wat wil hij

02-06-2008 12:35 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

heb een leuke man leren kennen en ben verliefd

hij vind mij ook leuk

maar zegt dat hij een vrouw heeft

die hij aardig vind meer niet

probeert hij me nou jaloers te maken

en hoe hierop te reageren?

bedankt..
Dat meen je niet ;-)
En jij bent vrijgezel toch? Doe effe een vriendschapsberichtje naar TO dan, hoeft ze niet aan dat hele gedoe met een getrouwde man te beginnen!
CL2 schreef op 02 juni 2008 @ 13:47:

Je snapt het absoluteEinstein! 8-P

Misschien mag je het telefoonnummer wel van die man van TO? Die vind zijn eigen vrouw toch alleen maar aardig. Kan jij dan weer gebruik van maken!
Uhh, ik neem aan dat je begreep dat ik een grapje maakte?
volgens mij is deze man gewoon heel erg eerlijk ;-)

Zit binnen omdat dochterlief niet wil slapen maar spelen...baalde dat ik de zon uit moest, maar dit topic maakt alles goed hahahaha
@ misschicken...ja dat meen ik wel!!!!!

@ CL2.........nee TO lijkt mij een beetje afwezig, en een beetje dom,......maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten
absoluteEinstein schreef op 02 juni 2008 @ 14:02:

[...]

Uhh, ik neem aan dat je begreep dat ik een grapje maakte?
Ja! Dees was ook voortbordurend daarop. Geen sprake van ernst!
datmeenjeniet schreef op 02 juni 2008 @ 14:04:

@ CL2.........nee TO lijkt mij een beetje afwezig, en een beetje dom,......maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten

Wat afwezig zijn betreft, heb je gelijk. Tis geen oren-van-de-kop-af-kletserd in ieder geval. Maar heej, neuken hoeft niet gepaard te gaan met veel tekst hoor. Gewoon doen.

En TO is niet dom, ze doet een beetje dom...toch? Of ze heeft een hoop lol om al die onzinnige reacties. Ook goed!
nou een beetje lullen tijdens het neuken, vind ik toch wel gezellig hoor. Nee,......niet te veel natuurlijk, want ik wil altijd het laatste woord hebben, en dan komt er van neuken weer niet veel, en voor je het weet moet TO weer naar huis, nou en daar zit je dan met je........
absoluteEinstein schreef op 02 juni 2008 @ 13:36:

[...]

Klinkt goed, misschien moet ik ook maar een man gaan zoeken die zijn vrouw leuk vindt. X-D
:rofl:
Toch lief van hem dat hij zijn vrouw ook nog aardig vind.. ;-)
TROLL!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven