Digi
alle pijlers
Nintendo Wii
donderdag 22 mei 2008 om 11:33
En dat je gewicht en BMI dagelijks schommelen heeft iedereen, zelfs zonder dat je iets doet kan je gewicht tot een kilo per dag schommelen. Het beste effect krijg je dan ook als je het rond de zelfde tijd doet, maar dan nog heb je die schommelingen. Als ik ben afgevallen sta ik dan ook niet meteen te juigen, eerst maar kijken hoe het er de volgende dag nog uit ziet.
En zoals hier boven al staat je WII FIT leeftijd word bepaald door je gewicht, maar ook door hoe je die oefeningen doet en soms doe je die niet geweldig. Maar de WII Fit leeftijd zou ik maar niet al te serieus nemen.
En zoals hier boven al staat je WII FIT leeftijd word bepaald door je gewicht, maar ook door hoe je die oefeningen doet en soms doe je die niet geweldig. Maar de WII Fit leeftijd zou ik maar niet al te serieus nemen.
donderdag 22 mei 2008 om 11:36
Ik heb gisterenavond weer een uurtje op het board gestaan. deze keer gefocused op de yoga oefeningen en het afmaken van de work-out voorstellen die je krijgt. Heb nu eigenlijk het meeste al vrijgespreeld..krijg af en toe nog meer reps erbij...Hoop dat er nog dit jaar een nieuwere versie van wii fit komt voor bij het board ben ms een beetje verslaafd.
Even een paar vraagjes aan de pro's:
* kan ik mn doelstelling ondertussen aanpassen, ook al heb ik deze nog niet gehaald??
* is het mogelijk om vandaag nog iets in de fitcash van afgelopen dinsdag te zetten?? lijkt me dat je zo'n handmatig toegevoegde activiteit niet alleen op de datum van vandaag kan zetten..
Even een paar vraagjes aan de pro's:
* kan ik mn doelstelling ondertussen aanpassen, ook al heb ik deze nog niet gehaald??
* is het mogelijk om vandaag nog iets in de fitcash van afgelopen dinsdag te zetten?? lijkt me dat je zo'n handmatig toegevoegde activiteit niet alleen op de datum van vandaag kan zetten..
donderdag 22 mei 2008 om 14:03
Volgens mij heb ik gelezen dat je je doelstellingen tussendoor kan wijzigen.
Ik heb zelf echter ook gerobeerd Fit cash van de afgelopen dagen toe te voegen en dat heb ik nog niet voor ekaar gekregen.
Of er al een nieuwe WII Fit in de planning is weet ik niet, ik weet wel dat er verschillende andere spellen voor het Balance Board gaan uitkomen, zal straks eens kijken.
Zou op zich wle leuk zijn, want ben zwaar fan van steps, maar daar heb je maar 2 moeilijkheden van, bij boksen wel 3, hoewel ik me nog niet aan de 10 minuten waag.
Ik heb zelf echter ook gerobeerd Fit cash van de afgelopen dagen toe te voegen en dat heb ik nog niet voor ekaar gekregen.
Of er al een nieuwe WII Fit in de planning is weet ik niet, ik weet wel dat er verschillende andere spellen voor het Balance Board gaan uitkomen, zal straks eens kijken.
Zou op zich wle leuk zijn, want ben zwaar fan van steps, maar daar heb je maar 2 moeilijkheden van, bij boksen wel 3, hoewel ik me nog niet aan de 10 minuten waag.
zaterdag 24 mei 2008 om 15:32
maandag 26 mei 2008 om 21:18
woensdag 28 mei 2008 om 10:56
zondag 1 juni 2008 om 19:12
zijn jullie nog wel aan het duimen voor mij? nl. nog steeds geen fit voor mij :( nergens nemen ze ook geen reserveringen meer aan!!!
komende week komt trouwens ook wii sports 2 uit (sports islands). met oa curling, basketbal, karten, kunstschaatsen, voetbal, volleybal, beachvolley en kruisboogschieten. volgens mij vergeet ik nog iets. 10 sporten iig. voor 30 euro lijkt het me best leuk!
komende week komt trouwens ook wii sports 2 uit (sports islands). met oa curling, basketbal, karten, kunstschaatsen, voetbal, volleybal, beachvolley en kruisboogschieten. volgens mij vergeet ik nog iets. 10 sporten iig. voor 30 euro lijkt het me best leuk!