2013 @ 06:36:

[...]





Het gaat in een relatie om meer dan klaarkomen. Mijn vent is heel erg lief en kan goed luisteren en de sex is/was prima.

Ik had spanning nodig en die kan mijn man niet geven en ik wil dat niet van hem.......

Maar blijkbaar kan niet iedereen dat voorstellen?

Zijn jullie in de relatie dan wel altijd trouw?



Waarom wil je geen spanning van je man? Over dubbele moraal gesproken. Hij mag wel lief zijn, maar effe goed seksen doe je liever met een ander.

Als je man je lief is, laat je hem meer mogen zijn dan je liefhebbende echtgenoot die je een kopje koffie komt brengen en jou met een zakdoek laat uithuilen.

Over ongelijkwaardigheid gesproken tssss
Alle reacties Link kopieren
quote:irisbloem schreef op 15 februari 2013 @ 06:36:

[...]





Zijn jullie in de relatie dan wel altijd trouw?Ja natuurlijk. Omdat ik het volledige pakketje krijg. De leuke en minder leuke dingen. De lekkere en gezapige momenten. Gewoon, zoals het leven is! Daar heb ik mijn handen meer dan vol aan hoor (letterlijk )
quote:irisbloem schreef op 15 februari 2013 @ 06:36:

[...]





Het gaat in een relatie om meer dan klaarkomen. Mijn vent is heel erg lief en kan goed luisteren en de sex is/was prima.

Ik had spanning nodig en die kan mijn man niet geven en ik wil dat niet van hem.......

Maar blijkbaar kan niet iedereen dat voorstellen?

Zijn jullie in de relatie dan wel altijd trouw?

Irisbloem,

Ik begrijp je stap volledig, Vraag me alleen nu af hoe het nu tussen jou en je man gaat? Neemt hij zijn vrijheid of ga jij af en toen nog naar bed met een ander?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iris, ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor, je bent echt niet de enige hierin.
Iris, je hoeft je niet schuldig te voelen over deze hele normale verlangens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven