Psyche
alle pijlers
wat wil hij
maandag 2 juni 2008 om 12:43
maandag 2 juni 2008 om 12:53
ik ook niet..
Ja hij maakt je jaloers, stiekem is die hartstikke singele en totally into you..maarja..er moet een spel blijven he.
Ik zou zeggen, koop een mooi stel ringen, wacht een jaartje of 20 zodat hij eerlijk van jou de kans krijgt om zijn vrouw te dumpen. En na een jaar of 20 zou ik hem ten huwelijk vragen.
Zegt die nee, dan zou ik eens verder gaan kijken naar andere mannen.
Ja hij maakt je jaloers, stiekem is die hartstikke singele en totally into you..maarja..er moet een spel blijven he.
Ik zou zeggen, koop een mooi stel ringen, wacht een jaartje of 20 zodat hij eerlijk van jou de kans krijgt om zijn vrouw te dumpen. En na een jaar of 20 zou ik hem ten huwelijk vragen.
Zegt die nee, dan zou ik eens verder gaan kijken naar andere mannen.
maandag 2 juni 2008 om 12:55
Wat wil hij?? Heeft hij iets te willen dan? Hij wou ja zeggen tegen zn vrouw en dat heeft ie ook gedaan, en nu wil hij neuken met jou en jij gaat waarschijnlijk nog ja zeggen ook.
Ten slotte zijn vrouw is: al bijna zijn exvrouw, niet meer geinteresseerd ( goh is dat een waarschuwingslamphje??), hoogzwanegr en wil geen sex ect ect.
Zijn vrouwen nou echt zooooo naief? Je gaat t bijna denken. Maar in dit geval denk ik:
TROLL!!
Ten slotte zijn vrouw is: al bijna zijn exvrouw, niet meer geinteresseerd ( goh is dat een waarschuwingslamphje??), hoogzwanegr en wil geen sex ect ect.
Zijn vrouwen nou echt zooooo naief? Je gaat t bijna denken. Maar in dit geval denk ik:
TROLL!!
Mijn mening, mijn keuze.
maandag 2 juni 2008 om 13:15
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat ze bedoelde dat er een andere vrouw is die hij leuk vindt. Niet dat het persé zijn vrouw is. Ik ga hier maar uit van slechte grammatica.
Als er staat dat hij zijn vrouw leuk vindt, dan denk ik dat het een afwijzing is. Hij vindt z'n vrouw leuk, dus wat zou hij met TO moeten.
Als er staat dat hij zijn vrouw leuk vindt, dan denk ik dat het een afwijzing is. Hij vindt z'n vrouw leuk, dus wat zou hij met TO moeten.