Mode & Beauty alle pijlers

ALDI dagcreme die alle anti rimpel cremes versloeg in test

19-05-2008 13:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de ALDI anti rimpel creme die alle andere dure cremes versloeg in die Duitse test...?



Zo ja welke van de 4...

en wat is je ervaring ermee..?
Alle reacties Link kopieren
Oke, bedankt voor de informatie....en ik was een beetje onvolledig; ik bedoelde de urea creme van Eucerin....Ik heb een vette maar vochtarme huid en de producten waar mijn huidje het beste tegen kan zijn de producten voor de droge huid. Hoewel ik veel heb geprobeerd kom ik altijd weer terug bij die urea van Eucerin dus de Aldi moet wel echt goed zijn om dat te overtreffen....

Dus ik zit een beetje plas op mijn gezicht te smeren....ach, is ook een natuurlijk product....;-)
Alle reacties Link kopieren
ja das waar hahaha.. maar ik vraag me alleen af hoeveel urea er in die eucerin zit...??



Als het teveel is, kan je huid er dus te dun van worden, heb ik begrepen..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ook sinds een week de lichtblauwe. Ik heb altijd hydraterende cremes dus vandaar. Ik was al van Gatineau (heel duur) naar Vichy (stuk goedkoper) overgestapt, maar als de Aldicreme blijft bevallen ben ik een heel gelukkig mens. Hij voelt nu goed, maar ik kan meestal pas na ongeveer 3 weken oordelen.



Blijf dus hopen dat de urinecreme bevalt ;)



Ik gebruik trouwens al tijden ook hun douchespul....goed te vergelijken met Dove. Ook watjes, wasmiddel, afwasmiddel....tja... en natuurlijk eten zoals de kaasjes en snackjes haal ik eigenlijk ook bij de Aldi.

I love Aldi

(dat is eruit)
Alle reacties Link kopieren
ehm maar die van de aldi heeft toch geen urine...?
Alle reacties Link kopieren
Nee, die van de Aldi heeft inderdaad geen urine....ik oogst een hoop verwarring.... Die gezichtscreme van EUCERIN bevat 5% urea, je hebt ze ook in hogere concentraties maar die zijn voor je lichaam en niet voor het gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Die blauwe creme (algen/zeemineralen) is met UV-filter dus die heb ik gekocht voor als de zon schijnt, die met lichtgroene deksel dan voor meestal overdag (als t niet zonnig is) en de donkerblauwe voor 's nachts. Totnutoe bevallen ze goed. Gebruik nog wel steeds de oogcreme van Roc tot die op is en dan even kijken hoe t gaat met de Aldicreme rond mijn ogen. Scheelt een hoop geld zeg! Had nu 3 cremes + een tas vol boodschappen voor nog geen 20 euries. Haha, normaal voor een dagcreme al 20 euries kwijt!
Ik ben vandaa nog even bij de Aldi gaan kijken, maar ze hadden nog steeds alleen maar die aqua crème. En een paar potjes met rode dop voor de rijpe huid. Geen potjes met groen of blauw deksel dus :-(
Alle reacties Link kopieren
misschien moet je eens naar een andere Aldi gaan, of zijn er niet meer bij jou in de buurt...?
Alle reacties Link kopieren
nou, ik gebruik de dag- en nachtcreme nu sinds een week en ik ben er meer dan tevreden over! Mijn huid is gladder en strakker en ziet er gewoon beter uit! Ben helemaal verbaasd; had niet verwacht dat het zó goed zou werken.
Alle reacties Link kopieren
De groene serie gekocht.Helemaal geweldig,hahaha.



Thanks girls
Alle reacties Link kopieren
isabelleke welke is de dag en nachtcreme..? Welke kleur..?
Heyharvey,

Heb jij het nou al geprobeerd?

En wat is jouw mening?
Alle reacties Link kopieren
@heyharvey; de dagcreme is de lichtgroene en de nachtcreme de donkerblauwe. Zijn écht aanraders!!
Alle reacties Link kopieren
haha..ik zelf heb 2 potjes in huis en nogsteeds niks geprobeerd..... erg hè...? :-$



Ik beloof, ik ga het ook gauw proberen...



Maar ze waren ook eigenlijk voor mams maar ja nu ben ik zelf ook nieuwsgierig.......hihi..





oh ok isabelleke ik dacht dat het een 2 in 1 creme was, sorry... volgens mij heb ik alleen de lichtgroene en een andere dagcreme nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Aldi nachtcrème met donkerblauw deksel (Biocura Nachtcrème antirimpel - met retinol-complex en coënzym Q10) gekocht, maar vind hem niet heel lekker...hij ruikt niet erg lekker vind ik en trekt niet erg snel in, bovendien is ie iets te vettig naar m'n zin > er blijft een vettig laagje op de huid achter. Nu vind ik dat voor 's nachts niet heel erg en als ie echt zo goed is, blijf ik wel smeren :-p



Maar euh...er staat bij dat de crème ook goed geschikt is als basis voor make-up. Als de dagcrème ook zo vettig is, zie ik mijn foundation daar niet mooi op pakken...



Welke van de dagcrèmes is nu als beste getest en welke is het minst vet?:

- Biocura Dagcrème (lichtgroen)

- Biocura Aqua-Depot (lichtblauw)

- Biocura Verzorgingscrème (rood)
heyharvey schreef op 28 mei 2008 @ 00:02:

misschien moet je eens naar een andere Aldi gaan, of zijn er niet meer bij jou in de buurt...?
Nee, er zit er maar 1 in de buurt. De volgende dichtstbijzijnde is vrij ver weg. Maar wie weet ga ik wel een keertje kijken. Of ik vraag even iemand anders.
@Mrs Jones, die Aqua Depot is niet zo vet vind ik. Die trekt goed in en gebruik ik ook wel als basis onder mijn make-up.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ga morgen ook maar even naar de Aldi dan...:)
Alle reacties Link kopieren
Welke van de dagcrèmes is nu als beste getest en welke is het minst vet?:

- Biocura Dagcrème (lichtgroen)

- Biocura Aqua-Depot (lichtblauw)

- Biocura Verzorgingscrème (rood)





de lichtgroene....
Alle reacties Link kopieren
Hier een update: ik ben met de creme's gestopt, ik vind het echt veels te geparfumeerd en helaas ook een reactie erop gekregen, ergens wist ik dat wel, want parfum is voor mij gewoon niet geschikt ik gebruik het zelfs niet voor m'n handen of voeten, ik heb ze in de vuilnis gemikt, de lucht is voor mij niet te harden blegh.



Fijn te lezen dat er sommigen van jullie wel baat erbij hebben:)
Alle reacties Link kopieren
ohw wat naar girl jeetje..



nou ik heb vannacht en vanmorgen de eerste keer de groene gebruikt en tot nu bevalt ie goed..meer kan ik er natuurlijk niet over zeggen nog maar ik hou jullie op de hoogte....
Alle reacties Link kopieren
hè? Ik las op een Duits forum juist dat de Lacura / Biocura Aqua-Depot (lichtblauw) als beste getest was... ??!?



Maar de lichtblauwe is dus minder vet dan de lichtgroene? Of is het nu andersom 8-P
Alle reacties Link kopieren
echt waar...?? iedereen hier vertelde me de lichtgroene..... :-O



aaarghhhhhhh 8-P
@girlxxx, ik kan me voorstellen dat ze veel te geparfumeerd zijn ja, als je er niet tegen kunt. Ik moest ook heel erg wennen aan de geur in het begin (van de Aqua Depot), ik vond het echt niet lekker ruiken (maar vriendinnen vonden het juist wel lekker). Inmiddels ben ik aan het luchtje gewend.



@MrsJones, als dat zo is, zit ik gebakken met mijn Aqua Depot ;-) Dat is de enige die ik kan krijgen bij de Aldi en ze stikken nog van de potjes, dus voorraad genoeg. Weet je nog waat je het hebt gelezen?
De lichtblauwe is minder vet dan de lichtgroene.

De lichtgroene gebruik ik omdat de lichtblauwe te droog is voor mij.

Vroeger hadden ze een soort gel als dagcrème. Die vond ik helemaal geweldig. Maar die verkopen ze niet meer.



Nachtcrème doe ik niet aan. Dat smeer ik in m'n slaap in m'n ogen en dan wordt ik wakker met dikke, rode traanogen (ongeacht het merk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven