Mode & Beauty alle pijlers

Ogen laseren

04-06-2008 14:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort wil ik mijn ogen laten laseren. Hiervoor heb ik al eens een quickscan laten doen bij een kliniek. Nu vraag ik me af of er hier meer mensen zijn die dit hebben laten doen en zo ja, voor welke methode zij hebben gekozen en wat de reden daar van is. Zelf twijfel ik mbt kliniek tussen vision clinics en het lasik centrum. Ik lees graag ervaringen / tips van anderen!



Thanks, thai.
Fortis et liber
Alle reacties Link kopieren
Dat durf ik dus niet te laten doen. Vraag me niet waarom!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
zelf geen ervaring maar kennis van ons is bij vision geweest. Kennis heeft eerst zelf goed alles onderzocht en is uiteindelijk bij vision terecht gekomen. Nu na de behandeling horen we alleen maar positieve geluiden.

De methode die gebruikt is wat de enigste die mogelijk was. Weet even niet welke het is maar na onderzoek van de ogen e.d bleef alleen die optie over
Fame schreef op 04 juni 2008 @ 14:14:

Dat durf ik dus niet te laten doen. Vraag me niet waarom!




Ik durfde het ook niet maar deed het toch en ben er na 4 jaar nog steeds blij mee dat ik het heb aangedurfd.



Thais succes, het is wel mooi om zo van je handicap af te kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
@greeneye, wat heb jij dan precies voor behandeling ondergaan? Bij mij is zowel Lasik als Lasek mogelijk en mijn voorkeur gaat uit naar Lasik in verband met het snelle herstel en het achterwege blijven van pijn.
Fortis et liber
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook bij vision clinics gelaserd (een jaar geleden). Ben van -7 naar 0.00 en 0.50 gegaan. Helemaal perfect. Ik moest de Lasek methode, omdat mijn hoornvlies bol is en ik een behoorlijke sterkte had en dan moesten ze te "diep" snijden. Heb dus de lasek gehad. Heb 3 dagen in het donker doorgebracht met luistercd's en veel slapen. Mijn ogen brandden inderdaad, maar echt pijn, nee dat niet. Was goed vol te houden. De 4e dag zijn de verbandlenzen verwijderd en was ook de pijn weg en werd het elke dag beter. Ben na 6 dagen weer gaan werken (kantoorwerk met vooral achter het beeldscherm zitten). De nacontroles etc. is bij Vision clinics perfect geregeld en je krijgt 2 jaar "garantie" mocht het onverhoopt toch weer verslechteren wordt je kostenloos opnieuw behandeld. Ik heb maar van 1 ding spijt, dat ik het niet eerder heb gedaan (alhoewel toen was het me te duur af, nu kon ik het opbrengen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven