Mode & Beauty alle pijlers

steunzolen en trendy schoenen ?

17-04-2013 21:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Ik ben helaas iemand die steunzolen moet dragen. Doe ik dit niet consequent dan voel ik dat gelijk aan m'n lijf!



Ben op zoek naar trendy, vlotte sneakers / zomerschoenen geschikt voor een steunzool.



Tips?

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Goede schoenenwinkel binnengaan, daar hebben bijna alle schoenen uitneembare zooltjes en dus geschikt voor steunzolen. Je betaalt even iets meer dan bij de schoenenreus, maar je merkt het direct aan de kwaliteit en schoenen gaan stukken langer mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar hele leuke gympen gekocht van Hilfiger (in de aanbieding bij de Bijenkorf toen) waar steunzolen in kunnen. Verder heb ik leuke pumps van jj footwear, allstar-achtige schoenen van Gabor en veel schoenen van ecco maar daar moet je een beetje geluk mee hebben want die hebben ook ontzettend tuttige schoenen.
Alle reacties Link kopieren
In alle dichte schoenen passen mijn steunzolen. In open schoenen niet. Ik merk het ook gelijk aan mijn heupen (staan scheef). Vooral als ik in bed lig na een dag lang zonder zooltjes. Balen, maar volgens mij weinig aan te doen.
Topic steunzolen



Kijk eens in dit topic. Ik vroeg een paar jaar geleden om tips en kreeg veel merken te horen. Ben zelf tevreden over Gabor, Durea en Footnotes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn steunzolen altijd gedragen in alle soorten dichte schoenen die ik had, maar vooral Nike sneakers.
Alle reacties Link kopieren
Brako (Belgisch merk). Heeft ook veel truttige schoenen, maar ook leuke, gekleurde pumps e.d.. Geschikt voor steunzolen!



Bijvoorbeeld te koop op

http://www.todayisagoodday.be
Alle reacties Link kopieren
Dichte schoenen is makkelijk, kan bijna alles, let op schoenen waar de zool uit kan.

Ik heb ook pumps etc., als er maar iets meer ruimte in de hoogte is bij de tenen, en vaak een half maatje te groot (een zool haalt er een halve maat vanaf). Gewoon bij het passen de zooltjes erin en het gaat prima. Veel van Ecco.
Alle reacties Link kopieren
Ik Footnotes!
Als je online wil kijken dan hebben ze hier wel wat http://www.wijdeman.nl/da ... enen/footnotes/index.html



Op de eigen site van Footnotes hebben ze er misschien nog andere staan.

Maar ook bij Van Haren, Scapino hebben ze confortschoenen. Het zijn telkens andere en kijken is daar niet zo moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mijn steunzolen in alles wat geen slipper of pump is en geen hak heeft van 10 cm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven