Seks
alle pijlers
Vriend opgewonden na ruzie
maandag 2 juni 2008 om 10:24
maandag 2 juni 2008 om 10:25
Ik vind dit persoonlijk heel naar klinken. Alsof de woede en het machtsspel hem een kick geven. Als jij het prima vindt is het natuurlijk geen probleem. Ik zou er zelf alleen heel akelig van worden, op de een of andere manier heeft het iets heel meedogenloos en ik zou bang zijn dat er op den duur alleen maar meer ruzie zou komen voor de kick en de opwinding. Maar goed, da's mijn gevoel erbij, het gaat om jouw gevoel en of jij er last van hebt of niet.
maandag 2 juni 2008 om 10:25
Ik maak gewoon geluid tijdens sex als ik dat wil -punt-
Ik kán het nog geen eens geruisloos.
Tijdens een ruzie ben ik never nooit geil of opgewonden. Maar daarna kan ik ook ineens onwijs de drang naar sex hebben.
Misschien is het de adrenaline, misschien is het feit dat ik al dat rondvliegend testoteron van kwade mannen zo aantrekkelijk vind wel het punt. Maar dan nogmaals kan ik alleen sex hebben als de ruzie van de baan is.
Het komt bij mij over alsof je vriend gewoon even lekker wil uitleven op je. En dat is iets waar ik weer heel erg kwaad om zou worden.(alhoewel..word die nog geiler..moeilijk hoor)
Ik kán het nog geen eens geruisloos.
Tijdens een ruzie ben ik never nooit geil of opgewonden. Maar daarna kan ik ook ineens onwijs de drang naar sex hebben.
Misschien is het de adrenaline, misschien is het feit dat ik al dat rondvliegend testoteron van kwade mannen zo aantrekkelijk vind wel het punt. Maar dan nogmaals kan ik alleen sex hebben als de ruzie van de baan is.
Het komt bij mij over alsof je vriend gewoon even lekker wil uitleven op je. En dat is iets waar ik weer heel erg kwaad om zou worden.(alhoewel..word die nog geiler..moeilijk hoor)
maandag 2 juni 2008 om 10:29
dat was het allereerste dat in me opkwam tijdens het lezen van je openingspost !
Juist in deze context want het is het verloop van een verkrachting: het tegenstribbelen en geschreeuw (de ruzie), je vastpakken en neerleggen (de regie houden over de situatie), bepalen of je je stil moet houden of juist niet.
En bij al die momenten heeft de verkrachter al een dikke paal in zijn broek.
Juist in deze context want het is het verloop van een verkrachting: het tegenstribbelen en geschreeuw (de ruzie), je vastpakken en neerleggen (de regie houden over de situatie), bepalen of je je stil moet houden of juist niet.
En bij al die momenten heeft de verkrachter al een dikke paal in zijn broek.
maandag 2 juni 2008 om 10:30
Die drang na een ruzie heb ik inderdaad ook.. En nee, zo komt het op mij totaal niet over, dat hij zich even wilt uitleven. Het is gewoon iets heel aparts. Misschien toch gewoon macht. En laat ik nogmaals duidelijk stellen, het is niet vervelend of eng ofzo. Hij is ook geen bruut die me onwijs pijn doet oid.
maandag 2 juni 2008 om 10:36
@wiebenik, maar zelfs ik krijg toch lichte associaties met verkrachtingsovereenkomsten. Hiermee zeg ik niet dat je vriend een brute verkrachter bent. Maar zoals sommige vrouwen het enorm geil vinden om 'zogenaamd' verkracht te worden. Hebben een aantal mannen ook de geile gevoelens bij 'verkrachter'spelen. Ik snap dat je meteen in de verdediging schiet. Maar we bestempelen hem niet als een crimineel. Want sexuele voorkeuren kunnen zo extreem zijn als je zelf wilt, zonder dat je daarbij iemand schaadt.
Wat zegt hij er zelf over? hoe,wat,waarom?
Want die AbsoluteEinstein, die heeft dus wel mooi een punt.
Wat zegt hij er zelf over? hoe,wat,waarom?
Want die AbsoluteEinstein, die heeft dus wel mooi een punt.
maandag 2 juni 2008 om 10:40
Ja ik voel me er gelukkig wel goed bij, heb er totaal geen naar gevoel van. Nee de rollen zijn eigenlijk altijd zo dat hij de dominante is in bed. Hij bepaald, daarbij wel in acht houdend wat ik lekker vind. Ik merk dat als ik van standje wil veranderen dat hij de regie wilt houden..
En die rolverdeling is natuurlijk niet raar, dat hebben zoveel mensen. Alleen tja, toch die ruzies..apart..hij lokt het soms gewoon echt uit..zou hij anders niet opgewonden kunnen worden?
maandag 2 juni 2008 om 10:44
Nee eigenlijk niet. Ben bang dat hij zich er dan voor gaat schamen. We hebben het er eigenlijk nooit over. Ik heb wel eens tijdens de seks na een ruzie gezegd: Je wordt hier opgewonden van he? En dan gaf hij een klein glimlachje..
Trouwens fijn dat je zegt dat jullie hem niet bestempelen. En ook dat je begrijpt dat iemands wensen op seksgebied heel ver kunnen gaan..
maandag 2 juni 2008 om 10:44
Alleen tja, toch die ruzies..apart..hij lokt het soms gewoon echt uit..zou hij anders niet opgewonden kunnen worden?[/quote]
dat zou zomaar eens kunnen, het is een kwestie van uitproberen door jou lijkt me. Dus draai het eens om: neem zelf eens de regie zowel het initiatief tot sex tot hoe de sex gaat verlopen en ervaar eens hoe hij daar mee omgaat !
dat zou zomaar eens kunnen, het is een kwestie van uitproberen door jou lijkt me. Dus draai het eens om: neem zelf eens de regie zowel het initiatief tot sex tot hoe de sex gaat verlopen en ervaar eens hoe hij daar mee omgaat !