Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ordinair idd die stephanie die wilt waarschijnlijk ook een eigen real life soap ofzo
Nou dan ga ik iig niet kijken. Ik vind Barbie dan nog beter te pruimen
Jammer dat ik Chantal nergens kan vinden
Ik heb ook zitten kijken en inderdaad je hebt gelijk. Kan daar veel info vandaan halen (FB) het is idd een combi van echte stellen en singles..

DIe stephanie zit nu te wachten op een contract van RTL voor een real life soap. Eerst de voice nu dit...

Barbie overtreffen.. pffff die wil ik echt niet op tv zien
Nee die kan ik ook nergens vinden.. zij is denk ik ook meer bewust en loopt denk ik niet te koop met haar zelf, toffe foto's etc.. zelf verheerlijking op FB
ja barbie is min of meer haar zelf.. stephanie speelt actrice.. deze combi met haar eigen persoonlijkheid = gevaarlijk
Woow. hoe weten jullie zoveel? Ik heb net heel internet afgestruind maar ik kan niks vinden.
slim zoeken
Goed gezocht. Maar stephanie heeft een relatie met Jose nu heeft hij mijzelf vertelt en geen contact meer met Chantal, ruzie . Chantal had wel FB maar eraf gehaald zodra dit programma werd uitgezonden.

Tony en Stephanie waren geloof ik nooit een stel.

Chantal vind ik leuk!
en inderdaad van die zwangerschap :-s die silvie pfff ik vind haar net zo vreselijk als stephanie hoor.

Hoop dat charissa en jamie winnen of iris en haar vriendin
ohhhh ik kan ze echt niet vinden! Maar ja, ik weet ook geen achternamen!
quote:fleurige schreef op 03 april 2013 @ 15:59:

ohhhh ik kan ze echt niet vinden! Maar ja, ik weet ook geen achternamen!

Stephanie paulino

Jose torres

Chantal de kruijf

Anthony petalo (tony)

Rest weet ik even niet
http://instagram.com/p/XN ... ation_id=282366635119873#

Omg :o
quote:fleurige schreef op 03 april 2013 @ 16:06:

Omg :oja he wat een match
Oh god, nou die passen precies bij elkaar zeg. Buhhhhh
Eigenlijk hoop ik voor Chantal dat ze wint.. Maar aangezien ze bij Jose hoort ( en hem gun ik het dan weer niet)...... Is het door dat programma gekomen dat Jose nu met Stephanie loopt en dat hij ruzie heeft met Chantal? Vind het eig best sneu voor haar
Ik vind Sylvie een beetje zo'n sufkop. Zo'n kind zonder mening en met dat slome stemmetje van dr. Loopt lekker achter Stephanie aan
oh echt? Ik vind het ook sneu voor die Chantal. Hadden die twee nou wel of geen relatie ??

Trouwens Charissa en Jamie,...ook apart hoor, die Jamie gaat ook lekker los hehehe.. hij geniet met volle teugen met ieder.. terwijl die charissa krampachtig toekijkt.
logisch als je het bed induikt met een slettebak dat je daarna ruzie krijgt duhh.. ik zou het ook niet pikken en die slettebak voor eeuwig wreken.
pff die silvie ja..

op zich vond ik dat gedicht in het begin erg sterk..

moest die stephanie ook ineens een gedicht in elkaar draaien..

echt waar wat een doos
vind die charissa btw wel tof
Ik bedoelde dus dat dit spelletje meer gaat om de complotten dan de relatietest. Helemaal nu de echte partners van iedereen toch wel bekend moeten zijn.

Neem bijvoorbeeld de koppels uit aflevering 1.

Geen echte partners zijn:

Ruud en Tony

Margot en Jose want Ruud en Margot was een echt stel.

Nick en Iris

Frencis en Sandy want Nick en Frencis was een echt stel.

John en Charissa

Raymon en Stephanie want John en Raymon was een echt stel.

Stefan en Rose

Jessica en Gert-Jan want Stefan en Jessica was een echt stel.

Dus de koppels Vincent & Sylvie en Jamie & Chantal waren over, waar er 1 of 2 van echt zijn.

Aan het begin van deze aflevering wisten Chantal, Jamie, Jose en Charissa dus al zeker dat Vincent en Sylvie een echt stel waren.

Op deze manier is de rest ook niet moeilijk meer te vinden.
Chantal de kruijf was buurmeisje van het jaar 2009
@ empviva: er zijn per aflevering 1 of 2 stellen aan hun echte partner gekoppeld; dus volgens mij gaat jou redenatie niet op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven