Vriend opgewonden na ruzie

02-06-2008 10:15 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ah, het is me volkomen duidelijk hoe dit drama zich afgespeeld heeft... X-D

Wiebenik, hoe hysterischer jij roept dat je lacht, hoe ongeloofwaardiger het overkomt. Geloof je het zelf eigenlijk wel?

Oh, en dit is niet mijn mening hoor, maar die van een "vriendin", moest ik even voor dr opschrijven want dat kon ze zelf niet op een anoniem forum.... Yeah right! :rofl:
Wiebenik81 schreef op 03 juni 2008 @ 09:03:

[...]

Wat betreft het posten kunnen we elkaar een hand geven ;-)

God schudt geen handen.

Als je je verveelt..open nog eens een leuk topicje, van uhh je buuf ofzo, of je moeder, of je vriendin(heb je die dan)
sharra schreef op 03 juni 2008 @ 09:03:

[...]

""written maniacal laughter? And all those exclamation marks, you notice? A sure sign of someone who wears their underpants on their head"

Terry Pratchett, in Maskerade
Nou, ik zit hier inderdaad met mijn string op mijn hoofd, hoe weet je dat?????????
Hmzz, dat is waar.

TO, je moet natuurlijk wel begrijpen dat mócht er een posting kwetsend of provocerend overkomen, dat ik dat móest posten van éen van mijn andere 66 persoonlijkheden.
Wiebenik81 schreef op 03 juni 2008 @ 09:00:

[...]

Ik heb nooit gezegd dat ik belangrijk ben of wel. Misschien moeten jullie weer even terugzoeken in al mijn andere reacties...Hahahahaha...Ach ja, ik zou gewoon mijn schouders ophalen als iemand een topic verwijderd, lekker belangrijk. Als ik me daar druk om moet maken...

Maar oordelen jullie gerust verder, ik kan wel tegen een stootje..hihi..
Gezien je hysterische reacties hier geloof ik er helemaal niks van dat je je schouders op zou halen. Anders zou je dat nu ook doen...
minny schreef op 03 juni 2008 @ 09:04:

Ah, het is me volkomen duidelijk hoe dit drama zich afgespeeld heeft... X-D

Wiebenik, hoe hysterischer jij roept dat je lacht, hoe ongeloofwaardiger het overkomt. Geloof je het zelf eigenlijk wel?

Oh, en dit is niet mijn mening hoor, maar die van een "vriendin", moest ik even voor dr opschrijven want dat kon ze zelf niet op een anoniem forum.... Yeah right! :rofl:
Nou, das lief van je dat je dat voor haar doet...ze heeft aan jou tenminste een goeie..
Kan een Angel dit misschien verplaatsen naar Psyche? Ik scan een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
minny schreef op 03 juni 2008 @ 09:06:

[...]

Gezien je hysterische reacties hier geloof ik er helemaal niks van dat je je schouders op zou halen. Anders zou je dat nu ook doen...
Ja maar ik vind het zo leuk dit! Geloof me, ik zit echt met een big smile achter mijn laptop..Haha.. Hoeveel mensen zich hiermee bemoeien..is gewoon hilarisch!
misschicken schreef op 03 juni 2008 @ 09:07:

Kan een Angel dit misschien verplaatsen naar Psyche? Ik scan een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
Joepie!!! Er is ook een psychiater in de zaal!!!! Met scanner nog wel.. Is dat nieuw?
Nou. Hilarisch. Vindt je 'vriendin' dat ook? Even aangenomen dat je dat niet uit je duim hebt gezogen?
Het was me een waar genoegen, maar ik moet naar mijn werk. Veel plezier nog Wiebenik!
Labelle schreef op 03 juni 2008 @ 09:06:

Hmzz, dat is waar.

TO, je moet natuurlijk wel begrijpen dat mócht er een posting kwetsend of provocerend overkomen, dat ik dat móest posten van éen van mijn andere 66 persoonlijkheden.
Tuurlijk meis, ik maak daar geen probleem van..
Ik ben gewoon mezelf zoals ik hier op het forum post. Ik ga ervanuit dat andere mensen zouden kunnen faken maar dat is nou niet de gedachte in mijn achterhoofd waar ik me aan vasthoud wanneer ik reageer. Dus ik vind het jammer, of je nou zit te faken of dat je je er zo probeert uit te redden. Maar je hebt alle recht, dat klopt.

Ik vind het vooral sneu, dit soort dingen. Het is maar waar je plezier aan beleeft. Maar goed, dat doe ik ook niet aan een man die een paal krijgt van een ruzie, misschien is dat het ;-] .
minny schreef op 03 juni 2008 @ 09:10:

Het was me een waar genoegen, maar ik moet naar mijn werk. Veel plezier nog Wiebenik!

Werkse, en eensgelijks!

Kusje
Feliciaatje schreef op 03 juni 2008 @ 09:11:

Ik ben gewoon mezelf zoals ik hier op het forum post. Ik ga ervanuit dat andere mensen zouden kunnen faken maar dat is nou niet de gedachte in mijn achterhoofd waar ik me aan vasthoud wanneer ik reageer. Dus ik vind het jammer, of je nou zit te faken of dat je je er zo probeert uit te redden. Maar je hebt alle recht, dat klopt.

Ik vind het vooral sneu, dit soort dingen. Het is maar waar je plezier aan beleeft. ;-] .Maar goed, dat doe ik ook niet aan een man die een paal krijgt van een ruzie, misschien is dat het
Niet...jeetje..wat enorm bekrompen van je. Je wilt toch niet beweren dat je aan normale 'burger' sex doet.......................
wen schreef op 03 juni 2008 @ 09:10:

Nou. Hilarisch. Vindt je 'vriendin' dat ook? Even aangenomen dat je dat niet uit je duim hebt gezogen?
Zo, je bent de eerste die aanneemt dat ik het verhaal niet uit mijn duim heb gezogen. Mijn vriendin is blij dat ik het hele verhaal heb geschrapt. Vooral nu ze ziet hoe fel er ineens gereageerd kan worden als iets niet gaat zoals gewend is. Maar goed, ja ze weet hier dus van.
Feliciaatje schreef op 03 juni 2008 @ 09:11:

Ik vind het vooral sneu, dit soort dingen. Het is maar waar je plezier aan beleeft. Maar goed, dat doe ik ook niet aan een man die een paal krijgt van een ruzie, misschien is dat het ;-] .
Alle recht, precies...niemand kan voor mijn vriendin bepalen of iets weg gehaald wordt of niet en of ik het in de ik-vorm schrijf of niet. Thanks...
Ja poeh hé wat een felheid hier zeg. Even maar vergeten dat er ook wél serieus werd gereageerd. Totdat jij weer het vuurtje begon aan te steken. Dan hoop ik maar ook dat die doorzichtige vriendin van je ook ziet wat een ontzettend kinderachtig, - scheelkijkend van haar eigen gelach- triest persoon hier rondloopt die zichzelf loopt te verdedigen(nouja....een mislukte poging tot)
Labelle schreef op 03 juni 2008 @ 09:13:

[...]

Niet...jeetje..wat enorm bekrompen van je. Je wilt toch niet beweren dat je aan normale 'burger' sex doet.......................
Helaas, ik ben een saaie doos. De man die mij vertelt of ik geluid mag maken tijdens het neuken krijgt een knal voor zijn hoofd X-D .
http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/slaapgaap.gif Over tot de orde van de dag maar weer, dit persoon heeft me al weer genoeg aandacht gehad.
Wiebenik... Volgens mij is je nick eigenlijk een vraag en ben je een forummer die hier onder een andere naam post. 8-P

Gezien je schrijfstijl en reacties (en het stukje over een vriendin) en je reactie op Brummetje, vermoed ik dat je Brummetje bent.....

Kom maar uit de kast!!! :blob
Labelle schreef op 03 juni 2008 @ 09:17:

Ja poeh hé wat een felheid hier zeg. Even maar vergeten dat er ook wél serieus werd gereageerd. Totdat jij weer het vuurtje begon aan te steken. Dan hoop ik maar ook dat die doorzichtige vriendin van je ook ziet wat een ontzettend kinderachtig, - scheelkijkend van haar eigen gelach- triest persoon hier rondloopt die zichzelf loopt te verdedigen(nouja....een mislukte poging tot)
Werd er serieus gereageerd op het feit dat het verhaal was weg gehaald? En ik heb het vuurtje weer aangewakkerd? Volgens mij werden er allerlei rare, kleinerende reacties neergezet, voordat ik uberhaupt op jullie begon te reageren... En weer oordeel je nu aan het eind van je stukje over hoe en wie ik ben..
Feliciaatje schreef op 03 juni 2008 @ 09:17:

[...]

Helaas, ik ben een saaie doos. De man die mij vertelt of ik geluid mag maken tijdens het neuken krijgt een knal voor zijn hoofd X-D .

Dat is dan wel weer kinky van je hoor die agressie.

Is helemaal hot hoor...jezelf met zweepjes,pollepels, etc laten slaan. Moet je ook nog even je 20cm stiletto in zijn borstkas perforeren. En je bent weer helemaal - into the wild sex club-!

(er is nog hoop, ook voor jou! sprak god bemoedigend uit..)
Wiebenik81 schreef op 03 juni 2008 @ 09:20:

[...]

Werd er serieus gereageerd op het feit dat het verhaal was weg gehaald? En ik heb het vuurtje weer aangewakkerd? Volgens mij werden er allerlei rare, kleinerende reacties neergezet, voordat ik uberhaupt op jullie begon te reageren... En weer oordeel je nu aan het eind van je stukje over hoe en wie ik ben..

Tuurlijk oordeel ik. halloo! Ik ben g.o.d

Maarre...wat is je punt precies?
Labelle schreef op 03 juni 2008 @ 09:21:

[...]

Tuurlijk oordeel ik. halloo! Ik ben g.o.d

Maarre...wat is je punt precies?
Goed lezen meisje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven