Mode & Beauty alle pijlers

spijkerbroeken korte lengtes

26-05-2008 21:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij klein, dus broeken zijn mij altijd te lang.

Ik loop ze stuk of ze moeten korter gemaakt worden, niet echt ideaal dus.

Welke merken hebben spijkerbroeken in korte lengtes (lengte 30)? En dan graag ook wel een beetje mooie, want ik las in een ander topic dat levi's voor boeren zijn ;-)
Ik heb normaal ook lengte 30, maar heb nu een ontzettend mooie broek van vero Moda, lenget 32, en hij zit perfect, lengte is goed! Zal mss ook aan het model liggen hoor, maar zo blij dat ik eens niet de schaar in een broek hoef te zetten!
Hm zal ik daar eens gaan kijken :)

Vroeger hadden ze bij esprit ook redelijk betaalbare broeken in lengte 30, nu is alles daar lengte 31. Da's echt te lang want dat loop ik dus stuk :-(
Cars heeft lengte 30 en Esprit heeft lengte 31. Soms heeft Street One ook lengte 30. Succes!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ok, Esprit valt dus af voor jou...bij mij kan het nog nét!
En ik zag laatst bij Miss Etam ook lengte 30 maar ik vond de broek zelf niet zo mooi (vrij hoog in de taille).
Euhm ja maar ik ben 23, vind miss etam niet echt een winkel voor mij :-$
heb net nog een ander topic hierover gevonden :)

lengte maat 30 waar te koop?

deze mag gesloten worden eventueel
Hahaha, voor mij ook niet echt hoor....
Wij verkopen broeken van het merk Capsize bij de Sting met lengtemaat 30. Misschien kun je het daar proberen!
Diesel heeft ook lengtemaat 30, maar die moet ik dan alsnog korter laten maken. @-( Ik heb dat toen wel in de winkel zelf laten doen, want dan krijg je de orginele onderkant.
Hoi,

ik weet niet welke wijdtemaat, maar er zijn ook winkels die verkopen broeken in andere maten: maat 42 in korte maten is maat 21, maat 44 is maat 22, etc.

Zo koop ik mijn spijkerbroeken in de juiste lengte....
maat 38 tot 40 moet ik hebben, wijdte dan. Bij welke winkels hebben ze die dan nicole?
pimpel schreef op 26 mei 2008 @ 23:39:

Diesel heeft ook lengtemaat 30, maar die moet ik dan alsnog korter laten maken. @-( Ik heb dat toen wel in de winkel zelf laten doen, want dan krijg je de orginele onderkant.
Dat kan bij de kleermaker ook :smile:
Vandaag ben ik gaan shoppen. En inderdaad, lengte 30 van diesel is nog steeds veel te lang. Dan passen esprit broeken beter.

Ik heb ontdekt dat ze bij de bijenkorf ook broeken korter maken. Dus ik heb dat meteen maar laten doen. Koste wel 9,50 per broek, maar ja. Zelf kan ik het niet en ik ben te lui om het te leren :-$ en dan is het vast ook niet zo mooi als een goede kleermaker het zou doen.

Dus ik kan weer even vooruit :)
esprit heeft ook weer lengtemaat 30

kijk maar eens op de site bij new-casual- en dan staan er in ieder geval 2 spijkerbroeken met lengtemaat 30

ze hebben de maten aangepast en ik heb nu ipv 44/33 nu besteld 34/32, fijn want 33" is mij net te lang.
Ik heb ook lengte maat 30 (in combi met maat 28/29). En het is even zoeken maar ik heb toch een heel stel broeken in de kast hangen die perfect qua lengte zijn:

Mijn favo merken zijn:

H&M

Only

Vera Mode

Cars
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
prulletje schreef op 26 mei 2008 @ 23:41:

maat 38 tot 40 moet ik hebben, wijdte dan. Bij welke winkels hebben ze die dan nicole?

Sorry, heb al heel lang niet meer op dit topic gekeken. Zelf bestel ik regelmatig broeken bij Neckermann; zitten meestal goed. Heb zelf maat 22 nodig (is normaal maat 44); maat 40 zal dan maat 20 moeten zijn, maar ik weet niet zeker of die bestaat?

En verder zie ik dat er wat tips zijn gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven