Entertainment alle pijlers

Mijn leven in puin

23-12-2012 22:35 940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Ik denk niet dat ze drinkt eigenlijk. Anders was het huis toch ook bedolven geweest onder de lege flessen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yellowlove2punt0 schreef op 09 april 2013 @ 21:09:

Ja ok dan doe ik jullie haar ook wel dames.



Iebs, heb jij een gaatje morgen en dan reis ik 2 uur zondag om naar Betoverend te gaan.





Dit lijkt me wel wat voor Iebs nu ze zo goed is afgevallen, komt je slanke gezichtje beter van uit

[img]http://swick.co.uk/wp-content/uploads/2 ... ts/odd.jpg[/img]





Oh is dat 2 uur richting het noorden? Dan sluit ik aan in de rij want ik moet nodig naar de kapper.



en dit lijkt me een betoverend kapsel

[img]http://static.becomegorgeous.com/img/ar ... tyling.jpg[/img]
quote:prada schreef op 09 april 2013 @ 21:10:

Ach toen die jongste die doos wegtrapte kreeg ik gewoon tranen in mijn ogen. Arm joch Ik ook.. Pure machteloosheid, ik zou hetzelfde doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 09 april 2013 @ 21:11:

Ik denk niet dat ze drinkt eigenlijk. Anders was het huis toch ook bedolven geweest onder de lege flessen.Soms zijn mensen ineens wel goed in opruimen.
Alle reacties Link kopieren
sorry, yellow



Ik wil graag mijn haar behouden zo als het is. Het mooet vooral bijgeknipt worden. Enne ik heb deze week en volgende week tentamens.
quote:chantalhuissen schreef op 09 april 2013 @ 21:07:

Weet iemand waar dit is,Groesbeek.
Ik denk dat dit weer een gevalletje is van "veel te zwaar om op te lossen in een paar dagen'.

Ik denk ook dat ze psychisch best ziek is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wickivi schreef op 09 april 2013 @ 21:08:

[...]





Ik heb eerder het idee dat ze drinkt.Ja, dacht ik eerst ook, maar later dacht ik dat het misschien wel medicijnen waren, maar nu denk ik weer dat jullie wel eens gelijk kunnen hebben
Eh Yellow je bent echt van harte welkom hoor maarre dat kapsel gaat hem toch niet worden vrees ik.



Nee zoals ik al schreef al was het tussen het grappen door denk ik idd. dat deze mevrouw dronken is of op een andere manier ergens anders van onder invloed is of en dat is ook een optie juist door de aanwezigheid van alle familie en de cameraploeg niet kan drinken en nu aan het "afkicken" is. Dan kan je ook dit soort verschijnselen krijgen. Weinig kunnen hebben en agressief worden totdat de behoefte naar de drugs/alcohol weer gestild is.
quote:prada schreef op 09 april 2013 @ 21:11:

Ik denk niet dat ze drinkt eigenlijk. Anders was het huis toch ook bedolven geweest onder de lege flessen.Hoeft niet. In het huis waar ik opgegroeid was was het niet zo erg als nu op tv maar wel richting materiaal voor: hoe schoon is jouw huis zeg maar tenzij mijn zus en ik ingrepen. Mijn moeder kon ook aardig drinken maar die zorgde er zorgvuldig voor dat de lege flessen zeer regelmatig naar de glasbak gingen. Mensen konden wel eens denken...
Alle reacties Link kopieren
quote:mileka schreef op 09 april 2013 @ 21:14:

Ik denk dat dit weer een gevalletje is van "veel te zwaar om op te lossen in een paar dagen'.

Ik denk ook dat ze psychisch best ziek is.



Eigenlijk zou zij een diagnose moeten hebben, op basis daarvan therapie en (psychiatrische) thuiszorg met een vaste medewerker met wie zij een band kan opbouwen en die haar blijvend ondersteunt met het bijhouden van haar woning.



Lijkt me vreselijk verdrietig om een moeder te hebben die met dergelijke problematiek kampt.



Dat ze nu zo boos is komt denk ik doordat ze de grip op haar leven denkt te verliezen (mensen komen aan haar spullen en gooien haar leven weg)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Nu externaliseert ze weer door te zeggen dat haar zoon op haar vader lijkt....onbegonnen werk!!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel medelijden met haar

Maar ik vind ook wel dat ze hulp moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
En continu maar weer de ja maar modus....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
O god, die zoon woont nog bij haar dus? Dat had ik niet begrepen, wat sneu
Alle reacties Link kopieren
Dit werkt natuurlijk ook niet. Dit gaat structureel niets oplossen.

Wat triest
Ze heeft echt veel te veel problemen voor die 4 dagen.



Maar voor Justin kan dit toch neit zo langer. Vind het echt zielig voor hem, zo'n jonge knul die met al dit gezeik dag in dag uit leeft.





iebs idd, ik herken dat. Mijn vader heeft zich doodgedronken maar echt niet dat het hele huis vol stond met flessen. Geen idee waar hij die verstopte of dat hij ze gewoon wegbracht.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat ontzettend falen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil haar slaan. Wat een zeur.
Ik vind hier dingen van.
Oh god ze wil beschimmelde banken houden......
Alle reacties Link kopieren
KAPPEN NOU MELANIE



Ik word echt geirriteerd hier. Arme, arme Justin
Alle reacties Link kopieren
Dus ze wil liever oude beschimmelde banken dan dat ze lekker nieuwe krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Ze wil de beschimmelde banken houden...niet in staat er doorheen te kijken, onderhandelen over schimmel, ze kan het totaal niet overzien....vreselijk!!!!!!!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Bijzonder is dat dan he Yellow. Ik weet nog we de flessen soms "vergaten" met het boodschappen doen en dan wilde mijn moeder dat ik de flessen later in de avond als het donker was dat ik de flessen alsnog in de glasbak ging doen. Toen snapte ik dat nog niet zo goed maar naarmate ik ouder werd begreep ik steeds beter dat dat was zodat niemand me zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven