Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.
  1. Wie is wat aan het haken nummertje 3 alweer!!!! :cheer2:
    Linkjes naar de vorige delen:
    Deel 1
    Deel 2

Linkjes waar je o.a. wol en haaknaalden kunt kopen:
    www.haakidee.nl
    www.hobbydoos.nl
    www.hetwolhuis.nl
    www.ltcleiden.nl
    www.echtstudio.nl
    www.robbelien.nl
    www.kuddelz.nl

Sites om inspiratie op te doen:
    Ravelry (gratis registreren en dan gratis patronen downloaden)
    Lionbrand (gratis registeren en dan patronen downloaden)
    Etsy (betaalde patronen, vaak in het Engels)
    Delicious Crochet
    Ma-ak

Handige linkjes:
    Streepjesmaker

En wees niet bang om foto's van jullie creaties te posten, daar zijn we dol op!

Kun je nog niet haken? Google dan eens op Haken voor Dummies, daar vind je veel informatie en links naar YouTube filmpjes zodat je lekker aan kunt sluiten bij ons gezellige groepje.
    Tumtummetje wijzigde dit bericht op 17-12-2012 22:41 met 22%
Log nu in om te reageren
  1. Jahoor, ook hier op de bank, aan de haak, met de kat erbij :)
    Yarn is cheaper than therapy...
  2. Leuke Wasabi Yin! Ik had hem nog nooit eerder gezien!
    Tum: sterkte met je opa...!
    Silvershadow en Zaphod: klinkt goed hoe jullie erbij zitten! :) Morgen heb ik ook zo'n dagje!

Ik heb twee weken vakantie gehad en de laatste week heb ik helemaal niet gehaakt. Was druk met het opruimen van mijn schuur en mijn tuin ligt er ook weer helemaal netjes bij!

Ik ga zometeen beginnen aan een nieuw haakprojectje! Herman de kalkoen! :D
  3. Haha we hebben het allemaal maar goed voor elkaar zo :) Laat het maar regenen buiten haha.
    @ jose, klinkt leuk Herman de Kalkoen. Succes!
  4. @ Zaphod, lief dat je het vraagt. Studie gaat wel OK. even "rust" Zit te wachten op de resultaten van de laatste opdracht die ik heb ingeleverd. Nu volg ik 2 vakken, van de ene heb ik 15 juli (na mijn vakantie) mondeling examen, die andere is een schriftelijke en hoef ik uiterlijk pas ergens in september in te leveren.

Welke maat veiligheidsoogjes hebben jullie trouwens "standaard" voor de amigurumi's? Ik ga mijn bon bij echtstudio maar gebruiken denk ik :)
  5. kunnen jullie trouwens misschien helpen?
    Ik ben via google bij een té cute gehaakte fotocamera gekomen. Helemaal mijn stijl. Dus ik wil het ook proberen te maken. Ravelry geeft geen patronen die aan mijn "eisen" voldoen. Waar kan ik nog meer zoeken? Gaat om bijgevoegde link btw.

http://imgfave.com/view/2589688
  6. Fijn dat je nu even rust met je opleiding hebt. Spannend je examens, gelukkig duurt het nog even :)

Ik heb hier een patroon gevonden voor die camera tas, maar die is niet hetzelfde als die in je linkje.

http://www.ravelry.com/pa ... et-pattern---camera-purse
  7. ja, die had ik ook gezien.. maar is niet wat ik zoek ...

hoe kan je vierkant haken, zoals in mijn linkje? Weet iemand dat?
  8. Zo terug van een heerlijk weekje aan zee alleen geen steek gehaakt.
    Vanavond een midsomer murders marathon met mijn zoon en ondertussen maar wat proberen te haken.

Sangria is het niet gewoon een recht lapje met een tussenstuk wat erin gezet is ?
  9. @ Pretzel, daar twijfel ik dus idd ook over...
    Ik denk dat ik gewoon het plaatje naast me houd en het eens ga proberen. Ziet er wel te cute uit :D
  10. quote:
    Pretzel66 schreef op 11 mei 2013 @ 17:45:
    Zo terug van een heerlijk weekje aan zee alleen geen steek gehaakt.
    Vanavond een midsomer murders marathon met mijn zoon en ondertussen maar wat proberen te haken.

Sangria is het niet gewoon een recht lapje met een tussenstuk wat erin gezet is ?
    Op tv of DVD (Welk net dan?)
    Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  11. Dvds heb op marktplaats voor een prikkie de hele serie gekocht incl boekjes per aflevering helemaal gelukkig :)
  12. quote:
    Pretzel66 schreef op 11 mei 2013 @ 18:29:
    Dvds heb op marktplaats voor een prikkie de hele serie gekocht incl boekjes per aflevering helemaal gelukkig :)
    Cool! Veel plezier! (Jammer voor mij weer.) Op KRO detectives.nl ofzo is er in juni iedere dag een detective online danwel op tv.
    Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  13. quote:
    Fame schreef op 11 mei 2013 @ 18:31:
    [...]

Cool! Veel plezier! (Jammer voor mij weer.) Op KRO detectives.nl ofzo is er in juni iedere dag een detective online danwel op tv.
    Oh die ga ik onthouden bedankt voor de tip !
  14. Wat leuk zo'n grote en stoere Wasabi!
    Wasabi heeft hier gehaakte oogjes gekregen. Helaas heb ik geen foto meer gemaakt. Het cadeautje is wel goed ontvangen ;)

Ik ben druk tassen aan 't haken.

Grappig idee zo'n cameratasje.
  15. Ik heb alles bijgelezen, maar het is niet blijven hangen......... whaaa.
    Afgelopen 4 dagen 3 feesten gehad. En in mijn situatie is dat niet handig. Ik ben mega moe. blijf vandaag ook alleen op de bank zitten haken. MOet de nijntjes nog afmaken, helemaal geen zin in, maar moet wel een x gebrueren. Dan kan ik daarna weer wat voor mezelf doen.

Fijne dag allemaal!!!!
  16. Crejo waar heb jij het nijntje haakpatroon vandaan ?
  17. In 4 dagen 3 feesten trek ik op mijn leeftijd ook niet hoor Crejo :)
    If you can't convince them, confuse them
  18. Abonnement op VIVA?

VIVA is spraakmakend, eigenzinnig en heeft humor. Wekelijks speelt VIVA losjes maar scherp in op de actualiteit en brengt artikelen op het gebied van psyche, relatie en trends. VIVA: een cadeautje met inhoud, wie wil dat nou niet?

Lees verder

19. staat volgens mij op ravelry wel.

Oh gelukkig, ben ik niet de enige.......... haha
  20. Oh wat een schatje!
    If you can't convince them, confuse them
  21. Hier ben weer even. Afgelopen weekend is mijn opa overleden. Er wordt dus weinig gehaakt (ik pak wel iets op, maar vervolgens blijft het op mijn schoot lig).

Ik heb wel nog een telefoonhoesje gehaakt voor mijn nieuwe telefoon. Krijg alleen de foto niet geplaatst dus die houden jullie te goed.
  22. ff 1x [img] en [/img] weghalen Tum, dan doet 'ie 't denk ik wel... ;)
    Niks gezegd... ;-)

Leuk hoesje!! Poeft leuk! ;-)
    PeetjeP wijzigde dit bericht op 13-05-2013 22:21 met 30%
  23. Haha, dank je Peet! Had het zelf ook al gezien.
    Het poeft zeker leuk!!! Ik ga er ook meer bollen van bestellen. :-$
  24. Gecondoleerd Tum :-( Alsof er een tijdperk wordt afgesloten.

Mooie hoes. Waar heb je dat garen vandaan? ;-)