1 wee is geen wee...

09-06-2013 18:43 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, nooit verwacht, maar ik weet niet of ik weeen heb of niet. Ik ben dinsdag uitgerekend van de tweede. Ik ben de hele dag al niet lekker, harde buiken etc. Echter, mijn dochter is ook niet lekker, en die heeft natuurlijk zeker geen weeen. Ik weet dus niet of ik nou weeen, voorweeen of gewoon buikgriep heb. Echt zeer doen de harde buiken niet, maar comfortabel zijn ze ook niet. Ik heb er nog niet echt regelmaat in weten te ontdekken, ik zal er zo eens voor gaan zitten als dochter in bed ligt.



Het zou op zich wel leuk zijn als het het begin van de bevalling is, ipv buikgriep. Maar toch maar vroeg naar bed, zal mijn energie nog wel nodig hebben, in de komende dagen.
Allis,wat goed!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine man, goed gedaan hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Wat leuk, hij is er eindelijk! En wat is ie groot ook!

En uiteindelijk best een vlotte bevalling geloof ik?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Allis, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
proficiat! Met jullie zoon.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd van een stille meelezer. Fijn dat je toch nog thuis bent bevallen en dat het goed gaat. En ook een felicitatie voor alle medebevallers
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, gefeliciteerd!!!
Daar is hij dan toch! Zo te lezen een vlotte bevalling en flinke zoon. Leuk. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hoera, gefeliciteerd!! Wat fijn dat hij er is! Een lente of zomerkindje?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Heb ook een paar keer gespiekt hier. Nu is hij er eindelijk. Gefeliciteerd!!! Veel geluk!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Allis en gezinsleden!
Veel moeders van een kind uit juli 2010 hier



Bloeding klinkt vervelend, Allis. Is dat nu onder controle? Heb je een fijne kraamhulp?
Alle reacties Link kopieren
Wauw!! Gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miffy schreef op 21 juni 2013 @ 10:30:

Veel moeders van een kind uit juli 2010 hier



ja, leuk, soort van reünie hier!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
yeahh gefeliciteerd Allis!! Eindelijk is hij er.

Is alles goed gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Alles goed gegaan, net nog een lentekindje, hij heeft netaan 40 minuten van zijn verjaardag mogen genieten de bevalling ging vlug, en geen scheur of knip. Wel even schouders klem dus ik moest even mijn best doen!
Allis, wat heerlijk dat hij er eindelijk is! Gefeliciteerd !! Je hebt er lang op moeten wachten maar dan heb je ook wat . Wat een flinkerd, die heeft de extra tijd binnen goed benut..
Jeeh! gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Allis! En Florita ook!
Gefeliciteerd Allis! Hoera!!!
Van harte!

Dit is een prachtig begin van de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een meelezer; je hield het wel spannend:) Van harte gefeliciteerd en veel geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven