Werk & Studie alle pijlers

Zenuwen!

25-06-2013 13:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een uur heb ik mijn tweede ronde gesprek. En eigenlijk ben ik best wel zenuwachtig, terwijl ik niks te verliezen heb. Immers heb ik nu een leuke vaste baan (sorry ik weet dat veel mensen in een lastigere positie zitten, dus wil niet klagen). Maar het zou toch leuk zijn als het nog zou lukken, ik heb nog 1 of 2 tegenkandidaten.



Nou ja, iemand nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Niet zenuwachtig zijn! Dat is mijn 1e tip. Je was al goed genoeg om voor het tweede gesprek uitgenodigd te worden. En je hebt niets te verliezen, toch?! Gewoon zelfverzekerd zijn en positief! En vergeet die stralende glimlach niet, doet ook wonderen.



Succes!! Laat je weten hoe het gegaan is?
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard!



Ach ja kan mij overal druk om maken: kledingkeuze, kom ik wel op tijd etc.....



Maar bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd een uur te vroeg, of ik het nou wil of niet.

En ik zeg ook altijd stomme dingen (ben nogal een flapuit als ik zenuwachtig ben). Dus nog een tip: nadenken voor je een antwoord geeft.



Wat ga je aantrekken?
Alle reacties Link kopieren
en, hoe is het gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ben aangenomen arbeidsvoorwaarden worden gvolgende week besproken!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd! goed nieuws! Wanneer mag je beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga uit van 1 september of 15 augustus, wat mijn huidige werkgever wil. Andere vraag: zouden jullie een vast contract verruilen voor een een of tweejarig contract mits studie wordt betaald en je er vrij veel op vooruit gaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Karen24 schreef op 25 juni 2013 @ 19:42:

Ik ga uit van 1 september of 15 augustus, wat mijn huidige werkgever wil. Andere vraag: zouden jullie een vast contract verruilen voor een een of tweejarig contract mits studie wordt betaald en je er vrij veel op vooruit gaat?Normaliter: doe werk wat je het beste ligt. In deze economie zou ik het echter pas doen als ik zeker weet dat de kans dat ik binnen 6 maanden ontslagen kan worden bij de nieuwe werkgever nihil is. In dat geval heb je namelijk geen recht op WW. Dus zou ik geen risico nemen zonder me te verdiepen in de reputatie van een organisatie en zonder zeker te weten dat ze me zien zitten (dus contract zonder proeftijd bedingen).
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik zou zelf op dit moment kiezen voor vast contract, maar dat is meer omdat ik zelf nu in mijn laatste contractjaar zit en ik die onzekerheid echt slopend vind. Ik sluit me daarom aan bij oldhugsy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven