Mode & Beauty alle pijlers

Leuke hippe coole vette betaalbare joggingbroek gezocht

24-04-2013 23:37 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd wil ik alleen nog maar jogging aan... ik hoef niet uit te leggen waarom.



Nu was ik op zoek naar een nieuwe. Ik vond deze met die kruisjes wel heel vet alleen belachelijk duur. Zijn er goedkope joggings met zo'n leuke print te krijgen? Ik heb online gezocht (H&M, Zara, Sting, Zalando, Omoda) maar kan niks vinden. Zijn er misschien in Arnhem winkels die die dingen verkopen?



Y?
Warum?
Snapputookniet.



Verfrissend ook, zo'n vriendelijke TO...
Ik denk dat het is omdat ze zo makkelijk uit haar panty schiet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tijdelijkenick1 schreef op 25 april 2013 @ 00:30:

[...]





Geweldige insteek. Daarmee ga je nog ver komen in het leven.....Haha en dat kun jij weten.
Alle reacties Link kopieren
Het goede van het verhaal is dat jullie het ook niet hoeven te snappen :D
Alle reacties Link kopieren
Ik voel een populair off-topic topicje opkomen :P
Oooh had dat meteen gezegd. Zit ik me de hele tijd af te vragen wat nou het goede van dit verhaal is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 25 april 2013 @ 00:54:

Oooh had dat meteen gezegd. Zit ik me de hele tijd af te vragen wat nou het goede van dit verhaal is.Dat dus ;)
Alle reacties Link kopieren
Niemand meer om even lekker tegen terug te schoppen?
Alle reacties Link kopieren
http://www.lookinggoodtoday.com/dames-k ... eken-dames



Meeste zijn leggings, maar wel met print, op pagina 2 ook cross print! En heel betaalbaar :-)
Alle reacties Link kopieren
Er zijn géén leuke jogging broeken ... Daar loop je toch niet mee buiten als kleding ? Dat draag je bij sport of bankhangnavondje ..



En zeker niet van die lelijke ....
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 25 april 2013 @ 08:22:

Er zijn géén leuke jogging broeken ... Daar loop je toch niet mee buiten als kleding ? Dat draag je bij sport of bankhangnavondje ..



En zeker niet van die lelijke ....Bedankt voor je tip ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:add_tje schreef op 25 april 2013 @ 07:36:

http://www.lookinggoodtoday.com/dames-k ... eken-dames



Meeste zijn leggings, maar wel met print, op pagina 2 ook cross print! En heel betaalbaar :-)Hey leuk! Tnx!
Alle reacties Link kopieren
quote:BillieJean schreef op 25 april 2013 @ 08:26:

[...]





Bedankt voor je tip ;)Graag gedaan
Alle reacties Link kopieren
Vraag me wel nog steeds af waarom je alleen maar joggingbroeken wil dragen...



Wil je het niet uitleggen of mis ik iets en is het zo vanzefsprekend dat je het niet HOEFT uit te leggen?
Home is where your wifi connects automatically.
Alle reacties Link kopieren
quote:Welpie schreef op 25 april 2013 @ 10:29:

Vraag me wel nog steeds af waarom je alleen maar joggingbroeken wil dragen...



Wil je het niet uitleggen of mis ik iets en is het zo vanzefsprekend dat je het niet HOEFT uit te leggen?

Ze wil een topic over leuke joggingbroeken en niet over het waarom ze alleen joggingbroeken draagt.

Ze vindt dat ze niet hoeft uit te leggen waarom ze alleen joggingbroeken draagt, omdat dat niet het onderwerp is.
quote:Ze wil een topic over leuke joggingbroeken en niet over het waarom ze alleen joggingbroeken draagt.



Een leuke joggingbroek, dat is net zoiets als een langwerpige appel of een vierkante aardbei. Die bestaan dus niet.



Als het om goedkope joggingbroeken gaat dan kun je op de markt terecht en in winkels zoals ze Action. Onze Poolse medemensen kopen ze daar ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 25 april 2013 @ 10:36:

[...]



Ze wil een topic over leuke joggingbroeken en niet over het waarom ze alleen joggingbroeken draagt.

Ze vindt dat ze niet hoeft uit te leggen waarom ze alleen joggingbroeken draagt, omdat dat niet het onderwerp is.Amen
Alle reacties Link kopieren
quote:wittegeit schreef op 25 april 2013 @ 11:10:

[...]





Een leuke joggingbroek, dat is net zoiets als een langwerpige appel of een vierkante aardbei. Die bestaan dus niet.



Als het om goedkope joggingbroeken gaat dan kun je op de markt terecht en in winkels zoals ze Action. Onze Poolse medemensen kopen ze daar ook.Hahaha amusant deze reacties. Dus je maakt een opmerking over Poolse mensen. Waarom, om te bitchen oid?
Alle reacties Link kopieren
Die broek van Enn met die cijfers lijken me best leuk voor sporten of avondje bankhangen



*jaja, stenig me maar voor mijn wansmaak*
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 25 april 2013 @ 11:47:

Die broek van Enn met die cijfers lijken me best leuk voor sporten of avondje bankhangen



*jaja, stenig me maar voor mijn wansmaak*Lol. Welke wansmaak? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven