Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwsgierig naar lengte/gewicht en leeftijd

26-07-2012 13:23 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !!!



Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem





Ik trap af :



Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.

Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:leoniebunk schreef op 30 juli 2012 @ 01:28:

Hoi hoi,



Ik ben 30 jaar, ben 1.68m lang en weeg 54-55 kg.

Heb in 3 jaar tijd 3 kindjes gebaard, dus ik mag niet klagen.

Heb mijn zandloperfiguur gehouden waar ik erg blij mee ben :-)Zo, ik hoor graag wat je geheim is
Alle reacties Link kopieren
20 jaar, 1.62, 50 kilo.



Ik ben wel tevreden over mijn lichaam.
Alle reacties Link kopieren
37 jaar, lengte 1.83 en al jaren 62 kilo. Vind het prima zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:annemari3 schreef op 29 juli 2012 @ 11:54:

En die vrouw hiernaast...echt NIET GEZOND...

En leg me dan 's even uit hoe je dat vanachter je pc kunt vaststellen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als stik jaloers, al dat commentaar op die vrouw hiernaast...
Niet alle dunne vrouwen zijn 'echt niet gezond'. Dat is gewoon de kift van de dikkerds.
Alle reacties Link kopieren
44 jaar, 1.63 en bijna 63 kilo.

Ik ben het afgelopen halfjaar 10 kilo afgevallen, ik was langzaam steeds dikker geworden en na het stoppen met roken liep het helemaal uit de klauw. Nu weer een gezond bmi, ik heb weer een taille en mijn dikke pens is zo goed als verdwenen. Heel blij mee !
.
Alle reacties Link kopieren
30 jaar jong, 1.64 kort en 51 kg licht.
Alle reacties Link kopieren
x
Bovendien heb je er geen bal aan om hier je lengte en gewicht te noemen, of wil je lekker vergelijken met andere vrouwen. Totaal nutteloos.
.
Dit vind ik nou een leuk topic.
1.78m, 42 jaar (bijna), 63 kg
Alle reacties Link kopieren
Bente, blijf je nou echt 24 uur per dag reageren op alle berichten van deze pijler? Je bent zo obsessief bezig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens begin 30, 1.74 (of 1.75, ik weet het niet eens precies) en 58 kilo. Het schommelt altijd rond de 57-58 kilo, al jaren.
Nee hoor ik reageer niet op alles. Ik heb toch niks beters te doen.
Alle reacties Link kopieren
31 jaar, 1.69 mtr en 60 kilo. Al sinds mijn zestiende, ik kan eten en sporten wat ik wil, het wijkt nooit meer dan een kilo af.
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg 58 kilo(soms 57 soms zelfs 59 ligt eraan hoe ik me voel en wat ik heb gegeten). Na een vakantie weeg ik vaak 58.5 kilo. Ik ben 1.66m. Als ik in de vakantie bijna elke dag ijskoffie en smoothies drink en weinig naar het toilet kan dan kan ik weleens 59 kilo wegen. Dat vind ik net kunnen. Boven de 61 kilo ga je bij me zien dat ik stevig ben en onder de 56 kilo zie je mijn ribben. Ik heb 53/54 kilo gewogen en dan zag je echt mijn ribben niet normaal. Nee ik weeg liever tussen de 57 en 59 kilo,dan ben ik het beste in balans. Ik ben 34 jaar
Alle reacties Link kopieren
49 jaar, 1.65m en 69-70 kilo
Ik kom van 130 kilo dus ik vind het allang best al zou ik nog een pietsje te zwaar zijn.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
43 jaar
1,75 mtr 75 kg
Ik fitness 3x pw dus redelijk strak getraind
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 21 jaar, 1,73 en weeg 54 kilo. Ik ben hier zeker niet tevreden mee, zou graag wat voller zijn, maar dat blijf ik lastig vinden. Ik heb nauwelijks borsten waardoor ik de verhouding vreemd vindt. Daarnaast komen alle extra kilo's bij mijn buik terecht, zelfs met veel sporten. Ik was blijer met 72 kilo, zo'n 2 jaar geleden :)
Grappig dat een oud topic weer naar boven wordt gehaald. :P
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 31 jaar en 1.75m. Mijn gewicht weet ik niet want ik heb mij (toen ik nog bezig was met zware krachttraining) altijd gefocust op mijn vetpercentage en die was een paar maanden terug 15%.
Ik ben 2,5 jaar lang een echte fitchick geweest. ;-D
Inmiddels ben ik uit dat wereldje gestapt omdat ik toe was aan wat anders en ben ik minder fanatiek bezig met sporten.

Ik ben met veel moeite wat aangekomen en zie er nu wat gezonder uit. Al mijn kleding past nog (maat XS), alleen dat zit nu zoals het hoort ipv dat de broeken om mijn benen/billen flubberen,shirtjes te wijd zijn en ik kan weer leuke lingeriesetjes halen want ik heb weet wat tieten. :) Ik heb geen idee wat ik nu weeg en wat mijn vetpercentage nu is want daar hou ik mij niet mee bezig,ondanks dat ik wat ben aangekomen heb ik nog steeds een strak lichaam.

Ik ging gister mijn nieuwe bikini showen aan mijn 18-jarige broertje (die valt op jongens en wou mijn nieuwe bikini even zien,hij had mij tenslotte getipt over die bikini) en die zei; wow zus,train je weer ofzo?! Je lijkt een stuk gespierder dan de laatste keer dat ik jou zo zag en toen was je harstikke mager,nu heb je echt een killerbody". Dat vond ik een mooi compliment! :cheer2: Ik ben zelf zeer tevreden over hoe ik er nu uit zie. :biggrin:
anoniem_353379 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 08:11
Reden: Stomme typfouten
9.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 26, 1.78 en weeg 77 kilo. Opzich tevreden mee, mag van mezelf nog wel wat kilootjes af.
Ik probeer wel goed op te letten wat ik eet, maar beweeg niet zoveel.
anoniem_357998 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 16:25
39.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier 37 jaar alweer (gaat hard, erg hard) ben niet zo heel groot (1.60) en weeg 56 kilo.
Is redelijk consostent gebleven in de loop der jaren.
Ik beweeg wel veel (sporten) en let op erg mijn voeding.
Dit is mijn motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven