Mode & Beauty alle pijlers

ALDI dagcreme die alle anti rimpel cremes versloeg in test

19-05-2008 13:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de ALDI anti rimpel creme die alle andere dure cremes versloeg in die Duitse test...?



Zo ja welke van de 4...

en wat is je ervaring ermee..?
Alle reacties Link kopieren
ik vind de mascara van Aldi ook barslecht, heb 'm meteen weggegooid.
Nou ja, ik vind hem niet barslecht. Maar ik vind het ook niet geweldig. Gewoon mascara, maar dan heeeeeel goedkoop.



Ik bedoel meer dat mensen niet speciaal naar de Aldi moeten gaan omdat de mascara zo geweldig is. Hij is niet beter dan merkmascara's.

Maar als je niet te veel eisen stelt aan mascara en je wil gewoon zwarte wimpers dan het het een goede goedkope optie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de mascara beter dan heel veel duurdere merken.
Zamirah schreef op 02 juni 2008 @ 19:08:

Ik vind de mascara beter dan heel veel duurdere merken.
Ah, dan is dat het waarschijnlijk. Ik heb nog nooit een duurder merk gekocht. Ik vergelijk Aldi met Etos huismerk en Hema huismerk. Via Buzzer heb ik Maybeline define-a-lash mascara gehad en die was eerlijk gezegd wel beter dan Aldi. Maar ik ben niet van plan 14 euro aan mascara uit te geven. Zo veel beter was het nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben over de mascara maar ik vind de zwarte Kohl oogpotlood met smudgesponsje van de Aldi geweldig!!! (ja, als we dan toch bezig zijn)
Alle reacties Link kopieren
Die heb je niet bij "mijn" filiaal! Dan morgen maar even naar het filiaal aan de andere kant van de stad...:)
Alle reacties Link kopieren
and the hype goes on..wat heeft de Aldi toch een hoop fijne spullen..!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie hun chocolademousse toetjes wel eens geprobeerd??
Alle reacties Link kopieren
Wanneer een creme goed uit een test komt wil niet zeggen dat hij door ''iedereen" goed wordt verdragen.Öko-test test alleen op stoffen die zij die gezond achten voor de huid. Ze testen niet of de werking ok is. De Stiftungwarentest die test of een creme doet wat er wordt beloofd zoals b.v. anti rimpelcremes.Persoonlijk vind ik de laatste voor mij waardevoller. B.v. Chanel anti rimpel is door hun gestest en kwam er bar slecht uit.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb begrepen dat er ook een test op dewerking is gedaan ergens...
Alle reacties Link kopieren
denk inderdaad dat ieder huidtype anders reageert en je dus niet per definitie kan zeggen wat goed of slecht is.

persoonlijk vind ik de mascara van de aldi geen hoogvlieger. maar heb me ooit laten maquilleren in een schoonheidsinstituut en daar hadden ze mijn ogen opgemaakt met een mascara van yves saint laurent. een paar uur later was ik net een albino . verdroeg de mascara dus totaal niet.....

en absoluteEinstein,

heb er ook moeite mee om veel geld uit te geven aan bepaalde dingen. aan oogschaduws, lipsticks, blushes, lippotloden, nagellakjes ed. zal je mij nooit echt veel geld aan zien uitgeven. maar ben toch wel een beetje voorzichtig met de dingen die rechtstreeks in contact komen met mijn huid of de ogen zelf (foundation, mascara en kholpothlood). heb hier al te dikwijls slechte ervaringen mee gehad.......

maar geef eerlijk toe dat het elke keer effen slikken is. heb me trouwens recent een kholpotlood van clinique gekocht volgens hetzelfde principe als dat van de aldi (met zo'n sponsje aan de andere kant). heb er 15 EURO aan betaald en vind de kwaliteit echt niet om over naar huis te schrijven). dat is dan natuurlijk wel zonde van het geld....... volgende keer toch maar terug naar de apotheek. is toch nog prijselijker in aanschaf en beter van kwaliteit.
seize the day .....
Alle reacties Link kopieren
clea schreef op 05 juni 2008 @ 11:21:

,

heb me trouwens recent een kholpotlood van clinique gekocht volgens hetzelfde principe als dat van de aldi (met zo'n sponsje aan de andere kant). heb er 15 EURO aan betaald en vind de kwaliteit echt niet om over naar huis te schrijven). dat is dan natuurlijk wel zonde van het geld....... volgende keer toch maar terug naar de apotheek. is toch nog prijselijker in aanschaf en beter van kwaliteit.




Ik kan je de potlood van de aldi wel aanraden, dat is ook met zo'n sponsje eraan, heel handig.

Ik vind het super. (2 euro)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag alle 4 soorten potten dag/nachtcreme gekocht.Net begonnen met de rode.Verzorgingscreme voor een intensieve dag en nachtverzorging voor de rijpere huid,ruikt lekker!

2.99 per pot nou ben benieuwd koop normaal die van lóreal
2bcome schreef op 05 juni 2008 @ 15:20:

[...]





Ik kan je de potlood van de aldi wel aanraden, dat is ook met zo'n sponsje eraan, heel handig.

Ik vind het super. (2 euro)




Toevallig heb ik ook zo'n potlood van clinique, die bijna op is. Wilde al van het weekend een nieuwe kopen. Thanks voor de tip. Op naar Aldi dus.



In de Linda. van deze maand staat deze creme van Aldi ook!! Zal nu helemaal een run op komen.
Alle reacties Link kopieren
ElleMichelle schreef op 18 juni 2008 @ 20:19:

Vandaag alle 4 soorten potten dag/nachtcreme gekocht.Net begonnen met de rode.Verzorgingscreme voor een intensieve dag en nachtverzorging voor de rijpere huid,ruikt lekker!

2.99 per pot nou ben benieuwd koop normaal die van lóreal
Trekt ie wel snel in, Ellemichelle?
Alle reacties Link kopieren
Nog betere antirimpelcreme: zonnebrandcreme! Rimpels die er niet komen hoef je namelijk ook niet weg te smeren.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb vandaag de Q10 crème van de LIDL gekocht. Hij is heerlijk! En ook de scrub voor je gezicht, die had ik al langer, is heel goed. En alles natuurlijk voor een schappelijk prijsje.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik nu de anti-rimpel dag- en nachtcreme een paar weken en ik merk de laatste dagen dat ik ineens hier en daar puisjes in mijn gezicht heb! En die heb ik niet meer gehad sinds ik uit de pubertijd ben; en dat is al weer een héle tijd geleden. Ben bang dat dit dus door de creme komt. Ik baal er goed van want verder was ik juist heel erg te spreken over de creme. Zijn er hier meer die ook uitslag kregen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in Duitsland bij de Aldi geweest en heb daar de Lacura dagcrème (lichtgroen deksel) gekocht en daar stond "Sehr gut" op de verpakking als uitslag van die Öko-test. Ook de Aqua-Depot heb ik gekocht en daar stond "Gut" op. Iemand gaf een link naar die Öko-site en daar stond de Aqua-Depot vermeld maar volgens de vermelding op de verpakking is het wel degelijk de lichtgroene die ook bij hen als beste uit de bus kwam. Btw, Lacura is de "Duitse versie" van de Biocura.
2bcome schreef op 05 juni 2008 @ 15:20:

[...]





Ik kan je de potlood van de aldi wel aanraden, dat is ook met zo'n sponsje eraan, heel handig.

Ik vind het super. (2 euro)
Helaas heeft de 2 aldi's hier in de buurt deze oogpotlood niet. Jammer, jammer...Waar had jij hem vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hebben ze die ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Aldi is eigenlijk 2 bedrijven, Aldi Nord en Aldi Sud (http://nl.wikipedia.org/wiki/Aldi).

In Nederland zijn er alleen Aldi Nord winkels.

De creme heet bij Aldi Sud: Lacura, bij Aldi Nord: Biocura.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb n.a.v. dit forumtopic een aantal weken geleden zo'n pot met groen deksel (Biocura Q10 dagcreme) gekocht, en dit zijn mijn ervaringen: de creme voelt lekker luchtig aan en is makkelijk aan te brengen. Ik moet wel oppassen dat ik niet te veel opsmeer, anders loop ik de hele dag met een glimmende kop rond...lijkt me ook niet de bedoeling! (Ik vermoed dat vooral mensen met een wat drogere huid er baat bij hebben.) Afgezien daarvan ben ik er wel tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn dus 4 verschillende Biocura cremes.

Welke kwam het beste uit de test voor rimpels?

Gewoon de 'Antirimpel Dag- en nachtcreme' of Q10?
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag. Na wat rondlezen kom ik tot de conclusie dat het de gewone creme is dus niet de Q10. Met een lichgroene deksel moet je dus pakken. :smile:

Ik heb die met de rode deksel gekocht maar kreeg ontstekingen in mijn gezicht.

Hoop dat iemand anders nog antwoord op je vraag geeft. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven