Kinderen
alle pijlers
mac donalds traktatie in de klas
dinsdag 27 mei 2008 om 09:51
Of je gaat voor de boontjes-patatjes die toen in de reclame waren Zullen ouders vast een stuk blijer mee zijn. Waar is de tijd dat je een perenijsje kreeg als traktatie? Kom op zeg, dit is meer dan een hele maaltijd voor die kinderen. Een klein puntzakje, zelf versierd (?) met wat patatchipjes is toch ook goed!?!?
dinsdag 27 mei 2008 om 09:52
dinsdag 27 mei 2008 om 09:53
Dat klinkt gezond!
Wat bedoel je met een hamburgertje Lidl en colaflesje? Is dat snoep ofzo? Of echt drinken?
Bij mijn zoon op school zijn ze waarschijnlijk een stuk strenger met traktaties maar als dit wordt getrakteerd in de klas wordt het niet gelijk opgegeten maar meegegeven en mogen de ouders zelf beslissen of hun kind dit allemaal mag opeten.
Misschien kan je van karton zo'n bakje maken waar de chips in kan en gekleurde servetjes voor de hamburger?
Wat bedoel je met een hamburgertje Lidl en colaflesje? Is dat snoep ofzo? Of echt drinken?
Bij mijn zoon op school zijn ze waarschijnlijk een stuk strenger met traktaties maar als dit wordt getrakteerd in de klas wordt het niet gelijk opgegeten maar meegegeven en mogen de ouders zelf beslissen of hun kind dit allemaal mag opeten.
Misschien kan je van karton zo'n bakje maken waar de chips in kan en gekleurde servetjes voor de hamburger?
dinsdag 27 mei 2008 om 09:58
Lekker mc donalds promoten in een tijd van overgewicht...
Zal wel aan mij liggen, maar zowel snoephamburgers als echte hamburgers vind ik een totaal onverantwoorde traktatie.
Bak gezellig zelf cake of maak popcorn, vinden ze heerlijk, kost niks en is gezonder dan snoep.
Als je kind vraagt om de mac zou ik maar es wat minder vaak gaan..
Zal wel aan mij liggen, maar zowel snoephamburgers als echte hamburgers vind ik een totaal onverantwoorde traktatie.
Bak gezellig zelf cake of maak popcorn, vinden ze heerlijk, kost niks en is gezonder dan snoep.
Als je kind vraagt om de mac zou ik maar es wat minder vaak gaan..
dinsdag 27 mei 2008 om 10:04
O mijn god wat is hier gebeurd?!?!??!?! Ik wordt bijna gelynched. Jullie laten iemand wel welkom voelen op een forum hoor hahahahaha. Nee het gaat dus om een klein colaflesje, een klein hamburgertje, de grootte van een colaflesje en wat chipspatatjes. That's it. Het zal wel aan mij liggen maar dat lijkt mij toch niet zo vreselijk. En even over de opmerking dan zou ik wat minder vaak gaan; erg kinderachtig. Misschien zegt mijn zoontje het wel omdat we juist helemaal niet vaak gaan, niet meteen zo oordelen dames...............