Ik ben vrij klein, dus broeken zijn mij altijd te lang.
Ik loop ze stuk of ze moeten korter gemaakt worden, niet echt ideaal dus.
Welke merken hebben spijkerbroeken in korte lengtes (lengte 30)? En dan graag ook wel een beetje mooie, want ik las in een ander topic dat levi's voor boeren zijn
Anoniem_63586
maandag 26 mei 2008 om 21:59
Ik heb normaal ook lengte 30, maar heb nu een ontzettend mooie broek van vero Moda, lenget 32, en hij zit perfect, lengte is goed! Zal mss ook aan het model liggen hoor, maar zo blij dat ik eens niet de schaar in een broek hoef te zetten!
Diesel heeft ook lengtemaat 30, maar die moet ik dan alsnog korter laten maken. Ik heb dat toen wel in de winkel zelf laten doen, want dan krijg je de orginele onderkant.
ik weet niet welke wijdtemaat, maar er zijn ook winkels die verkopen broeken in andere maten: maat 42 in korte maten is maat 21, maat 44 is maat 22, etc.
Zo koop ik mijn spijkerbroeken in de juiste lengte....
Diesel heeft ook lengtemaat 30, maar die moet ik dan alsnog korter laten maken. Ik heb dat toen wel in de winkel zelf laten doen, want dan krijg je de orginele onderkant.
Vandaag ben ik gaan shoppen. En inderdaad, lengte 30 van diesel is nog steeds veel te lang. Dan passen esprit broeken beter.
Ik heb ontdekt dat ze bij de bijenkorf ook broeken korter maken. Dus ik heb dat meteen maar laten doen. Koste wel 9,50 per broek, maar ja. Zelf kan ik het niet en ik ben te lui om het te leren en dan is het vast ook niet zo mooi als een goede kleermaker het zou doen.
Ik heb ook lengte maat 30 (in combi met maat 28/29). En het is even zoeken maar ik heb toch een heel stel broeken in de kast hangen die perfect qua lengte zijn:
Mijn favo merken zijn:
H&M
Only
Vera Mode
Cars
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
maat 38 tot 40 moet ik hebben, wijdte dan. Bij welke winkels hebben ze die dan nicole?
Sorry, heb al heel lang niet meer op dit topic gekeken. Zelf bestel ik regelmatig broeken bij Neckermann; zitten meestal goed. Heb zelf maat 22 nodig (is normaal maat 44); maat 40 zal dan maat 20 moeten zijn, maar ik weet niet zeker of die bestaat?
En verder zie ik dat er wat tips zijn gekomen.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.