Leuke winkels in Utrecht?

zondag 7 april 2013 om 11:03
quote:Eefje1979 schreef op 07 april 2013 @ 11:01:
Broodje Mario eten op de gracht, terrasjes kun je erg leuk op het neude pakken.
En bloemen gewoon op de markt halen.
Veel plezier, Utrecht is top!Langs de gracht bij de werfkelders zitten ook leuke terrasjes! Alleen het weer werkt volgens mij nog niet mee haha!
Broodje Mario eten op de gracht, terrasjes kun je erg leuk op het neude pakken.
En bloemen gewoon op de markt halen.
Veel plezier, Utrecht is top!Langs de gracht bij de werfkelders zitten ook leuke terrasjes! Alleen het weer werkt volgens mij nog niet mee haha!
zondag 7 april 2013 om 11:21
Ik vind de lijnmarkt leuk, daar zitten wat meer schoenen/kledingboetiekjes. In de Twijnstraat (verlengde van de oude gracht) zitten een aantal bakkerszaakjes waar je leuk kunt ontbijten/lunchen.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
zondag 7 april 2013 om 11:24
zondag 7 april 2013 om 11:28
zondag 7 april 2013 om 18:18
quote:Ster_ schreef op 07 april 2013 @ 11:10:
Maak van dat broodje Mario maar broodje Ben, veul lekkerder
hear hear! De carpaccio met truffelmayo
Leuke woonwinkels, Maan in de Schoutenstraat (of is die nou weg?), StrandWest!!!!! en een stukje verderop van de Dille & Kamille (op de Oudegracht) zit ook een leuke.. op de hoek
Maak van dat broodje Mario maar broodje Ben, veul lekkerder
Leuke woonwinkels, Maan in de Schoutenstraat (of is die nou weg?), StrandWest!!!!! en een stukje verderop van de Dille & Kamille (op de Oudegracht) zit ook een leuke.. op de hoek
maandag 8 april 2013 om 18:16
maandag 8 april 2013 om 20:47
quote:Mevrouw75 schreef op 08 april 2013 @ 19:06:
[...]
als de service net zo is als een aantal jaar geleden moet je de winkel van sinkel zéker overslaan.
Klopt! Ik ben daar eens wegggegaan zonder te betalen, omdat de sevice zo slecht was. En de bediening merkte het niet eens!
Broodnodig op de Marialaats is leuk. Iets verderop in de Zadelstraat Tastoe, waar ze volgens mij ook dingen uit het retro-interieur verkopen. Leuke woonwinkel vind ik Rachmaninoff, in het stukje als je voorbij de Vismarkt de Oudegracht oploopt.
[...]
als de service net zo is als een aantal jaar geleden moet je de winkel van sinkel zéker overslaan.
Klopt! Ik ben daar eens wegggegaan zonder te betalen, omdat de sevice zo slecht was. En de bediening merkte het niet eens!
Broodnodig op de Marialaats is leuk. Iets verderop in de Zadelstraat Tastoe, waar ze volgens mij ook dingen uit het retro-interieur verkopen. Leuke woonwinkel vind ik Rachmaninoff, in het stukje als je voorbij de Vismarkt de Oudegracht oploopt.

dinsdag 9 april 2013 om 14:34
Betsy's kookwinkel moet je ook een keer geweest zijn! De meest bizarre keukenaccessoires vind je daar. Daar vlakbij: 't Oortje, heel bijzonder sieradenwinkeltje en niet duur. Niet helemaal wat je vroeg maar ik vind het wel heel mooi! Rondom die twee winkels zitten ook leuke andere winkeltjes.
Inderdaad absoluut zorgen dat je Hoog Catharijne zo snel mogelijk uit bent!
Inderdaad absoluut zorgen dat je Hoog Catharijne zo snel mogelijk uit bent!
vrijdag 12 april 2013 om 17:26
quote:vivadiva85 schreef op 07 april 2013 @ 18:18:
[...]
Leuke woonwinkels, Maan in de Schoutenstraat (of is die nou weg?), StrandWest!!!!! en een stukje verderop van de Dille & Kamille (op de Oudegracht) zit ook een leuke.. op de hoekBedoel je Emma B? Ik geloof dat die zo heet tenminste, is in ieder geval een leuke winkel!
[...]
Leuke woonwinkels, Maan in de Schoutenstraat (of is die nou weg?), StrandWest!!!!! en een stukje verderop van de Dille & Kamille (op de Oudegracht) zit ook een leuke.. op de hoekBedoel je Emma B? Ik geloof dat die zo heet tenminste, is in ieder geval een leuke winkel!