Geld & Recht alle pijlers

ZWAAR GEFRUSTREERD door pop-up banner

29-05-2008 11:23 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de teksten die ik tik continue niet eens meer lezen door die steeds midden in mijn beeldscherm springende banner van dat mens die klaarkomt met die stuc-roller. Ik heb de afgelopen 5 minuten welgeteteld 9x die banner voor mijn neus gekregen. Viva, ik raak hier echt héél gefrustreerd van.



Haal die banner alsjeblieft midden van mijn scherm vandaan voordat ik (en waarschijnlijk met mij meer mensen) het forum tijdelijk moeten boycotten.



Die banners sinds het nieuwe forum zijn überhaubt diep treurig maar dat het over mijn hele beeldscherm gekwakt wordt dwárs door een tekst heen (inmiddels 10x achter elkaar!) gaat me écht te ver.



Graag iets aan doen dus.
banners? barmannen? inventum?pop-ups?

ik ben erg blij dat ik er geen last van heb.
Alle reacties Link kopieren
Haha Omen. :-d



Dit soort reclame werkt volgens mij alleen maar iritatie op en dus contraproductief. Misschien is daar nog geen onderzoek naar gedaan........ Het is net een lastige vlieg die voor je gezicht blijft zoemen als je iets probeert te lezen.



*PATS* weg ermee.
Nou stond er bij Zoyla's topic: "Alle boeken over rouwverwerking".



Flikker op, Iris gaat lekker nog minstens 70 jaar lang de beest uithangen. :)
Whaaahaaahaaaa. :rofl:



En hieronder stond nu reclame voor pop-up-blockers. Hoe gek kun je het maken ????? :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen alabastine mens gezien vandaag. Of komt dat doordat ik pas in de middag thuiskwam?
Alle reacties Link kopieren
Lekker adblock plus (gratis) installeren als add-on van Firefox. Roep ik hier al tijden. Geen pop-ups, geen irritante stemmen of geroezemoes, geen banners.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen firefox. Ik heb op dit moment IE 6 of 7.

Bij mij is pop-up blokkering ingesteld bij windows.

Ik heb weinig reclame. Wel Inventus en douglas gehad en de irritante barmannen. Alabastine niet.



Iemand nog een tip wat voor adblock je zou kunnen downloaden? Graag een dat je nog wel op hyves end. kan komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
moppetoet schreef op 29 mei 2008 @ 21:26:

Nou stond er bij Zoyla's topic: "Alle boeken over rouwverwerking".



Ronduit tactloos!
Alle reacties Link kopieren
@ allen



Als het goed is verschijnt er nu niet meer te pas en te onpas een banner midden in beeld. Mocht dat nog wel zo zijn dan hoor ik het graag.



Wat betreft de adds, dat ga ik doorgeven. Ik ben het ermee eens dat het bijvoorbeeld bij Zoyla's topic nogal misplaatst is.
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Er gebeurt inderdaad de laatste tijd nogal veel op Viva.nl. Nodeloos te zeggen dat wij daar erg blij mee zijn (eerlijk is eerlijk, wij moeten ook ergens van betaald worden ;)), maar het is zeker niet de bedoeling jullie hiermee te irriteren!



Hierbij dan ook even mijn reactie:



Pop-ups

Met onze verkopende partij is afgesproken dat je als bezoeker slechts 1x per bezoek een pop up mag krijgen en dat die altijd weggeklikt moet kunnen worden. Als dit níet het geval is (zoals de Alabastine reclame) dan gaat er iets mis, óf je hebt je cookies zo ingesteld dat je de cookie die verteld dat je al een reclame gezien hebt, niet van ons ontvangt. Snelste manier om hier iets aan te doen is door mij een e-mail te sturen: sanne@viva.nl. Dan bel ik meteen met Sales (kan Nathalie vanaf haar Alp toch net iets minder gemakkelijk) en zorg ik dat het wordt opgelost.



Geluid / geroezemoes

Het was altijd de afspraak dat het geluid van een reclame in principe uitstaat en pas gaat werken bij een mouse-over. Ook hier gaat bij de barmannen-reclame blijkbaar elke keer weer iets mis. Ook hierover bellen we steeds met sales en dan lijkt het even aangepast. Zwaar K*t dus. Ik ga zoiezo opnieuw contact met hen opnemen, maar ook hiervoor geldt: gaat er iets mis, mail: sanne@viva.nl.



Google ads

De Google ads zijn inderdaad nieuw op het forum. Google plaatst deze op basis van 'related content', oftewel, Google scant de pagina en geeft op basis van trefwoorden een resultaat weer, waarvan Google denkt dat het zo goed mogelijk aansluit. Dit kan in sommige gevallen inderdaad 'gevoelig' liggen... Dat geldt niet alleen voor op het Viva Forum, maar voor op het hele internet. Maar ja, ook wij willen met onze tijd mee gaan... Anyway, in dit geval geldt dat we specifieke advertenties van specifieke domeinen wel kunnen 'weren', maar geen invloed hebben op wat daarvoor in de plaats komt. Zal ik dat in dit geval doen? Ik plaats ook even een apart topic om jullie klachten en opmerkingen over toekomstige Google Ads te verzamelen...



Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Alle reacties Link kopieren
Sanne,



Dank je voor je gedetailleerde reactie. Het schept veel licht in de duisternis. Jammer dat er niet eerder zoveel duidelijkheid gegeven kon worden.



Joey

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven