Zit je ook te wachten op een pakje?

27-06-2013 22:18 54 berichten
Ik was altijd al tegen staken en mijn dochter (14) nu ook Ze heeft van de week iets gekocht bij bol.com en hield al sinds gistermiddag de deurbel in de gaten. Via track & trace zagen we dat de bezorgdatum van gisteren werd gewijzigd in vandaag, dus vandaag heeft ze me 25 keer gesmst dat het er nog niet was (ik werken, zij 2 lange maanden vakantie). Pas vanavond bij het RTL Nieuws viel het kwartje bij mij. Het kan dus nog wel even duren voordat haar pakje komt.

Nog meer mensen die zitten te wachten op een pakje? (En dan met zo'n landerige puber die helemaal niets wil behalve haar poster, pfff).
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 28 juni 2013 @ 12:22:

[...]



Ik vind het ook niet netjes, maar het blijft een vrijwillige keuze om daar te werken. In de thuiszorg heb je ook zo'n beweging gezien, waar mensen van loondienst ineens als ZZP'er hetzelfde werk moesten doen voor minder geld. Dat zou eigenlijk via de wet onmogelijk gemaakt moeten worden.

Er wordt overigens niet met een derde gekort, alleen de vergoeding per pakje gaat omlaag. Als TNT verwacht dat de bezorgers daarmee op een beloning van 2400 bruto uit komen, zouden ze een meer dan riant inkomen hebben bij de huidige vergoeding. Dat is ook niet helemaal reëel, lijkt me, want de bezorger bij de apotheek verdient het minimumloon.tuurlijk, we geven jou meer werk, waardoor je langer moet werken, maar we gaan wel je uurloon een stuk omlaag brengen. En als je het er niet mee eens bent, zoek je toch gewoon iets anders? Werk zat toch?

Het komt er op neer dat post.nl meer omzet gaat draaien ten koste van hun bezorgers en dat mensen daar tegen ageren, lijkt mij volkomen terecht!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bij mij stond er vanmiddag op de track and trace nog iets in de trant van "uw pakketje heeft vertraging en wordt zo spoedig mogelijk bezorgd". Aan het begin van de avond stond er "uw pakket is aangeboden, maar u was er niet, we komen maandag nogmaals".

Klopt niets van, want we waren er gewoon. Kunnen ze niet gewoon communiceren dat ze nog later zijn, in plaats van onwaarheden verkondigen? Heel irritant!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn pakket staat nu "manco sortering". Ik weet niet precies wat het betekent, maar het zou me niet verbazen als ze het kwijt zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ook niet tof, maxi.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven