Op vakantie met schoonouders

14-06-2013 11:02 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 01:51
Reden: nvt
% gewijzigd
quote:MilaDila schreef op 14 juni 2013 @ 12:58:

[...]





Nee, ik krijg zelfde kriebels!



Mag je gewoon gratis mee TO? Hoef je niks te betalen?Gelukkig, ik begon al aan mijzelf te twijfelen..
Hé jongens. Ik wil best gratis met jullie op vakantie, maar op de voorwaarde dat ik jullie zo min mogelijk hoef te zien? Dat idee?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 09:22
Reden: nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 09:22
Reden: nvt
% gewijzigd
Als je schoonouders zo graag willen dat jullie mee gingen hadden ze naar mijn idee wel een huisje gehuurd wat groot genoeg is voor iedereen. Als het huisje voor te weinig personen is zou ik geen tentje opzetten in de tuin want als de beheerder dan controle doet en die tent ziet kun je vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook ieder jaar met mijn schoonouders op vakantie en ja wij passen ons aan aan hun. Maar dat ze dat andersom ook echt wel doen dat zien wij niet.
Alle reacties Link kopieren
als jij drie weken te lang vindt, maar dat niet zo kunt brengen naar je schoonouders. Zoek je een goed alternatief. Bijvoorbeeld: vakantiebaan. Je hebt dus maar 1 week echt vakantie, de rest moet je werken. (heb je meteen geld om in de herfst zelf-betaald op vakantie te gaan)
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet een paar dagen met schoonouders mee aan het begin van de vakantie. Daarna een weekje of 10 dagen kamperen met vriend op een camping in dat land en vervolgens nog een paar dagen bij ouders zijn en mee terug rijden. Wel de lusten, niet de lasten van 3 weken op elkaars lip.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je vriend lekker met zijn ouders op vakantie laten gaan en zelf gaan werken. Dan vliegt de tijd ook. Jij en je vriend gaan immers ook nog samen op vakantie.



Zeg tegen je schoonouders dat je het erg waardeert dat ze je uitnodigen, maar dat het echt niet uitkomt.




.....met mijn schoonouders.
Of







...met mijn schoonouders.
Vul schoon in voor ouders.

Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 09:29
Reden: nvt
% gewijzigd
Lijkt me helemaal niks om niet eens een eigen kamer te hebben. Kunnen jullie niet een huisje /stacaravan in de buurt huren? Kun je naar ze toe wanneer je wilt en op jezelf zijn wanneer je dat wilt.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, het is slikken of stikken.

OF je gaat met je schoonouders mee en laat hen alles betalen. (wie betaalt, bepaalt) of je besluit zelf volwassen te zijn en neemt de consequentie: niet op vakantie.
Niet meegaan!



ze kunnen ook een groter huisje huren, als het land zo spot goedkoop is!

1 kamer extra gaat echt niet in de honderden euro's zitten!
TO, hoe oud ben je? Er komen nu adviezen om zelf een huisje te huren, maar als je 16 bent is dat natuurlijk niet reëel.
Alle reacties Link kopieren
Dus als anderen betalen MOET je het leuk vinden, anders ben je verwend? Ik zou geloof ik kiezen om gewoon niet te gaan. Er is wel heel weinig privacy.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:i-need-a-doctor schreef op 14 juni 2013 @ 11:02:

Hallo, ik ga dit jaar net als vorig jaar mee met mijn schoonouders op vakantie voor 3 weken. Maar nu: hebben jullie ook altijd het idee dat je je aanpast bij je schoonouders? Ik kan dat voor een weekje wel redden maar niet voor 3 weken vrees ik. Nu heb ik eraan gedacht om eventueel eerder terug te reizen maar een kaartje is meer dan 100 euro (wat ik best prijzig vind) aangezien meerijden gratis is en ik ben student.



Heeft iemand nog tips voor vakantie met schoonouders? (help)Word jij gedwongen om mee te gaan? Betalen jullie zelf , hebben jullie een eigen huisje?
quote:Susan schreef op 14 juni 2013 @ 17:50:

Dus als anderen betalen MOET je het leuk vinden, anders ben je verwend? Ik zou geloof ik kiezen om gewoon niet te gaan. Er is wel heel weinig privacy.Nee, maar je kan er ook voor kiezen om niet te gaan.. TO kiest om wel mee te gaan ,maar eigenlijk is niets goed genoeg. Dan ben je verwend..
God, wat heerlijk. Een topic dat me blij maakt dat ik oud en wijs (en welgesteld) genoeg ben om niet 3 weken op een uitklapbank met nog 2 pubers erbij éen een blèrende baby die niet van mezelf is in de aanpalende kamer op de lip van mijn scoonouder te hoeven zitten. Niet meer 18 zijn heeft toch absoluut voordelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven