Relatieplanet

11-06-2013 15:17 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vergissing.



Excuses
anoniem_180809 wijzigde dit bericht op 11-06-2013 16:39
Reden: Vergissing, ik word er ongelukkig van en wil mij direct afmelden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet echt, maar ik neuk ze ook niet.
Precies. ik had laatst ook een date die enorm tegenviel. De foto was blijkbaar van 10 jaar eerder en 20 kilo lichter. Maar dan blijft het bij een date. Ik heb gezegd dat ik vond dat het niet zo klikte en wel bedankt voor de gezellige date.



Ik ga niet met een man naar bed die ik lichamelijk niet aantrekkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelman1 schreef op 12 juni 2013 @ 00:40:

Ben ik dan de enige die TO begrijpt



Die jongen stopt ook tijd en energie in zo'n date en gaat blijkbaar 'onder valse voorwendselen' met haar afspreken. Als ze eerlijk was geweest had hij blijkbaar niet die moeite genomen..



En natuurlijk zullen weinig mannen staan te trappelen om met een uit de kluiten gewassen kamerolifant of 'lieve dikkerd' aan hun zijde te lopen.



Noem het oppervlakkig, maar vallen jullie vrouwen dan wel op de kalende 40tiger met bierbuik, afgezakte spijkerbroek en zweet op het voorhoofd? Terwijl in de praktijk dit soort mannen, ondanks hun onaantrekkelijke verschijning, wel vaak hardwerkende goedzakken zijn.



Dat dacht ik al...Hij is met haar naar bed gegaan. Daar gaat het om. En dat jij TO begrijpt, maakt je net zo'n walgelijk sujet als TO. Dat een blind date tegenvalt, dat kan gebeuren. Dan drink je ff wat met elkaar, lacht erom en dan neem je afscheid. Je gaat er niet mee naar bed en komt dan later zeiken op een forum over haar oneerlijkheid. Want hoe oneerlijk ben je zelf dan als je met iemand naar bed gaat en later over haar dit soort dingen zegt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven