Wat van kado bij kraamvisite?

16-02-2013 16:51 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Ik ben benieuwd wat je het 'beste' kunt geven op kraamvisite. Geef je ook iets aan de moeder of geef je alleen een cadeau voor de baby.

Wat zouden jullie geven/ het meest waarderen als kraamcadeau?

Ik zit zelf te denken aan een gips(mal?) waarin ze een afdruk kunnen vereeuwigen en verder kleding of een knuffel.



Alvast bedankt voor de antwoorden.



Piett
Alle reacties Link kopieren
Ik zet denk ik op mijn lijstje: boeken, bonnen en houten speelgoed. Kleertjes zijn vaak niet mijn smaak, en knuffels heb ik al genoeg...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de reacties! Hier kan ik zeker iets mee
Alle reacties Link kopieren
Ik werd alleen maar gefrustreerd van alle badproducten voor de kersverse moeder.

Ik heb mijn halve zwangerschap in bad doorgebracht, heeeeerlijk dobberen. Toen de baby er eenmaal was had ik er ten eerste geen tijd/rust meer voor en ik mocht niet in bad tot ik niet meer vloeide. Dat was toch al gauw een week of 5, de flesjes staan ne nu nog ongeopend aan te kijken in de kast.



De eerder genoemde thermosmok is briljant, boek voor moeder is de eerste maanden een onmogelijke opgave qua tijd en concentratie. Tijdschriften vond ik wel fijn, wijn niet want ik gaf borstvoeding. Durfde de eerste maanden geen glas te nemen, bang dat mijn kind dan net zou komen. Mij maakte je het meeste blij met eten voor in de diepvries/koelkast.



Voor de baby was ik blij met een babycd van lovely baby, dat is als ouders tenminste ook aan te horen, het dubbeldikke voorleesboek van Dikkie Dik, een romper van Petit Bateau (omdat ze zo mooi maar verschrikkelijk duur zijn) en slofjes van zootjes of baby-steps.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-12-2015 12:11
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik geef ook graag leuke regenlaarsjes. Die stonden bij mijn nichtje 2 jaar lang op een plankje in de gang en nu past ze ze. Mijn zus vond het een topcadeau.



Ook weleens een kinderoveralletje gegeven in de kleinste maat. Maar dat was vooral voor mensen die ook met paarden bezig waren of dieren anderzins.



Verder gaf ik graag een voorleesboek, een knappe.



Ik ben nu zelf hoogzwanger, ik merk dat ik het leuk vind om dingen te krijgen die zelf gehaakt of gebreid zijn (heb al wat gekregen) en dan vooral dat zachte mutsje of dekentje.

Kleertjes: ik heb echt al verhuisdozen vol (!) gekregen dus liever niet. Vooral 62/68 heb ik zo ENORM veel.. Zou zonde zijn om daar veel aan toe te voegen, tenzij wij het zelf een enorm leuk pakje vinden maar dat is vaak niet zo als ik kijk wat hier in het dorp vaak cadeau wordt gedaan.

Ik denk dat als mensen het vragen ik in de meeste gevallen zal vragen om een voorleesboek. Of iets wat ik nodig heb wellicht.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het kookboek opperdepop van AH leuk om te geven. Uit te breiden met slabbertjes,bestek,bordje/bekertje of n babycooker als t heel duur mag. Nog altijd goed ontvangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven