Entertainment alle pijlers

Eens op een andere manier je verjaardag vieren?

13-06-2013 17:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over enkele weken ben ik jarig en wil mijn verjaardag eens anders vieren. Niet "gewoon" standaard thuis, maar eens iets aparts.



Het feestje is voor een kleine selectief groepje. Wat familie en vrienden. Maar qua kosten wil ik het niet al te dol maken. Dus uiteten met z'n allen wordt te duur. Ik heb overigens mijn verjaardag al eens gevierd in de buitenlucht op een veldje.



Hebben jullie misschien leuke ideeen of tips?
Alle reacties Link kopieren
Maak er een letterparty van

Bijvoorbeeld de letter ' P ' .



En dan moet iedereen iets meenemen wat begint met de P (of misschien wel iets doen).



Dan moet iedereen iets unieks gaan bedenken. Misschien komt de 1 wel met pita broodjes aanzetten. Of leest jullie een verhaaltje voor van Pinkeltje. Of iemand komt wellicht verkleed als Pipi Langkous .



Dat zou je zowel thuis als ergens anders kunnen organiseren.
Een bierproeverij, een high tea, picknick, een boottochtje, een bbq, in een strandtent, midgetgolf. uhm...
In een luchtballon varen
wadlopen.
Een klaverjas-competitie opzetten.
gaan koken voor daklozen met z'n allen.
met elkaar meedoen met een pubquiz
Alle reacties Link kopieren
quote:suziequatro schreef op 13 juni 2013 @ 21:08:

Het gaat om ongeveer 15 personen. Waarvan de jongste 25 is en de oudste 81 en wat minder mobiel. Helaas ook een oom en een tante die lichaamlijk minder aankunnen. Dus picknicken gaat niet lukken. Was wel een heel leuk idee geweest.



Bedankt alvast voor de reacties en het brainstormen.



Ik vond de solexrit wel erg leuk. Dat is ook mogelijk hier. Het pretpark was trouwens ook een heel leuk idee geweest. Maar helaas niet redelijk in de omgeving.



Het is makkelijker meedenken als je aangeeft in welke omgeving je ongeveer woont.



Zelf lijkt mij een hightea of een wijnproeverij met hapjes wel gezellig. Zeker als je een lokatie hebt waar je buiten kan zitten met mooi weer en binnen met slecht weer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ondertussen al bedacht meiden. Bedankt voor alle tips!



Het wordt een huifkartocht met Belgische trekpaarden. Dan worden we op een plaats afgezet en daar gaan we barbequen. Wanneer het weer minder is zit je overdekt in de kar en kan de bbq plaatsvinden bij iemand onder het afdak.



De solexrit leek me het leukste. Maar helaas mijn oma gaat dat niet redden. Geld ook voor wadlopen en dat soort activiteiten.



Het letterfeestje is trouwens een leuke om te onthouden. Maar dan voor "jongere". Ik heb ooit een themafeest gegeven en dat was dramatisch qua kleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een idee voor je verjaardag ...

Snoepbuffet, high tea leuk voor een klein groepje.

Via ons kan het binnen jouw budget en wensen geregeld worden...



[...]



Ik was zelf ook laatst jarig en heb mezelf getrakteerd op een snoepbuffet met high tea
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-06-2013 11:31
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven