Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel5 schreef op 22 mei 2008 @ 13:05:

[...]

We sluiten geen topics op verzoek. Wanneer er niet meer gereageerd wordt op het topic, zakt het vanzelf in de lijst.




Persoonlijke discussies (hulp-vragen, lotgenotentopics, persoonlijke verhalen, privacy-gevoelige kwesties) worden op verzoek van de discussie opener altijd verwijderd.



Blijkbaar ken je de regels van je eigen forum niet.

Dus sluit maar!!
Alle reacties Link kopieren
Waar wordt precies je privacy geschonden als het topic blijft staan dan? Bovendien is er een edit-knopje; dusseeeh aan de slag maar.
Alle reacties Link kopieren
Verplaatst naar overige: Hoe vaak en op welke momenten ben je hier?
Viva Angel5 schreef op 23 mei 2008 @ 09:47:

Waar wordt precies je privacy geschonden als het topic blijft staan dan? Bovendien is er een edit-knopje; dusseeeh aan de slag maar.
:applause:
Alle reacties Link kopieren
basje01 schreef op 22 mei 2008 @ 23:10:

[...]





Persoonlijke discussies (hulp-vragen, lotgenotentopics, persoonlijke verhalen, privacy-gevoelige kwesties) worden op verzoek van de discussie opener altijd verwijderd.

Blijkbaar ken je de regels van je eigen forum niet.

Dus sluit maar!!




Lekker arrogant Basje. De regels zijn al een tijd geleden veranderd. Dus er is er maar 1 die de regels niet kent.

-wilde nog looser zeggen maar ik doe het maar niet-
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Viva Angel5 schreef op 22 mei 2008 @ 13:05:

[...]





We sluiten geen topics op verzoek. Wanneer er niet meer gereageerd wordt op het topic, zakt het vanzelf in de lijst.
Ja, maar helaas zijn er dan weer mensen, zoals Basje01, die een topic na 7mnd weer naar boven halen om alsnog een reactie te geven.
Alle reacties Link kopieren
basje01 schreef op 22 mei 2008 @ 23:10:

[...]

Blijkbaar ken je de regels van je eigen forum niet.

Dus sluit maar!!
Topics worden niet per definitie verwijderd bij tegenvallende reacties, of omdat "de discussie over is"



Blijkbaar had jij je brilletje niet op (O) (O)
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel5 schreef op 23 mei 2008 @ 09:47:

Waar wordt precies je privacy geschonden als het topic blijft staan dan? Bovendien is er een edit-knopje; dusseeeh aan de slag maar.
Goed zo Angel, laat je niet aan de haren trekken X-D
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven